F1-Forum joulukalenteri 2005

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Älkääs nyt jannut valittako, kun joku jaksaa tehdä jotain yhteiseksi hyväksi. :doubtful:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Älkääs nyt jannut valittako, kun joku jaksaa tehdä jotain yhteiseksi hyväksi. :doubtful:
Se oli vaan rakentavaa kritiikkiä. Mä ainakin haluan muitakin kuin rallikuvia.

Jakkeuksen työhän on FANTASTISTA. :ahem:

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Olga sanoi:
Kieltämättä vähän hämmentävää kritiikkiä. Aikas kokonaisvaltaisesti tuossa on kuitenkin yleisessä jaossa foorumilla ollut kuvamateriaali hyödynnetty.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Se meni vahingossa monikoksi. ;)

Moe! Olisko parempi, jos kuvissa olisi rallikuvia sanaväännöksenä? :confused:
SE on sananmuunnos eikä sanaväännös :thumbup:

Mikäs laulaja on? Merja Raski? Sille sopis bändin nimeksi Rallikuskit.

Merja Raski ja Rallikuskit. :ahem:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Bobakki sanoi:
Kieltämättä vähän hämmentävää kritiikkiä. Aikas kokonaisvaltaisesti tuossa on kuitenkin yleisessä jaossa foorumilla ollut kuvamateriaali hyödynnetty.
varsinkin kun kyseessä on hahmo, kuka Ruubenien kritiikin ottaa nekkuun vauhdilla :nope:

Paha laitella kuvia, joihin ei ole pääsyä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
jaska sanoi:
varsinkin kun kyseessä on hahmo, kuka Ruubenien kritiikin ottaa nekkuun vauhdilla :nope:
Jahas, mä en saa siis kritisoida, mutta jaskapa saa.

Senkin niin hyvä jätkä ja porvari :thumbup:

Paha laitella kuvia joihin ei ole pääsyä.
MUN mielestä Tose oli kerännyt niitä kuvia tältä sivustolta paljon. Ja joka päivä oli joku forumisti tai hänen avatar.

Mutta sovitaan että jaska on oikeassa kuten aina. :thumbup: :ahem:

Viimeksi muokattu:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Moe Szyslak sanoi:
Jahas, mä en saa siis kritisoida, mutta jaskapa saa.
en mä arvostele, mä vaan ihmettelen sun arvostelua.

Jakkues vois hermostua arvostelusta ja vetästä johdot seinästä. Oltaisko sit tyytyväisiä?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
jaska sanoi:
en mä arvostele, mä vaan ihmettelen sun arvostelua.

Jakkues vois hermostua arvostelusta ja vetästä johdot seinästä. Oltaisko sit tyytyväisiä?
En mäkään arvostellut vaan ihmettelin kuvia :D

Mähän olen kehunut Jakkeuksen työtä. :ahem:

Meinaat etteivät muut vois hermostua arvostelusta ja vetästä johtoja seinästä? Ruupenit ei loppunut arvosteluun vaan lähinnä arvostelun puuttumiseen. Ei tullut debattia. Kaikki oli vaan että jees, jees, jeees. :nope: Lisäksi noihin leipääntyy välillä. Jakkeus pyysi lupaa kirjoittaa Ruupeneita, ja mä ne annoin, mutta luopui sitten niistä, koska ovat kuitenkin aikamoisen työn takana.

Mutta 'kostox sulle' ;) mä lupasin jo aiemmin kirjoittaa ens kaudella vähintään 10net Ruupenit. Enkä vedä johtoo seinästä vaikka joku vähän kritisoisikin. :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mua naurattaa ihan saatanasti täällä kun jaska on puhunut itsensä täysin pussiin. :D

Lukekaa noi postaukset läpi, ja miten sen mielipiteet menee ristiin riiipuen kirjoituksen kohteesta. :ahem:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Moe Szyslak sanoi:
Mua naurattaa ihan saatanasti täällä kun jaska on puhunut itsensä täysin pussiin. :D

Lukekaa noi postaukset läpi, ja miten sen mielipiteet menee ristiin riiipuen kirjoituksen kohteesta. :ahem:
kui ni ?