Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Taisi käydä aika aktiivisesti monen foorumilaisen juttusilla / kuvaamisreissuilla jne.Moe Szyslak sanoi:Oli Tosella vähän kattavampi tuo kuvakavalkadi.
Taisi käydä aika aktiivisesti monen foorumilaisen juttusilla / kuvaamisreissuilla jne.Moe Szyslak sanoi:Oli Tosella vähän kattavampi tuo kuvakavalkadi.
:ahem: :thumbup:Formulanomi sanoi:Taisi käydä aika aktiivisesti monen foorumilaisen juttusilla / kuvaamisreissuilla jne.
Enhän mää valitellutkaan.... :thumbfh:Olga sanoi:Älkääs nyt jannut valittako, kun joku jaksaa tehdä jotain yhteiseksi hyväksi. :doubtful:
Se oli vaan rakentavaa kritiikkiä. Mä ainakin haluan muitakin kuin rallikuvia.Olga sanoi:Älkääs nyt jannut valittako, kun joku jaksaa tehdä jotain yhteiseksi hyväksi. :doubtful:
Kieltämättä vähän hämmentävää kritiikkiä. Aikas kokonaisvaltaisesti tuossa on kuitenkin yleisessä jaossa foorumilla ollut kuvamateriaali hyödynnetty.Olga sanoi:Älkääs nyt jannut valittako, kun joku jaksaa tehdä jotain yhteiseksi hyväksi. :doubtful:
Se meni vahingossa monikoksi.Formulanomi sanoi:Enhän mää valitellutkaan.... :thumbfh:
SE on sananmuunnos eikä sanaväännös :thumbup:Olga sanoi:Se meni vahingossa monikoksi.
Moe! Olisko parempi, jos kuvissa olisi rallikuvia sanaväännöksenä?
Jr ja FränkFormulanomi sanoi:Ai niin unohtui kysyä, ketkäs tröpöt siinä kuvassa katselee rallia....
...joista Fränk pelkääjän paikalla ja Jr rattia vasten lyhistyneenä.jaska sanoi:Jr ja Fränk
Äläpäs nyt vähättele vänänkään saannoksia! :wink:Moe Szyslak sanoi:SE on sananmuunnos eikä sanaväännös :thumbup:
varsinkin kun kyseessä on hahmo, kuka Ruubenien kritiikin ottaa nekkuun vauhdilla :nope:Bobakki sanoi:Kieltämättä vähän hämmentävää kritiikkiä. Aikas kokonaisvaltaisesti tuossa on kuitenkin yleisessä jaossa foorumilla ollut kuvamateriaali hyödynnetty.
Jahas, mä en saa siis kritisoida, mutta jaskapa saa.jaska sanoi:varsinkin kun kyseessä on hahmo, kuka Ruubenien kritiikin ottaa nekkuun vauhdilla :nope:
MUN mielestä Tose oli kerännyt niitä kuvia tältä sivustolta paljon. Ja joka päivä oli joku forumisti tai hänen avatar.Paha laitella kuvia joihin ei ole pääsyä.
en mä arvostele, mä vaan ihmettelen sun arvostelua.Moe Szyslak sanoi:Jahas, mä en saa siis kritisoida, mutta jaskapa saa.
:ahem:jaska sanoi:Jakkues vois hermostua arvostelusta ja vetästä johdot seinästä. Oltaisko sit tyytyväisiä?
En mäkään arvostellut vaan ihmettelin kuviajaska sanoi:en mä arvostele, mä vaan ihmettelen sun arvostelua.
Jakkues vois hermostua arvostelusta ja vetästä johdot seinästä. Oltaisko sit tyytyväisiä?
kui ni ?Moe Szyslak sanoi:Mua naurattaa ihan saatanasti täällä kun jaska on puhunut itsensä täysin pussiin.
Lukekaa noi postaukset läpi, ja miten sen mielipiteet menee ristiin riiipuen kirjoituksen kohteesta. :ahem:
Et taida ihan itsekään huomata.jaska sanoi:kui ni ?