:nope:Formulanomi sanoi:En määkään tajuu.....ja luin vielä rivien välitkin.... :frown:
jaska sanoi:ilm. tässä tarkoitetaan sitä, että arvostelin Jonesta Jakkueksen arvostelusta.
... mielestäni en kyllä arvostellut jonesta, saati hänen tuotoksiaan. Kuten hän teki jakkueksen tuotoksille.
Minkäs sävyinen tuo minun kirjoitukseni oli sinulle (se eka tänään) tai vrt. tähän joulukalenteriin ?Moe Szyslak sanoi:
Vielä sitten joku pistää karsinoiden:
Arvostelu
Ihmettely
Kritisointi
Vittuilu
Ja kuka sitten määrittelee mikä kirjoitus kuuluu mihinkin karsinaan?
Mä olen siis jaskan, Bobakin, yms. mielestä arvostellut negatiivisesti Jakkeusta? Mua kohtaan kukaan ei ole arvostellut negatiivisesti vaan hyvähenkisesti IHMETELLYT mun tarkoitusperiä. :ahem:
Ois!Bobakki sanoi:Tällain ystävällismielisesti pyytäisin, että Moe ja jaska kävis debattinsa joko privaatisti tai jollain tapausta varten perustetulla areenalla, muttei täällä. Oisko mahdoton ajatus?
Oisko mahdoton kysyä miksi sinä 'hyökkäsit' minua vastaan julkisesti etkä privana? :doubtful:Bobakki sanoi:Tällain ystävällismielisesti pyytäisin, että Moe ja jaska kävis debattinsa joko privaatisti tai jollain tapausta varten perustetulla areenalla, muttei täällä. Oisko mahdoton ajatus?
Ollaan! :ahem:elle sanoi:Olkaapa ihmisiksi!
(.. lisää Jaskan kuvia kalenteriin, kiitos.)
Ja Ellen kans!elle sanoi:(.. lisää Jaskan kuvia kalenteriin, kiitos.)
Laitoin vastaukseni privalla.Moe Szyslak sanoi:En mäkään arvostellut vaan ihmettelin kuvia
Jeps, vastasin :thumbup: Ja Bobakille :ahem:Jacques sanoi:Laitoin vastaukseni privalla.
Jos tulee lisää palautetta, kysymyksiä, kritiikkiä, niin heittäkää ihmeessä privaa.. ihmetellään sitten yhdessä.
Edelleen ovat Jr- (etukenossa) ja FraNk (takakenossa).kouvotsvoni sanoi:Ketkä päivän kuvassa :doubtful:
Enpä jaksanut lukea edes vähän alkua tästä toikista selvittääkseni asian. Tuoltahan tuo edellis sivulta olisi löytynyt :thumbfh:Bobakki sanoi:Edelleen ovat Jr- (etukenossa) ja FraNk (takakenossa).
Moe Szyslak sanoi:Ei helvetti. :nope:
Nytten on sen näkösiä haahkoja tuolla, että lerpahti kyllä loppuvuodeksi multa tsondis. :nope: :thumbdown :thumbfh: