Mynttinen
Suhteellisen saamaton
Miten on paljonko on saatu kasaan tähän mennessä, vai onko tässä todella kaikki lahjoitukset?
Eiks sulla ole internet tiliä Suomessa??? eek!OoPee:
Pistän tilille ensi viikolla Suomessa käydessäni, tilisiirto ulkomailta käsin tulis suhteettoman kalliiksi
Niinkun eräskin nimimerkki tuolla livessä kysyi että saako rahaa laittaa ilman että mainostaa sitä täällä. Eli että joo.Mynttinen:
Miten on paljonko on saatu kasaan tähän mennessä, vai onko tässä todella kaikki lahjoitukset?
Käsittääkseni tuo on vähintäänkin arveluttavaa toimintaa winkFrank:
Niinkun eräskin nimimerkki tuolla livessä kysyi että saako rahaa laittaa ilman että mainostaa sitä täällä. Eli että joo.Mynttinen:
En mä kyl varma oo mitä toi Antin "Yritämme keksiä jotain kivaa kaikille keräykseen osallistuneille" tarkoittaa, ehkäpä sittenkin juuri sitä winkRK-62:
mitäh? eikös taivaspaikka tullutkaan samaan hintaan ?
Se tarkoittaa hiekkakakkuja. (sisäpiiritieto) winkarnold:
En mä kyl varma oo mitä toi Antin "Yritämme keksiä jotain kivaa kaikille keräykseen osallistuneille" tarkoittaa, ehkäpä sittenkin juuri sitä winkRK-62:
mitäh? eikös taivaspaikka tullutkaan samaan hintaan ?
En usko tuota ennenkuin saan sen omin silmin todeta luotettavasta lähteestä (esim. F1-Forum -lehdestä, omasta sähköpostista, Forumilta...)Se tarkoittaa hiekkakakkuja. (sisäpiiritieto) wink [/QB]
Juuri SEN takia aionkin lahjoituksen huomenissa tehdä winkarnold:
En mä kyl varma oo mitä toi Antin "Yritämme keksiä jotain kivaa kaikille keräykseen osallistuneille" tarkoittaa, ehkäpä sittenkin juuri sitä wink
Ja todellakin tätä topiccia voisi "vapaa keskustelu" ja "F1" osioissa mainostaa........Mynttinen:
Niin todellakin saisiko tietää miten tämä on lähtenyt käyntiin vai onko se summa salaisuus? wink
Katsoin tiliotetta. Ei ollut tullut vielä!Kortteen Topi:
Olen nyt laittanut rahaa.