Frank
Heimosoturi
Siitä ollaan varmaan kaikki yhtä mieltä että pääasia kun vaan hahmojen viestimäärät pysyy tallessa..
Tämä koko keskustelu on siinä mielessä vääristynyt, että sitä käydään sattunneesta syystä täällä keskustelufoorumilla. Näin vain täällä käyvien mielipiteet tulevat esiin. Ei niiden, jotka lukevat vain uutisia.Ongelma on lähinnä minun ja koskee F1-uutisoinnin kannattavuutta. Mainostajat puolestaan tuskin kiinnostuvat palvelusta, joka sisältää vain keskustelupalstan.
Eikös jokainen työssä käyvä henkilö voisi ottaa yhteyttä oman firmansa markkinointiin? Joku sivujen kävijöistä, kävijämääristä yms. tarkemmin tietävä voisi kenties rustata faktat valmiiksi helposti kopioitavaan muotoon, jolloin "matti meikäläisillä" olisi helpompi tehdä tukityötä.jmt:
Ehkä joukosta löytyisi joku pätevä myyntimies, joka voisi hoitaa mainosmyyntiä?
Juu niin on...Sam:
En vain tiedä, miten mahdollisesti nämä firmat suhtautuisivat tällaiseen? Ymmärtääkseni monet yritykset ovat hyvin tarkkoja missä heidän logonsa näkyy.
Ei oikein avaudu. Mahdollisuus perustaa uusi F1-sivusto ilmaiseksi? Osana jotain isompaa kokonaisuutta?Antti:
Uusi F1-sivu korvaisi F1-Forumin ja sinne rakennettaisiin keskustelupalstat ym. Ongelma on lähinnä se, että se ei ratkaise "rahaongelmaa", minulle kun ei makseta siitä.
Siis hetko? Jos tilitoimiston veloitus on tuota luokkaa niin vaihda ihmeessä halvempaan tai tee itse tilit, ei ole homma eikä mikään ja jää heti lähes neljä euroa kympistä enemmän itse perustoiminnan pyöritykseen.Antti:
...oli hyvä idea, mutta 10 eurosta jäi käteen 2-3 euroa. 2,2 meni alvhen, vajaa 4 tilitoimistolle, 0,5 pankille, tulevaisuudessa osa menee vielä verottajalle ja vakuutukseen.....
Et varmasti edes kysynyt.K.Yrjola:
Mun työnantaja ei jostain syystä innostunut mainostamisajatuksesta.