F1-Forum syyskisa Helsingin Myllypurossa su 28.9.2008!

Örfil

Guest
Nyt vois noi "ehkä" miehet ryhdistäytyä ja ilmoittautua sitovasti.:ahem:

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Ehkä. Päivämäärä paha koska olen, jos kaikki menee niin kuin pitää, pohjoisessa tuon viikonlopun.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Ja nyt saadaan naisten sarjaankin kunnon vääntöä! kaktus mukana! :ahem:

Samaten varmistuu se että ajetaan A ja B-finaalit. :ahem:

Örfil

Guest
Laitan nyt vaikka tänne että mäkiautokisa menee ens vuodelle, ei saatu riittävästi väkeä kasaan (= vain kolme kuskia).

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Laitetaan nyt sitten mut myös varmaksi. Siirtelen tuota pohjoisen reissua, kun ei muutenkaan oikein osu tuohon.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Laitetaan nyt sitten mut myös varmaksi. Siirtelen tuota pohjoisen reissua, kun ei muutenkaan oikein osu tuohon.
Loistavaa!

Nyt enää 5/6 vapaata paikkaa.. Tämä tarkoittaa siis sitä, että jos meitä on 16, niin silloin B-finaalin voittaja ei pääse A-finaaliin. Luonnollisesti täydet 16 kuitenkin otetaan mukaan jos niin paljon olisi tulossa. Ja jos tulee enemmän ilmoittautuneita niin varasijalle pääsee (esim. mahdollisen sairastapauksen tms. takia).

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Tilanne elää ja peliä pelataan. Mut vois laittaa pysyvästi arpojiin (ainakin su aamuun saakka.)

Tuon viikonloppuna on jo sähly-turnaus ja tosiaankin sauna-ilta (joka usein vaikuttaa seuraavan aamun ajokuntoon.) Lisäksi vaimokkeelle pidetään polttarit, jotka mun jossain määrin pitää ottaa huomioon...

Saatan vielä su-aamuna soitella ja kysellä perään, koska ajokuntoni selvinnee vasta silloin. Mutta oletettavasti en tule - möötestäkään en tiedä, saatan ilmestyä paikalle tai en.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Tilanne elää ja peliä pelataan. Mut vois laittaa pysyvästi arpojiin (ainakin su aamuun saakka.)

Tuon viikonloppuna on jo sähly-turnaus ja tosiaankin sauna-ilta (joka usein vaikuttaa seuraavan aamun ajokuntoon.) Lisäksi vaimokkeelle pidetään polttarit, jotka mun jossain määrin pitää ottaa huomioon...

Saatan vielä su-aamuna soitella ja kysellä perään, koska ajokuntoni selvinnee vasta silloin. Mutta oletettavasti en tule - möötestäkään en tiedä, saatan ilmestyä paikalle tai en.
Itsehän ajoin Sutsukartin kisassa kaameessa krapulassa ja se oli mun toiseksi paras skaba. Eli aika huono tekosyy tuo saunailta. ;)

Noh, jätän sut tohon ehkä-listalle.. Mitään pysyviä arpojia ei olekaan.. PHYI! :D

Örfil

Guest
Mummiälaest kisaan tullaan tai ei. Jos ei ole ilmoittautunut päivään X mennessä, ei pääse kisaan mukaan.

Muussa tapauksessa nämä kisajärjestelyt menevät silkaksi "ehkä tulen ehkä en" touhuksi ja siinä ei ole mitään järkeä :nope:

Laita jakkues ehdoton takaraja sekä maksuille että ilmoittautumiselle!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Mummiälaest kisaan tullaan tai ei. Jos ei ole ilmoittautunut päivään X mennessä, ei pääse kisaan mukaan.

Muussa tapauksessa nämä kisajärjestelyt menevät silkaksi "ehkä tulen ehkä en" touhuksi ja siinä ei ole mitään järkeä :nope:

jos tuleminen pitää päättää ennen su-aamua, niin voin suoraan sanoa että "EI"

FO110K

Banned

peesaan, eli kyllä se pitää sitovasti ilmottaa jo hyvissä ajoin eikä pari tuntia ennen kisaa...

eli jaskan nimen voi pyyhkiä tuossa tapauksessa yli jos ei tosiaankaan tiedä
(itsellähän oli ennen suzukarttia firman sauna-ilta, ja mä ainakin otin siellä sen verran rauhallisesti ettei ollut huolta ajokunnosta = best of both worlds)

Jacques

Sijainti
Helsinki

peesaan, eli kyllä se pitää sitovasti ilmottaa jo hyvissä ajoin eikä pari tuntia ennen kisaa...

eli jaskan nimen voi pyyhkiä tuossa tapauksessa yli jos ei tosiaankaan tiedä
(itsellähän oli ennen suzukarttia firman sauna-ilta, ja mä ainakin otin siellä sen verran rauhallisesti ettei ollut huolta ajokunnosta = best of both worlds)
jaska otettu pois ehkä-listalta..

Takaraja ilmoittautumisille ja maksusuorituksille on 23.9.

Örfil

Guest
Näkökantani saattaa nyt jaskasta tuntua byrokraattiselta jääräpäisyydeltä, mutta juuri jaskan oletan ymmärtävän mistä käytännön periaatteesta tässä on kyse, kun on itsekin ekoja legendaarisia kisoja järjestänyt.

Jos asiassa ei oteta johdonmukaista ja kaikille reilua linjaa, meillä on pahimmassa tapauksessa jonain kisa-aamuna tilanne että ilmoittautuneena on 10 ehkä-kuskia eikä tietoa mitä kisa tulee maksamaan per nuppi (silloin kun kisan kokonaishinta on kiinteä) eikä puolta tuntia ennen starttia tietoa että ketkä saapuvat paikalle. Ja poisjäänneistä kärsivät kaikki paikalle saapuneet kuskit ennalta arvioitua korkeamman kisahinnan vuoksi.

Vaikka kisahinta on korkeampi, se olisi mukava tietää varmasti ainakin viikkoa ennen kisaa että tietää varautua rahallisesti siihen. Joillekin kympinkin hinnannousu voi tarkoittaa paria hernesoppapäivää seuraavalla viikolla.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Ymmärrän kyllä hyvin pointin, enkä vastustelekaan sitä vastaan - hyväksyn tämän mukisematta.

Halusin vain ajamaan ja uskon että tekin kaipaatte lisäshikaania radalle.

Olen liian monessa saunaillassa ollut "puolittainjuomassa", kun on ollut seuraavana päivänä jotain, nyt en halua jarrutella. Ajattelin, että jos tilanne näyttää siltä, niin voin tulla ajamaan ja soittaa su-aamuna (jos tilaa on), että tulen. KOska käsittääkseni tapahtuma kuitenkin maksetaan vasta paikanpäällä, niin uskoin(/uskon), että jakkues ois luottanut mun maksukykyyn jos sanon tulevani paikalle.

Mutta kuten sanoin, en vastustele päätöstä vastaan - nöyryytän teitä toiste (tai siis te saatte toiste nöyryyttää minua ;)) Möötteä mietin edelleen - sen suhteen arpominen on varmaan sallittua :)