F1-Forum syyskisa Helsingin Myllypurossa su 28.9.2008!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Pahaa pelkään ettei huomenna ajeta rataenkkoja, koska kisoissa meno on kuitenkin erilaista kuin yhtä nopeaa kierrosta hakiessa treenatessa.
Mutta ehkä aika-ajoissa?

Saas nähdä miten mun oman kisan kanssa käy. Takana tiukka treeniviikko ja kaikki paikat on ihan hellänä. :D

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Tuolla on kyllä merkitystä oikeasti sillä että saako puhtaan kierroksen ilman ruuhkaa. Rata ei ole niin pitkä etteikö koko ajan voisi olla joku edessä.

Pitää toivoa ettei kenenkään aika-ajo mene toisen hidasteluihin. :rolleyes:

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
30 sekuntia jaettuna seitsemään osaan on hieman reilut neljä sekuntia. Tuo siis olisi se ero, jos kaikki kuskit olisivat tasaisin välein radalla aika-ajoissa.

Powered by BMW

Well-known member
Hyvä pointti. Jokainen vois muistaa aika-ajossa oman nopean jälkeen katsella taakse ja osoittaa selvästi väistämisaikeet menemällä vaikkapa neulansilmät selvästi ulkorataa pitkin. Tai siis jos sai sen parhaan jo tehtyä...

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Sijainti
Suomi Finland
Hyvä pointti. Jokainen vois muistaa aika-ajossa oman nopean jälkeen katsella taakse ja osoittaa selvästi väistämisaikeet menemällä vaikkapa neulansilmät selvästi ulkorataa pitkin. Tai siis jos sai sen parhaan jo tehtyä...
Itse ajattelin kyllä rypistää sen kymmenminuuttisen koko ajan niin kovaa kun pystyy.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Itse ajattelin kyllä rypistää sen kymmenminuuttisen koko ajan niin kovaa kun pystyy.
Noin minäkin homman pelaisin. Tavoittelisin lähinnä mahdollisimman montaa hyvää kierrosta jolloin todennäköisyys olla hyvässä lähtöruudussa kasvaa. Ihme juttuja jotkut jo heittävät ilmoille :)