Eipähän ole liian totinen logo nyt. Niinkuin ei tämä forumikaan.kouvotsvoni sanoi:Ei nyt sentäs minun naamaa pidä tunkea tuohon, menee feng shuit ja hui hait muuten sekaisin:thumbfh:
Olkoon tässä siis uusi logo:Eddie Rickenbacker sanoi:Joo, logo olis ihan kiva juttu. Kuhan nyt ensin saataisiin perusasiat toimimaan. Asiatopiceja katoaa johonkin vittuun ja vapaata keskustelua ruokitaan poistelemalla asiaketjuja. Tämä forumi on jotenkin niin sisäsiittoinen, että taidan kohta jättää tämän paikan. Moe Szyszszlak, kouvostovoni ja muut pellet ovat tehneet tästä paikasta paskanjauhannan mekan. Tällehän kalpenee kohta Suomi24. IS:n keskustelualuekin on tätä mestaa tasokkaampi.
Että haistakaahan kaikki vittu, minä vaihdan jalkapalloon ja jätän teidät bensalenkkarit tänne paskaisen pseudolajinne kanssa. F1 ei edes ole mitään oikeaa urheilua. Se on showpelleilyä, aivan kuten WWE-paini tai pokeri. Ylläpito koostuu pienimunaisista moderaattoreista (Bobakki) joita ei edes saa iggeen. Nämä samaiset janarit tulevat sitten pätemään jos kirjoitat vahingossa että Riccardo Patresella on 260 GP:ta. Sisäpiirijutut vapaan porukan kesken on jotain niin säälittävää että taidan tulla takaisin lokakuussa naureskelemaan itkuraivareille kun Kimi Räikkönen ryssii mestaruutensa pr-neekerille (tuokin sana kuuluu erään Moe Syzylakin sanavarastoon )
Sori OT, mutta ei jumalauta, että mä repesin tälle. Hekotin ainakin pari minuuttia ihan kippurassa lattialla nimim. Eddie Rickenbackerin katkeroituneelle vuodatukselleEddie Rickenbacker sanoi:Joo, logo olis ihan kiva juttu. Kuhan nyt ensin saataisiin perusasiat toimimaan. Asiatopiceja katoaa johonkin vittuun ja vapaata keskustelua ruokitaan poistelemalla asiaketjuja. Tämä forumi on jotenkin niin sisäsiittoinen, että taidan kohta jättää tämän paikan. Moe Szyszszlak, kouvostovoni ja muut pellet ovat tehneet tästä paikasta paskanjauhannan mekan. Tällehän kalpenee kohta Suomi24. IS:n keskustelualuekin on tätä mestaa tasokkaampi.
Että haistakaahan kaikki vittu, minä vaihdan jalkapalloon ja jätän teidät bensalenkkarit tänne paskaisen pseudolajinne kanssa. F1 ei edes ole mitään oikeaa urheilua. Se on showpelleilyä, aivan kuten WWE-paini tai pokeri. Ylläpito koostuu pienimunaisista moderaattoreista (Bobakki) joita ei edes saa iggeen. Nämä samaiset janarit tulevat sitten pätemään jos kirjoitat vahingossa että Riccardo Patresella on 260 GP:ta. Sisäpiirijutut vapaan porukan kesken on jotain niin säälittävää että taidan tulla takaisin lokakuussa naureskelemaan itkuraivareille kun Kimi Räikkönen ryssii mestaruutensa pr-neekerille (tuokin sana kuuluu erään Moe Syzylakin sanavarastoon )
20 sent...EIKU!Moss sanoi:Saisiko vielä tietää logon mitat?
:thumbup:WebSlave sanoi:Nyt vasta huomasin tällaisen ketjun. Joten väsäsin nopeasti tällaisen (ei omaa ideaa, tein vain mitä käskettiin ):