F1-Forumin Cooper 3K Clubi - ei ihriksille

Pakokaasu

Banned
Liittynyt
29.3.2015
Viestit
454
Clubin täysivaltainen jäsenyys saavutetaan juoksemalla Cooperin testissä vähintään 3000 metriä. Hangover-jäseneksi pääsee postaamalla muu-urheiluosion treenisäikeeseen vähintään 50 viestiä.

Clubin jäsenet:
joukahainen, 3160
Dallaran urkuri, ?
Pakokaasu, 3130

Hangover:
Rainier
Salmisen Jone

Narsistinen keskustelu käynnistyköön. Perusbrassailu on suotavaa. Vapaan tupakoivat laihaläskit älkää tätä lukeko, voi verisuoni poksahtaa päässä.
 

Pakokaasu

Banned
Liittynyt
29.3.2015
Viestit
454
Luen privaboxiin tulleet jäsenhakemukset mahdollisimman pian.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Olen juossut 3000 metriä (tai yli) Cooperin testissä useasti. Liityn siis jäseneksi.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Olen juossut Cooperin testin kerran eläissäin' valvotuissa olosuhteissa.
Tulos tuolloin, vuonna 1988 tai 1989 oli 3050 m.

Mukana Clubissa ollaan siis!

Luulenpa, että olisin mukana myös uinticooper-clubissa jos sellainen olisi perustettu.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Myös mukaan. Armeijassa 5 cooperia, 3 kertaa meni 3000 rikki. Ei nyt menisi mutta varmaan taas huomenna.
 

Örfil

Guest
Olen mäkin intissä juossut yli 3k. Olen kertonut ko. tapahtumasta useasti, tapahtumaan liittyvien asioiden johdosta itse pidän tulosta epävirallisena. Tänä vuonna koitan Jyväskylän jälkeen päästä mahdollisimman lähelle tuota rajaa. Ylitys olisi ennenaikainen joulis.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Ei ole ollut edes lähellä koskaan. Silloin kun oli kunnossa, ja urheili ns. 'huipulla', niin kestävyysominaisuudet oli aikasen heikot ainakin juosten mitattuna. Lajikestävyyttä toki oli, kun sen 20 tuntia viikossa parhaimmillaan treenasi. Räjähtävä- ja pikavoima oli kylläkin kuosissa ja voimatasot noin yleensäkin. Lajina siis lentopallo.

Veikkaan että paras Coopperini on mennyt 2750m.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Olen aikanaan juossut yli 3000 metriä.
En kuitenkaan aio liittyä tähän klupiin, koska nykyään olen vanha, vihainen, vittuuntunut, ilkeä isäm maata pulustava sairas mies ja varmaan en pääsis ku muutama sata metriä enää ;)
 

Örfil

Guest
Olen aikanaan juossut yli 3000 metriä.
En kuitenkaan aio liittyä tähän klupiin, koska nykyään olen vanha, vihainen, vittuuntunut, ilkeä isäm maata pulustava sairas mies ja varmaan en pääsis ku muutama sata metriä enää ;)
Tää Cooperintesti on semmoinen, jossa se 3000 m pitää juosta 12 minuutissa.

;)
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Ei ole ollut edes lähellä koskaan. Silloin kun oli kunnossa, ja urheili ns. 'huipulla', niin kestävyysominaisuudet oli aikasen heikot ainakin juosten mitattuna. Lajikestävyyttä toki oli, kun sen 20 tuntia viikossa parhaimmillaan treenasi. Räjähtävä- ja pikavoima oli kylläkin kuosissa ja voimatasot noin yleensäkin. Lajina siis lentopallo.

Veikkaan että paras Coopperini on mennyt 2750m.
Käsittämätöntä, että tällanen juuri koskaan mitään treenannu on juossu saman ku himotreenaaja Salmine. Enkä tuota juossessa ollu edes elämäni kunnossa. Harmittaa vähän, kun en sillon parhaimmassa kunnossa ollessani koskaan testannu.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Käsittämätöntä, että tällanen juuri koskaan mitään treenannu on juossu saman ku himotreenaaja Salmine. Enkä tuota juossessa ollu edes elämäni kunnossa. Harmittaa vähän, kun en sillon parhaimmassa kunnossa ollessani koskaan testannu.
Lentopallossa coopperikunnolla ei tehnyt hevonvittuakaan. Kyllä mä yli 200 kg:a kyykkäsin ja pomppu ritti jopa donkkaamaan koripallossa välillä.
 

Örfil

Guest
Käsittämätöntä, että tällanen juuri koskaan mitään treenannu on juossu saman ku himotreenaaja Salmine. Enkä tuota juossessa ollu edes elämäni kunnossa. Harmittaa vähän, kun en sillon parhaimmassa kunnossa ollessani koskaan testannu.
Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa tai aloittaa uudelleen.

Lupin hangover -jäseneksi pääsee hyvin helposti!
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Lentopallossa coopperikunnolla ei tehnyt hevonvittuakaan. Kyllä mä yli 200 kg:a kyykkäsin ja pomppu ritti jopa donkkaamaan koripallossa välillä.
Sitä mä, kun noita ironmaneja ym. kestävyyshommia touhuat. Eikö sitte nopeus riitä nykyisin vai?
 
Ylös