Totke
Psyykeenmurskaaja
Ei voi olla Suomessa samaan aikaan työtön ja opiskelija. Nih. Se on joko tai.Itse olen työtön opiskelija
Ei voi olla Suomessa samaan aikaan työtön ja opiskelija. Nih. Se on joko tai.Itse olen työtön opiskelija
Tuossa toikkien yläpuolella on tuo announcement -palkki. Vaikka siinä lukeekin umpikierosti Vuoden Forumisti 2009 -äänestys niin samasta "toikista" löytää säännötkin.Vaikken sääntöjä taas tähän hätään löytänytkään (mihin ne taas on piilotettu?), niin eikös niissä ole henkilökohtaisuudet kielletty? Jos oikein tiukasti tulkitaan, niin jäähylle olisivat joutaneet molemmat pääpukarit (ainakin).
Villiin länteen suuntaa matkasi säännöttömän foorumin haussa.Mikäs vapaa tämä on, jos täällä on kerran jotain sääntöjä? :frank:
Joo, Touhon piikkiin menee tämä..Tuossa toikkien yläpuolella on tuo announcement -palkki. Vaikka siinä lukeekin umpikierosti Vuoden Forumisti 2009 -äänestys niin samasta "toikista" löytää säännötkin.
TPS muuten iskee Lukkoon ja kovaa. Ensimmäisen erän jälkeen tilanne 3 - 0.Forumin mittakaavassa juniori NotJiipee puhuu asiaa. Keskitytään nyt johonkin muuhun, jookos? Muuten isken lukkoon koko ketjun ja avaimen heitän pöpelikköön.
Näinpä.. Vielä uupuu jarna jostain tyhjänpäiväisestä.Edelleen olen sitä mieltä, että tämä toikki on otsikoitu onnistuneesti. Sisältö on paikoin otsikon mukaista - kerrankin.
Hävitty Maarianhaminan maihinnousu.. Hauska mielikuva tämä.jos tällä porukalla sotaan joutuisi lähtemään, niin me hävittäisiin koko homma:doubtful:....todennäköisesti Maarianhaminan maihinnousukin....
Jostain syystä tuli mieleen Kontran kappale Sankarit salapoliiseina, jossa lauletaan: "En tiedä kuka aloitti sen haistattelun, mutta joka lyö takas aloittaa tappelun...". Sitä on paha sanoa kuka "löi takas".Kuitenkin katsoit tarpeelliseksi vittuilla mulle, ilman että olin mitenkään sinuun viitannut aiemmin.Kyllä mie tiedän ne nuoruuteis traumat joiden takia koet tarpeelliseksi joka välissä minnuu nokkia. Jatka toki, mutta kuten jo mainitsin, minen jaksa enää välittää.Kiitos arviosta tilastani.Moella nyt on jatkuvasti hiekkaa pinpissä.. mie olen jo oppinu olemaan välittämättä.
---
On-toikkiin palatakseni, muistui mieleen se.. no se, semmonen.. semmonen, JUTTU!
Ja legendojahan voipi selailla myöskin täältä
Ett silleen!!!!!1
Btw. Joko päivän kapiais-pullo on juotu ja nuoria sotilaspoikia katseltu suihkussa?
Mitä tulee sun firmaan, niin pitää ihan ihailla sun sitoutuneisuutta.:ahem:
Paska palkka, firma siirtää miehiä sinne tänne kyselemättä, heikko työaines, jne, mitä eilen luin oli juttua siitä miten paljon upseereita ottaa lopareita tällä hetkellä.
Ja takaisin otetaan nykyisin riemusta kiljuen, mitä ennen ei tapahtunut.
...
...
Opiskelija, jolla ei ole iltatöitä.Ei voi olla Suomessa samaan aikaan työtön ja opiskelija. Nih. Se on joko tai.