F1-forumin kootut tyhmyydet

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Forumin mittakaavassa juniori NotJiipee puhuu asiaa. Keskitytään nyt johonkin muuhun, jookos? Muuten isken lukkoon koko ketjun ja avaimen heitän pöpelikköön.

WebSlave

Trackman
Vaikken sääntöjä taas tähän hätään löytänytkään (mihin ne taas on piilotettu?), niin eikös niissä ole henkilökohtaisuudet kielletty? Jos oikein tiukasti tulkitaan, niin jäähylle olisivat joutaneet molemmat pääpukarit (ainakin).

Ode

Maailmanlupaus
Sijainti
Oulu
Vaikken sääntöjä taas tähän hätään löytänytkään (mihin ne taas on piilotettu?), niin eikös niissä ole henkilökohtaisuudet kielletty? Jos oikein tiukasti tulkitaan, niin jäähylle olisivat joutaneet molemmat pääpukarit (ainakin).
Tuossa toikkien yläpuolella on tuo announcement -palkki. Vaikka siinä lukeekin umpikierosti Vuoden Forumisti 2009 -äänestys niin samasta "toikista" löytää säännötkin.

Lunssila

Well-known member
Mikäs vapaa tämä on, jos täällä on kerran jotain sääntöjä? :frank:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Tuossa toikkien yläpuolella on tuo announcement -palkki. Vaikka siinä lukeekin umpikierosti Vuoden Forumisti 2009 -äänestys niin samasta "toikista" löytää säännötkin.
Joo, Touhon piikkiin menee tämä.. ;)

Mutta joo eipä siinä, saahan tämä miun puolesta olla. Vaikka se ensimmäinen jäähy vähän kutittelisikin, niin ei sitä nyt enää viitsi tästä ottaa. Jotain tyyliä pitää sentään olla senkin suhteen.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Niin joo, se Announcement ihan tuon Vuoden Forumisti-äänestyksen kunniaksi. Vois kyllä ottaa pois. Jollei huomaa kahdella eri osastolla olevaa sticky-toikkia, niin olkoot sitten äänestämäti.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Edelleen ihmettelen miten mun Itg:hen kohdistama kritiikki nosti myrskyn vesilasiin?

Mutta jatketaan topikin aiheesta tästä?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Forumin mittakaavassa juniori NotJiipee puhuu asiaa. Keskitytään nyt johonkin muuhun, jookos? Muuten isken lukkoon koko ketjun ja avaimen heitän pöpelikköön.
TPS muuten iskee Lukkoon ja kovaa. Ensimmäisen erän jälkeen tilanne 3 - 0.

Edelleen olen sitä mieltä, että tämä toikki on otsikoitu onnistuneesti. Sisältö on paikoin otsikon mukaista - kerrankin.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Rekonstr... siis kasasin tällaisen leimahduspisteen tapaisen:
Moella nyt on jatkuvasti hiekkaa pinpissä.. mie olen jo oppinu olemaan välittämättä.

---

On-toikkiin palatakseni, muistui mieleen se.. no se, semmonen.. semmonen, JUTTU!

Ja legendojahan voipi selailla myöskin täältä
Ett silleen!!!!!1
Kiitos arviosta tilastani.

Btw. Joko päivän kapiais-pullo on juotu ja nuoria sotilaspoikia katseltu suihkussa?
Kyllä mie tiedän ne nuoruuteis traumat joiden takia koet tarpeelliseksi joka välissä minnuu nokkia. Jatka toki, mutta kuten jo mainitsin, minen jaksa enää välittää. :eek:
Kuitenkin katsoit tarpeelliseksi vittuilla mulle, ilman että olin mitenkään sinuun viitannut aiemmin.:eek:

Mitä tulee sun firmaan, niin pitää ihan ihailla sun sitoutuneisuutta.:ahem:

Paska palkka, firma siirtää miehiä sinne tänne kyselemättä, heikko työaines, jne, mitä eilen luin oli juttua siitä miten paljon upseereita ottaa lopareita tällä hetkellä.
Ja takaisin otetaan nykyisin riemusta kiljuen, mitä ennen ei tapahtunut.
...
...
Jostain syystä tuli mieleen Kontran kappale Sankarit salapoliiseina, jossa lauletaan: "En tiedä kuka aloitti sen haistattelun, mutta joka lyö takas aloittaa tappelun...". Sitä on paha sanoa kuka "löi takas".