F1-forumin kootut tyhmyydet

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Ja vaikka toisin väität, niin näköjään mun postaukset herättää sussa ja näköjään muutamassa muussakin tunteita.
Tulen sen verran toki vastaan, että kyllä jotakin tunteita herättää.. hupia kylläkin lähinnä.

Jopa se, että mä kerron Itg:n tyylin olevan raskas luettava, on liian ärsyttävää teistä, jotta voisitte olla kommentoimatta mua ja mun lapsuutta herjaamatta.
Joo, näinhän se tosiaan meni.. :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Aika hyvin on pysytty toikin aiheessa. :wink:
Varsinkin kun tullaan oikein joukolla kimppuun asiassa, jossa kritisoin ihan toista henkilöä enkä heitä alunperin.

Kiitos Pyrys kun huomaat mistä on kyse. Ei ole muuten eka kerta kun jostain väkisin keksitään syy käydä nälvimään minua.

Joo, seuraavaksi sitten kaivetaan kaikki vanhat jutut mitä olen sanonut, ja tokihan muistutetaan siitä, miten mulla aina välillä mopo keulii. :ahem:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Soot Moe varsin huono ottamaan itse mitään kritiikkiä vastaan. Voisiko joskus olla syytä niin sepissä, kuin susissakin...vai miten se meni?

Minusta tämä menee aina samalla kaavalla. Jos sinua kritisoidaan otat ns. marttyyri-kortin ja yleensä kritisoit sinua kritisoitunutta kahta kauemmin ja pahemmin.

Itseäni ei niinkään ärsyttänyt se, että kritisoit ITG:tä, vaan se miten olet sen alkuperäisen kritisointisi jälkeen toiminut. Ihan kuin perseelle ammuttu karhu...:ahem:

Captain Howdy

Well-known member
Koska sanojani on tiettyjen tahojen toimesta jatkuvasti vääristelty, lopetan debatin osaltani tähän.

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
Kyllä kivesten laskeutumattomuudesta huomauttelu mun mielestä kuulu koottujen tyhmyyksien listaan.

Mangelo

Well-known member
jätän tähän vain merkin, jotta muistan mistä jatkaa lukemista

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Soot Moe varsin huono ottamaan itse mitään kritiikkiä vastaan. Voisiko joskus olla syytä niin sepissä, kuin susissakin...vai miten se meni?

Minusta tämä menee aina samalla kaavalla. Jos sinua kritisoidaan otat ns. marttyyri-kortin ja yleensä kritisoit sinua kritisoitunutta kahta kauemmin ja pahemmin.

Itseäni ei niinkään ärsyttänyt se, että kritisoit ITG:tä, vaan se miten olet sen alkuperäisen kritisointisi jälkeen toiminut. Ihan kuin perseelle ammuttu karhu...:ahem:
Ja sä olet varsin hyvä tulemaan toisten keskustelujen sekaan kertomaan 'viisauksia' mun toimistani. Miten käyty keskustelu on liittynyt sinuun?

Haaskalintu sopii sun kuvaukseksesi. Ja se että mä kritisoin muita, SEN JÄLKEEN kun minuun on henkilökohtaisesti käyty, niin on vain tapani puolustautua.

Mielestäni sun kannattaa pitää turpas kiinni tässäkin asiassa, koska se ei ole millään tavalla sinua koskenut. Muutenkaan sulla ei niin älykästä ole annettavaa niin annan olla.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ja sä olet varsin hyvä tulemaan toisten keskustelujen sekaan kertomaan 'viisauksia' mun toimistani. Miten käyty keskustelu on liittynyt sinuun?

Haaskalintu sopii sun kuvaukseksesi. Ja se että mä kritisoin muita, SEN JÄLKEEN kun minuun on henkilökohtaisesti käyty, niin on vain tapani puolustautua.

Mielestäni sun kannattaa pitää turpas kiinni tässäkin asiassa, koska se ei ole millään tavalla sinua koskenut. Muutenkaan sulla ei niin älykästä ole annettavaa niin annan olla.
Se liittyy siten minuun, että luen näitä viestejä ja tarvittaessa kommentoin. Ihan niin kuin sinäkin.

Se liittyy myös siten minuun, että
a) Olen kyllästynyt sinun raivonpuuskiin. Ne saattaa tulla ihan tyhjästä ja jatkuu ja velloo yleensä helvetin pitkään ja joka paikassa. Jos muut unohtaa tai unohtaisivat SINÄ kyllä muistat. Tavalla tai toisella.
b) V*tuttaa muiden puolesta lukea noita sun loukkauksia joitakin kohtaan. Kun tunnut aina menevän vähintään paria astetta loukkaavampaan suuntaan mitä se jonka kanssa milloinkin riitelet on heittänyt. Kaikki...siis ihan kaikki on sun mielestä sinun henkilökohtaisia loukkauksia.

Aina ei sulle varmaan kirjoiteta mitä tuollaisesta toiminnasta ajatellaan. Ja se olisikin paljon viisaampaa olla hiljaa, kun huomauttaa tästä. Koska ei tunnu menevän perille ja koska tuo sinun martyyri-kortti tuntuu tepsivän moneen...;)

Ei muuta tällä kertaa. Laita vaikka iggeen....:)

Captain Howdy

Well-known member
Laitan itseni 'iggeen' asian suhteen, enkä aio kommentoida MITENKÄÄN tätä debattia, enää. Koskaan. Taidanpa lopettaa kirjoittelun kokonaan.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ei helvetti mitkä kekkerit lähti käyntiin ITG:n kirjoitustyylistä!