AJ
Well-known member
Palkokasvien inhalointi.
Tulen sen verran toki vastaan, että kyllä jotakin tunteita herättää.. hupia kylläkin lähinnä.Ja vaikka toisin väität, niin näköjään mun postaukset herättää sussa ja näköjään muutamassa muussakin tunteita.
Joo, näinhän se tosiaan meni..Jopa se, että mä kerron Itg:n tyylin olevan raskas luettava, on liian ärsyttävää teistä, jotta voisitte olla kommentoimatta mua ja mun lapsuutta herjaamatta.
Varsinkin kun tullaan oikein joukolla kimppuun asiassa, jossa kritisoin ihan toista henkilöä enkä heitä alunperin.Aika hyvin on pysytty toikin aiheessa. :wink:
Ja sä olet varsin hyvä tulemaan toisten keskustelujen sekaan kertomaan 'viisauksia' mun toimistani. Miten käyty keskustelu on liittynyt sinuun?Soot Moe varsin huono ottamaan itse mitään kritiikkiä vastaan. Voisiko joskus olla syytä niin sepissä, kuin susissakin...vai miten se meni?
Minusta tämä menee aina samalla kaavalla. Jos sinua kritisoidaan otat ns. marttyyri-kortin ja yleensä kritisoit sinua kritisoitunutta kahta kauemmin ja pahemmin.
Itseäni ei niinkään ärsyttänyt se, että kritisoit ITG:tä, vaan se miten olet sen alkuperäisen kritisointisi jälkeen toiminut. Ihan kuin perseelle ammuttu karhu...:ahem:
Se liittyy siten minuun, että luen näitä viestejä ja tarvittaessa kommentoin. Ihan niin kuin sinäkin.Ja sä olet varsin hyvä tulemaan toisten keskustelujen sekaan kertomaan 'viisauksia' mun toimistani. Miten käyty keskustelu on liittynyt sinuun?
Haaskalintu sopii sun kuvaukseksesi. Ja se että mä kritisoin muita, SEN JÄLKEEN kun minuun on henkilökohtaisesti käyty, niin on vain tapani puolustautua.
Mielestäni sun kannattaa pitää turpas kiinni tässäkin asiassa, koska se ei ole millään tavalla sinua koskenut. Muutenkaan sulla ei niin älykästä ole annettavaa niin annan olla.
Kannattaisiko asiaa kuitenkin ENSIN tiedustella pollilla?Laitan itseni 'iggeen' asian suhteen, enkä aio kommentoida MITENKÄÄN tätä debattia, enää. Koskaan. Taidanpa lopettaa kirjoittelun kokonaan.
Luulen, että äänestys asiasta olisi parempi.Kannattaisiko asiaa kuitenkin ENSIN tiedustella pollilla?
KUUKKE!
Onko tämä nyt se sellainen marttyyri-kortti, vai mikä lie.Laitan itseni 'iggeen' asian suhteen, enkä aio kommentoida MITENKÄÄN tätä debattia, enää. Koskaan. Taidanpa lopettaa kirjoittelun kokonaan.
Ett silleen!!!!!!!1
:ahem: Jatketaan ajankohtaisissa aiheissa: iggePalkokasvien inhalointi.