F1-forumin kootut tyhmyydet

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Taitaa jollakin muulla ne tunteet olla pinnassa kuin meillä haaskalinnuilla :D

Onhan se vähän jännä että rakkikoira kun kuseksii kaikkien muiden nurkkiin 24/7 niin eihän siinä mitään, huumorilla vaan sano.. mutta annas olla kun joku vähän monottaa rakkikoiraa kasseille, että herkeis hetkeksi kuseksimasta, niin jo ollaan niin uhria niin uhria.

Kaksinaismoralismi on pop. :thumbup:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
a) Olen kyllästynyt sinun raivonpuuskiin. Ne saattaa tulla ihan tyhjästä ja jatkuu ja velloo yleensä helvetin pitkään ja joka paikassa. Jos muut unohtaa tai unohtaisivat SINÄ kyllä muistat. Tavalla tai toisella.
Vähän tarkkuutta kielenkäyttöön; ohessa korjattuna

Olen kyllästynyt sinun raivonpuuskiisi. Ne saattavat tulla ihan tyhjästä ja jatkuvat ja vellovat yleensä helvetin pitkään ja joka paikassa. Jos muut unohtavat tai unohtaisivat SINÄ kyllä muistat. Tavalla tai toisella.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Vähän tarkkuutta kielenkäyttöön; ohessa korjattuna

Olen kyllästynyt sinun raivonpuuskiisi. Ne saattavat tulla ihan tyhjästä ja jatkuvat ja vellovat yleensä helvetin pitkään ja joka paikassa. Jos muut unohtavat tai unohtaisivat SINÄ kyllä muistat. Tavalla tai toisella.
Kiitos korjauksesta. Olin sen verran raivon vallassa (no en ollut :D), että meni vähän väärin.

cee kohta) Moe heittää ihan kivaa läppää muuten, mutta kun hernepelto menee nenään, niin ei oo kivaa. Ei kellään. Paitsi ehkä niillä, jotka nauttii jarnoista kera popcornin..

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
) Moe heittää ihan kivaa läppää muuten, mutta kun hernepelto menee nenään, niin ei oo kivaa. Ei kellään. Paitsi ehkä niillä, jotka nauttii jarnoista kera popcornin..
Musta on upiata kun Moella kihahtaa kuppi nurin, ne ovat kuin teini-ikäisen itkukiukkupotkuraivarit verbaalisessa muodossa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mutta sopiiko nyt kaikille, että mä saan pitää joitakin Itg:n postauksia tyhminä?

Siitäkin huolimatta että osalle forumin äärioikeistosta näkee sen johtuvan, kivistä, pimpasta ja kurjasta lapsuudesta?:D :D :D

*Laulellen laulua Matti Inkisestä*

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Mutta sopiiko nyt kaikille, että mä saan pitää joitakin Itg:n postauksia tyhminä?

Siitäkin huolimatta että osalle forumin äärioikeistosta näkee sen johtuvan, kivistä, pimpasta ja kurjasta lapsuudesta?:D :D :D

*Laulellen laulua Matti Inkisestä*
Ahaa...nyt vedettiin politiikka ja ties mitä mukaan. :D

Saat olla mitä mieltä tahansa ITG:stä. (Toki huomioiden hyvän maun rajat..) Olet varmaan huomanut, että se EI OLE syy miksi esim. minä sinua kritisoin..;)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Taitaa jollakin muulla ne tunteet olla pinnassa kuin meillä haaskalinnuilla :D

Onhan se vähän jännä että rakkikoira kun kuseksii kaikkien muiden nurkkiin 24/7 niin eihän siinä mitään, huumorilla vaan sano.. mutta annas olla kun joku vähän monottaa rakkikoiraa kasseille, että herkeis hetkeksi kuseksimasta, niin jo ollaan niin uhria niin uhria.

Kaksinaismoralismi on pop. :thumbup:
Mä luulen, poju, että sussa ole oikein miestä potkimaan yhtäkään rakkikoiraa munille.

Nyt olet jo monta kertaa kertonut miten mun postaukset ei vaikuta sinuun. Kummasti tuntuu risoomaan.:D

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Aina pitää jotenkin päästä sanomaan. :D

On tää aika veijari. Luulen, että olisi kuitenkin hyvin kilttiä poikaa, jos mentäis päiväkahveille.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Mä luulen, poju, että sussa ole oikein miestä potkimaan yhtäkään rakkikoiraa munille.

Nyt olet jo monta kertaa kertonut miten mun postaukset ei vaikuta sinuun. Kummasti tuntuu risoomaan.:D
Nauran vain täällä.. :D

[vakavasti]Jos ihan oikeasti luulet että miun yöunet menee jonkun foorumin idiootin takia, niin pahastipa olet väärässä. Mut en mie usko että sie ihan niin egoistinen sentään olet.[/vakavasti]

Tolerantti

Well-known member
Ottelu oli jo kuivahtaa kasaan, mutta kisaajat vetivät uudelleen ammoniakkia sieraimeen. Kyllä taas lähtee!:thumbup::D

Puhis

Banned
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Itsehän olen ollut n. 10 vuotta vähemmän täällä foorumilla kuin eräät muut, mutta mielestäni Moella on ihan hyvä syy suuttua, jos häntä täällä kokoajan nälvitään. Itse olen samassa tilanteessa toisissa paikoissa ollut, yleensä siinä käy niin että nälvijät selviävät ilman rangaistusta ja itse saan varoituksia/banneja. Samoin kuten muinoin koulussa, että koulukiusaajat jatkoivat elämää ja koulukiusatut saivat rangaistukset.

Kuitenkin, palkkatuloilla kehuskelu ja yleistäminen ei ole kovin järkevää, eikä varsinkaan herrasmiesmäistä käytöstä. Itse olen työtön opiskelija, joten ei todellakaan ole mukavaa lukea jos jollain on rahaa törsättäväksi asti, mutta suon menestyksesi sinulle toki.

All in all, voisitte vaikka sopia riitanne, ettei sentään ihan eskaritasolle mennä? Jookos? :eek:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Itse olen samassa tilanteessa toisissa paikoissa ollut, yleensä siinä käy niin että nälvijät selviävät ilman rangaistusta ja itse saan varoituksia/banneja. Samoin kuten muinoin koulussa, että koulukiusaajat jatkoivat elämää ja koulukiusatut saivat rangaistukset.
Komppaan tätä kohtaa täysin. Ei mitään epäilystä. Mutta mites se Moen suorittama kaikkien muiden jatkuva nälviminen? Täysin hyväksyttävää? Jopa suositeltavaa?

---

Alkaa kyllä mennä kohta liian vakavaksi, heittäkääs joku huuli tähän väliin.. anyone?

DW

2009-2016
Ei mulla muuta sanottavaa ole kuin se, että jos tällä porukalla sotaan joutuisi lähtemään, niin me hävittäisiin koko homma:doubtful:....todennäköisesti Maarianhaminan maihinnousukin....

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
...pahasti loukkaantuneita paljon :frown:

Puhis

Banned
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Komppaan tätä kohtaa täysin. Ei mitään epäilystä. Mutta mites se Moen suorittama kaikkien muiden jatkuva nälviminen? Täysin hyväksyttävää? Jopa suositeltavaa?

---

Alkaa kyllä mennä kohta liian vakavaksi, heittäkääs joku huuli tähän väliin.. anyone?
Ei pysty, läppävika.

Tuohon Moen suorittamaan nälvimiseen: Tottakai sekään ei ole hyväksyttävää, mutta sattuuhan näitä, puolin ja toisin. Se tässä vain on että miesten pitäisi antaa selvittää välinsä kahdestaan, eikä siten että puolet forumista asettuu jommankumman puolelle. Siinä valossa jos joutuu yksin tuulimyllyjä vastaan taistelemaan, niin kaikki mitä sanoo vaikuttaa huonolta tai "itkupotkuraivarilta".

Ja pakko vielä sanoa: Eivät nuo Moen postaukset nyt niiiin hirveen offensiivisiltä vaikuta, vaikka moni on sanonut että hän vastaisi nälvimiseen paljon henkilökohtaisemmilla loukkauksilla. Joka tapauksessa, toivon että tämä on viimeinen viesti joka käsittelee ko. asiaa.

Viimeksi muokattu: