F1-forumin kootut tyhmyydet

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Huomasit sentään.
Yleensä sun postauksia pitää lukea kuin piru raamattua eikä silloinkaan ymmärrä puoliakaan siitä, ellei ole joku karttaohjelma käytössä tai Suomi-ITG-Suomi sanakirjaa.

Tai sitten siinä lukee jotain, että olis mielipide asiaan, mutten kerro.:rolleyes:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Yleensä sun postauksia pitää lukea kuin piru raamattua eikä silloinkaan ymmärrä puoliakaan siitä, ellei ole joku karttaohjelma käytössä tai Suomi-ITG-Suomi sanakirjaa.

Tai sitten siinä lukee jotain, että olis mielipide asiaan, mutten kerro.:rolleyes:
Universaalista näkökulmasta katsoen vakiintunut kommentointityylini mallintaa keskusteluforumimme kokonaiskuvaa, käyttäen hyödykseen esimerkiksi vakiintuneiden kliseiden toistuvaa hyödyntämistä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Universaalista näkökulmasta katsoen vakiintunut kommentointityylini mallintaa keskusteluforumimme kokonaiskuvaa, käyttäen hyödykseen esimerkiksi vakiintuneiden kliseiden toistuvaa hyödyntämistä.
Mun mielestä taas toi antaa vähän semmosen kuvan, että yrität olla vähän fiksumpi kuin muut briljeeraamalla. Semmonen luontainen hauskuus, kuten Mehellä ja Knoukkarilla, noista puuttuu. Ovat vähän turhan työläitä, ainakin mulle, lukea. En sitten tiedä muista miten nuo kokeavat.

Asian voi ilmasta kahdella tavalla. Joko suoraan: Lähden tästä katsomaan Lukon matsia Äijänsuolle, tai sitten 'jaarittelemalla': Taidan siirtää maallisen kehoni kohden paikallista jäästadionia seuraamalla kisailua maalintekokilpailusta miesten kesken välineinä käden jatkeet ja kuminen peliväline.:rolleyes:

Ei mulla muuta. Jatkakaa!

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mun mielestä taas toi antaa vähän semmosen kuvan, että yrität olla vähän fiksumpi kuin muut briljeeraamalla. Semmonen luontainen hauskuus, kuten Mehellä ja Knoukkarilla, noista puuttuu. Ovat vähän turhan työläitä, ainakin mulle, lukea. En sitten tiedä muista miten nuo kokeavat.

Asian voi ilmasta kahdella tavalla. Joko suoraan: Lähden tästä katsomaan Lukon matsia Äijänsuolle, tai sitten 'jaarittelemalla': Taidan siirtää maallisen kehoni kohden paikallista jäästadionia seuraamalla kisailua maalintekokilpailusta miesten kesken välineinä käden jatkeet ja kuminen peliväline.:rolleyes:

Ei mulla muuta. Jatkakaa!
Otappa pienet hömpsyt.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa

Eihän kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti, eikä kaikkea tarvitse lukea - saati vielä ymmärtää. Höllennä hiukan vaatimustasoa. Ainakin minä ohitan suuren osan forumin postauksista lukematta, enkä saa niistä minkäänlaisia näppylöitä. :wink:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Moella nyt on jatkuvasti hiekkaa pinpissä.. mie olen jo oppinu olemaan välittämättä.

---

On-toikkiin palatakseni, muistui mieleen se.. no se, semmonen.. semmonen, JUTTU!

Ja legendojahan voipi selailla myöskin täältä
Ett silleen!!!!!1

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Eihän kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti, eikä kaikkea tarvitse lukea - saati vielä ymmärtää. Höllennä hiukan vaatimustasoa. Ainakin minä ohitan suuren osan forumin postauksista lukematta, enkä saa niistä minkäänlaisia näppylöitä. :wink:
Sama.

Ihan hyvällä jätän aika monen kirjoituksia lukematta. Ajattelin vaan, että jos Itg haluaa jotain sanoa, niin paremmin tulee kuulluksi kun käyttää kolmasosan ajasta ja jättää turhan kikkailun sikseen.
Eikä se edes ole hauskaa. Siis sen kikkailun lukeminen.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Kiitos arviosta tilastani.

Btw. Joko päivän kapiais-pullo on juotu ja nuoria sotilaspoikia katseltu suihkussa?
Kyllä mie tiedän ne nuoruuteis traumat joiden takia koet tarpeelliseksi joka välissä minnuu nokkia. Jatka toki, mutta kuten jo mainitsin, minen jaksa enää välittää. :eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kyllä mie tiedän ne nuoruuteis traumat joiden takia koet tarpeelliseksi joka välissä minnuu nokkia. Jatka toki, mutta kuten jo mainitsin, minen jaksa enää välittää. :eek:
Kuitenkin katsoit tarpeelliseksi vittuilla mulle, ilman että olin mitenkään sinuun viitannut aiemmin.:eek:

Mitä tulee sun firmaan, niin pitää ihan ihailla sun sitoutuneisuutta.:ahem:

Paska palkka, firma siirtää miehiä sinne tänne kyselemättä, heikko työaines, jne, mitä eilen luin oli juttua siitä miten paljon upseereita ottaa lopareita tällä hetkellä.
Ja takaisin otetaan nykyisin riemusta kiljuen, mitä ennen ei tapahtunut.

Archie

Well-known member
Myyntimiehen ja upseerin pitäisi joskus vaihtaa hommia muutamaksi kuukaudeksi. Avartaisi kummasti..

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Kuitenkin katsoit tarpeelliseksi vittuilla mulle, ilman että olin mitenkään sinuun viitannut aiemmin.:eek:
Yhtälainen huomio minkä teit ITG:sta.. :eek:
..tulee ajallaan ja jämptisti, eikä lamahulluus potki ketään kilometritehtaalle.
firma siirtää miehiä sinne tänne kyselemättä,
Koskee ye-putkeen lähteviä. Itseni kohdalla näkisin että sais aika painavat perusteet esittää että esikunta laittais puollon siirtohakemukseen, sen verran vajausta tulee oman alani osaajiin tällä mäellä tulevaisuudessa.. kynsin ja hampain pitävät kiinni jo olemassa olevista.
heikko työaines,
Hmmh..? Oisko faktaakin. Tai kerro edes mihin perustat.. tai ei nyt välttämättä tarvi, helvettiäkö mie siun tajunnanvirroista välitän. edit: vai oliks tää se pullamössökortti.. se se tais olla joo..
Siviilialoihin verrattuna ainakin keksimääräistä motivoituneempaa, sillä eihän tänne kukaan rahan perässä ainakaan tule.. ;)
jne, mitä eilen luin oli juttua siitä miten paljon upseereita ottaa lopareita tällä hetkellä.
Ja takaisin otetaan nykyisin riemusta kiljuen, mitä ennen ei tapahtunut.
Ja miehän en ole mikään sulkahattu.. enää :eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Moella on juttujensa perusteella noita nuoruuden kivitraumoja enämpikin.
Seuraava haaskalla.:rolleyes:

Antaa nyt tulla kaikki vaan. Tulkaa vittuilemaan mulle siitä, että pidän ITG:n kirjoitustyyliä vaikeaselkoisena.

Hyvä tekosyy kertoa että mulla on hiekkaa pimpassa, äiti kärsinyt Leningradissa sodan aikana ja muutenkin mulla mennyt huonosti nuoruudessa.

Siihen nähden mun saavutukset elämässähän on aika hyvin.:ahem: Nettotulot jossakin 50000 liepeillä vuodessa, ilman holhousta saa kävellä kadulla ja muut forumistit niin vitun kateellisia, että paikan tullen tullaan oikein porukalla nälvimään.:D:D:D

Pidetään möötte ja mä tarjoon vaikka kaljat. Tai pulla-kahvit. Ei vituta niin paljoa teitä sitten.:eek: