F1-Forumin legendat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
-NW-hehkutus/tosifanius
-lööpitys
-aamuraportit vastaantulijoista.

Nielikäinen & Vandenbussche keskustelu :alppu:

Mä en vieläkään tajua miten joku voi täyttää likimain 10 vuotta. Se on 10 vuotta ja sillä jämpti tai sitten jotain muuta, mutta eihän ihmistenkään synttäreitä juhlita kun ne täyttää noin 30 vuotta. Jumalauta.

Jonkki sanoi:
Mä en vieläkään tajua miten joku voi täyttää likimain 10 vuotta. Se on 10 vuotta ja sillä jämpti tai sitten jotain muuta, mutta eihän ihmistenkään synttäreitä juhlita kun ne täyttää noin 30 vuotta. Jumalauta.

Toisaalta jotkut juhlivat syntymäpäiviään sellaisenakin päivänä, jolloin niitä ei virallisesti kuulu viettää.

Jason Voorhees sanoi:
Toisaalta jotkut juhlivat syntymäpäiviään sellaisenakin päivänä, jolloin niitä ei virallisesti kuulu viettää.
Mutta silloin yleensä juhlitaan jämptejä lukuja, eikä noin x vuotis synttäreitä.

Jonkki sanoi:
Miten joku voi täyttää ~10v?

Jonkille ja muillekin tiedoksi. Tuo vänkyrä ~ tuossa luvun edessä on selvästikin siittiö eli antaa vinkin siitä, että ihmisen ikää on vaikea määritellä, kun nykyteknologialla ei pystytä laskemaan hedelmöityksen tarkkaa hetkeä ellei siittiön tunkeutumista munasoluun ole sitten kuvattu kameralla.

Foorumin 10-vuotis synttärithän on oikeasti ensi vuonna? Jaskasiko Jaska jälleen?

Tälle listalle kuuluu ehdottomasti:

"Bonus" ja "Apina"

Jonkki sanoi:
Mulla ei ole ainakaan mitään tietoa koirani syntymäpäivästä, jonka vuoksi se täyttää ~8 vuotta tänä syksynä. :o

Tupakoinnin kieltäminen ravintoloissa.

S.A sanoi:
Mulla ei ole ainakaan mitään tietoa koirani syntymäpäivästä, jonka vuoksi se täyttää ~8 vuotta tänä syksynä. :o

Se täyttää TASAN 8 vuotta tänä syksynä, mutta sitähän ei tiedä, milloin se tarkkaan ottaen tapahtuu.

Nämä on just niitä, miksi tätä forumia ei aina jaksa.

.. lisää!

AJ sanoi:
Jonkille ja muillekin tiedoksi. Tuo vänkyrä ~ tuossa luvun edessä on selvästikin siittiö eli antaa vinkin siitä, että ihmisen ikää on vaikea määritellä, kun nykyteknologialla ei pystytä laskemaan hedelmöityksen tarkkaa hetkeä ellei siittiön tunkeutumista munasoluun ole sitten kuvattu kameralla.

Totta. Sikiö on kohdussa 9 kuukautta (+ 9), jonne se tulee puolestaan isän sukuelimistä, jotka ovat olleet isällä sellaiset XX vuotta...

Jason Voorhees sanoi:
Totta. Sikiö on kohdussa 9 kuukautta (+ 9), jonne se tulee puolestaan isän sukuelimistä, jotka ovat olleet isällä sellaiset XX vuotta...
Takaisin biologian tunnille, hop, hop.

Jason Voorhees sanoi:
Ei voi vielä mennä, kun ne on jo tullut käytyä. :nope:
Hanki mikroskooppi, käy runkkaamassa ja kerro kuinka monta sikiötä löysit mällistä.

jps sanoi:
Hanki mikroskooppi, käy runkkaamassa ja kerro kuinka monta sikiötä löysit mällistä.
Plus että jos löytää mällistä siittiön, niin kertoo montako xx vuotta se on vanha.:D