Toisaalta jotkut juhlivat syntymäpäiviään sellaisenakin päivänä, jolloin niitä ei virallisesti kuulu viettää.Jonkki sanoi:Mä en vieläkään tajua miten joku voi täyttää likimain 10 vuotta. Se on 10 vuotta ja sillä jämpti tai sitten jotain muuta, mutta eihän ihmistenkään synttäreitä juhlita kun ne täyttää noin 30 vuotta. Jumalauta.
Mutta silloin yleensä juhlitaan jämptejä lukuja, eikä noin x vuotis synttäreitä.Jason Voorhees sanoi:Toisaalta jotkut juhlivat syntymäpäiviään sellaisenakin päivänä, jolloin niitä ei virallisesti kuulu viettää.
Jonkille ja muillekin tiedoksi. Tuo vänkyrä ~ tuossa luvun edessä on selvästikin siittiö eli antaa vinkin siitä, että ihmisen ikää on vaikea määritellä, kun nykyteknologialla ei pystytä laskemaan hedelmöityksen tarkkaa hetkeä ellei siittiön tunkeutumista munasoluun ole sitten kuvattu kameralla.Jonkki sanoi:Miten joku voi täyttää ~10v?
Kuka tuon kuvan "ottanut" aikoinaan?OoPee sanoi:Ai tää vai?![]()
Mulla ei ole ainakaan mitään tietoa koirani syntymäpäivästä, jonka vuoksi se täyttää ~8 vuotta tänä syksynä.Jonkki sanoi:Mä en vieläkään tajua miten joku voi täyttää likimain 10 vuotta. Se on 10 vuotta ja sillä jämpti tai sitten jotain muuta, mutta eihän ihmistenkään synttäreitä juhlita kun ne täyttää noin 30 vuotta. Jumalauta.
Se täyttää TASAN 8 vuotta tänä syksynä, mutta sitähän ei tiedä, milloin se tarkkaan ottaen tapahtuu.S.A sanoi:Mulla ei ole ainakaan mitään tietoa koirani syntymäpäivästä, jonka vuoksi se täyttää ~8 vuotta tänä syksynä.![]()
Mylliskouvotsvoni sanoi:Kuka tuon kuvan "ottanut" aikoinaan?![]()
Mylliksellä kun on joutilasta aikaa puuhastella. :ahem:OoPee sanoi:Myllis![]()
Totta. Sikiö on kohdussa 9 kuukautta (+ 9), jonne se tulee puolestaan isän sukuelimistä, jotka ovat olleet isällä sellaiset XX vuotta...AJ sanoi:Jonkille ja muillekin tiedoksi. Tuo vänkyrä ~ tuossa luvun edessä on selvästikin siittiö eli antaa vinkin siitä, että ihmisen ikää on vaikea määritellä, kun nykyteknologialla ei pystytä laskemaan hedelmöityksen tarkkaa hetkeä ellei siittiön tunkeutumista munasoluun ole sitten kuvattu kameralla.
Takaisin biologian tunnille, hop, hop.Jason Voorhees sanoi:Totta. Sikiö on kohdussa 9 kuukautta (+ 9), jonne se tulee puolestaan isän sukuelimistä, jotka ovat olleet isällä sellaiset XX vuotta...
Ei voi vielä mennä, kun ne on jo tullut käytyä. :nope:jps sanoi:Takaisin biologian tunnille, hop, hop.
Hanki mikroskooppi, käy runkkaamassa ja kerro kuinka monta sikiötä löysit mällistä.Jason Voorhees sanoi:Ei voi vielä mennä, kun ne on jo tullut käytyä. :nope:
Plus että jos löytää mällistä siittiön, niin kertoo montako xx vuotta se on vanha.jps sanoi:Hanki mikroskooppi, käy runkkaamassa ja kerro kuinka monta sikiötä löysit mällistä.
Okei, pitää löytää vain mikroskooppi jostain *menee etsimään*jps sanoi:Hanki mikroskooppi, käy runkkaamassa ja kerro kuinka monta sikiötä löysit mällistä.