F1-Forumin-miitinki 11.5. Tampereella

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Pitäkää hauskaa miittingissä! Itseltäni jää tällä kertaa Mansen reissu tekemättä. Sääli olisi ollut mukava keskustella vormuloista ja miksei myös jääkiekosta. wink

Muita menoja osui tuoksi viikonlopuksi, eikä aika riitä valitettavasti molempiin. Mutta se selityksistä.

Älkää kaatako Näsinneulaa ja juoko liikaa tulilientä. :cool:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Harmi ettei nomi pääse. :(

Mutta tosiaan jääkiekkoa tuskin sivuutetaan. Päinvastoin, eiköhän tuossa samalla tule MM-finaalikin katsottua porukalla? Ainaski jos Suomi pelaa siinä. :)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jacques:
Mutta tosiaan jääkiekkoa tuskin sivuutetaan. Päinvastoin, eiköhän tuossa samalla tule MM-finaalikin katsottua porukalla? Ainaski jos Suomi pelaa siinä. :)
Onko finaali jo lauantaina, eikö ne yleensä sunnuntaisin ole....? No mutta minä en ainakaan kato....
Ett silleen!!!!!!!1

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
jaska:
Jacques:
Onko finaali jo lauantaina, eikö ne yleensä sunnuntaisin ole....? No mutta minä en ainakaan kato....
Ett silleen!!!!!!!1
Tää olis varmaan hyvä ratkoa etukäteen kun teillä tai siis meillä on kerran sama kyyti wink

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Bobakki:
jaska:
Jacques:
Ett silleen!!!!!!!1
Tää olis varmaan hyvä ratkoa etukäteen kun teillä tai siis meillä on kerran sama kyyti wink
Älä puutu meidän riitoihin... :D
Tosin v10 taitaa sanoa tähän sanan, johon me ei sanota vastaan.........?
Ett silleen!!!!!!!!

Jacques

Sijainti
Helsinki
Lätkäfinaali alkaa lauantaina kello 20.00, jos oikein muistan. Eli se päättyy joskus kymmenen jälkeen. Jos olet Jaska lähdössä ennen kymmentä pois, niin luulen että saat mennä junalla? :)

Mutta näinhän se on että v10 päättää katsooko meidän "autokunta" pelin vai ei. Tai eihän sitä katsoa tarvitse, voihan sen aikaa örveltää jotain muuta tai vaikka pelata itse? :rolleyes:

Toinen vaihtoehto on sitten että lähdettäisiin jo joskus kuudelta ajamaan pois, jos siellä on tylsää. Mutta jotenkin luulen että myöhempään viihdymme mansessa?

<small>[ 02-05-2002, 14:03: Message edited by: Jacques ]</small>

Helium

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Vieläkö 11.5 on ja leijuu? ja mihinkähän aikaan, jos vaikka siellä nurkilla seikkailis?

Jacques

Sijainti
Helsinki
Helium:
Vieläkö 11.5 on ja leijuu? ja mihinkähän aikaan, jos vaikka siellä nurkilla seikkailis?
Aika-ajojen tienoilla.. Mitäs se nyt oli mitä sovittiin 13.00 tai jotain, vähän ennen aika-ajoi siis. Ja Grand star cafessa vai mikä sen nimi nyt olikaan.

Tose

Kääntyy oikealle
Sijainti
The City
Estyin pari päivää sitten tulemasta Tampereelle => en tule Tampereelle.

Tose

Kääntyy oikealle
Sijainti
The City
Pyörällä, auto ajoi pahki ja sääri- sekä pohjeluu katkesivat.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Harmi ettei tose pääse..

Moottoripyörä syöksyi eilen väkijoukkoon kesken vapunvieton Oulun keskustassa eilen iltapäivällä. Kolme ihmistä sai ruhjeita ja aivotärähdyksiä, ja heidät vietiin sairaalaan.

Moottoripyöräilijä oli lähtenyt liikkeelle vihreän valon palaessa, mutta joutui väistämään samasta suunnasta tullutta ajoneuvoa. Hän menetti moottoripyörän hallinnan ilmeisesti liian kovan nopeuden takia. Hänellä ei ollut alkoholia veressään.

(iltasanomat.fi 2.5.2002)http://www.iltasanomat.fi/arkisto/uutinen.asp?kategoria=Kotimaa&id=333056
Mitä hittoa sä Tose Oulussa teit? :confused: :confused: :confused: doubtful