F1-Forumin-miitinki 11.5. Tampereella

Norman

Well-known member
Sijainti
( Y )
Lähes kaikki virheet voidaan korjata, varsinkin kirjoitusvirheet. Voisitteko ystävällisesti poistaa kaikki nuo kirjoitustaitoani loukkaavat viestit tuosta yläpuolelta.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Jaska, vaihdat nyt puhtaat housut niiden paskottujen tilalle, en mä tulekkaan. Tuo oli joku hetken mielihäiriö.

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Ja eipä taas kovin kauaa kestänyt, kun Domppari pääsi mainitsemaan jotain ulosteisiin viittaavaa.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Olenhan sentään narsisti jolla on maanis-depressiivinen psykoosi.

Helium

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Jacques:
Jussi:
Sain kyläkutsun josta ei voi kieltäytyä, joten en ole paikalla.
Tosen jalkavammakin on parempi selitys.. doubtful
Jussi ei kehdannu tässä mainita että se on saanu Janina Frostelilta kutsun kokeilemaan biologisen kellon tikityksen tukahdutamista Bermudalle....

Kaktus

Well-known member
HEI onko VÄHÄN mieletön yhteensattuma!! Tänään selvisi juuri, että tulen olemaan 11. päivä Tampereella, kun on ohjelmaa luvassa silloin siellä.

Ihan järjetöntä, että satun olemaan siellä samaan aikaan, kun tämä sattuu olemaan vielä ensimmäinen kerta elämäni aikana Tampereella..heh.

Hmmm... Oliko tuo teidän paikka jossain torin ja yliopiston lähellä?

Kaktus

Well-known member
Mut en mä toisaalta nyt teitä katsomaan tulisi ehen.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Tampereella olen minäkin ensi viikonloppuna, mutta saumaa lähteä omille teilleen, foorumilaisten tapaamiseen, tuskin on. Vai pitäisiköhän lavastaa perheriita? wink

<small>[ 08-05-2002, 20:03: Message edited by: Sun of the pits ]</small>

Kaktus

Well-known member
Jaa.. voisin mä kyl oikeestaan tulla, vaikka olen juuri samaan aikaan yhdessä mielenosoituksessa. Saatan ehkä poiketa käymään tosi nopeasti.. mä vaan meen kolmeksi yliopistolle sitten.

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Kaktus: Siitä tämän miitingin kokoontumispaikasta kävelee yliopistolle 5-10 minuutissa (Timoteuksella voi olla tarkempaa tietoa).

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Mikäli siis yliopistolla tarkoitetaan sitä yliopiston päärakennushommelia. Yliopiston rakennuksiahan on ympäri kaupunkia, olikohan Tammelan torin lähelläkin joku pytinki.. Tuli vain mieleen kun jostain torista tuossa aiemmin kirjoitit. No, ei sinnekään kovin pitkä matka varmaankaan ole, tosin kaikki on suhteellista :) .

Kaktus

Well-known member
Kun tietäis vaan mitä noi porukat täsmälleen tarkoitti kun mennään 'torilta yliopistotalolle'. Tarkoittaako ne sitten päätoria, mikälie, vai sitä Tammelan toria (joka näyttää olevan liian kaukana miitinkipaikasta??).. Mulla ei ole harmainta aavistustakaan minne mä olen menossa, mutta kyl toi miitinki aika keskeisellä paikalla näytetään pidettävän. :)

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Kun järkiriepuani yritän käyttää, niin kyseessä voisi olla keskustori. Tuolloin miitinkipaikka olisi sopivasti matkan varrella yliopiston päärakennuksille. Yliopistolle Grand Star Cafesta kävellee nopeiten siten, että menee rautatieasemaa kohti ja kääntyy rautatieaseman kohdalla oikealle Rautatienkadulle ja menee sitä piktin ortodoksisen kirkon paikkeille ja kääntyy siitä sitten Kalevantielle(?), joka tapauksessa tielle, joka menee rautateiden yli. Matkaan ei voi kyllä paljon enempää kuin 5 min mennä.