Mitä, etkö ole ylpeä tuotoksestasi....Kaktus:
Aaaaargh
RK-62:
Tää on kyllä aika hyvä tämä kuva. Silmät ristissä voidaan tulkita hyvinkin monella tavalla.
Mä teen sen raportin heti kun tiedän mitä tapahtui. Kokonaisuudessaan. Mutta älkää nyt silti kertoko.VJR:
Frank on kuulemma lupautunut tekemään raportin perjantai-illan (tai yön) tapahtumista ja v10 toisen viinipullon jälkeisistä tapahtumista.PohjanAkka:
Kiitos vaan. Tuleeko vieläkin tarkempi raportti? wink
Samat sanat. Pitää vain sitten miettiä miittingin ajankohta paremmin.Kortteen Topi:
Ensi vuonna aion osallistua.
Vaikuttais pahasti siltä, että olit jonkun aivan toisen porukan möötessä!Wilpuri:
Oli mukava nähdä f1-forumilaisia. Itse ensikertalaisena tyydyin lähinnä vain kuuntelemaan mööttegurujen hauskoja juttuja.
Wilpuri saa hupia ihan pikku asioista.Jmt:
Vaikuttais pahasti siltä, että olit jonkun aivan toisen porukan möötessä!Wilpuri:
Oli mukava nähdä f1-forumilaisia. Itse ensikertalaisena tyydyin lähinnä vain kuuntelemaan mööttegurujen hauskoja juttuja.
No mä jo ihmettelinkin, kun kyseisen mööten ihmiset joivat alkoholipitoisia juomia! F1-forumilaisethan ovat täysin raittiita kuitenkin, eikö vain. winkJmt:
Esitän eriävän mielipiteen.Wilpuri:
F1-forumilaisethan ovat täysin raittiita kuitenkin, eikö vain. wink
Jos tuo ei ollut hauskaa niin oli se ainakin sympaattista ja taistelutahtoa nostattavaa.jusban:
Ei siellä kukaan kertonut hauskoja juttuja, paitsi minä, joten kai tarkoitat mua. Frank vähän yritti kertoa juttuja, mutta suusta tuli vaan möö möö mie ojhwo möö möö sie aohqwwi!!! AAArrggh!! partio ARR mie asioh. MÖÖ.
öööö - olitkohan sinäkään oikeassa möötessä - ei se V10:n vatsan pussailu minusta kauhean taistelutahtoa nostattavaa ollut......RK-62:
Jos tuo ei ollut hauskaa niin oli se ainakin sympaattista ja taistelutahtoa nostattavaa.jusban:
Ei siellä kukaan kertonut hauskoja juttuja, paitsi minä, joten kai tarkoitat mua. Frank vähän yritti kertoa juttuja, mutta suusta tuli vaan möö möö mie ojhwo möö möö sie aohqwwi!!! AAArrggh!! partio ARR mie asioh. MÖÖ.
eek! eek! eek! Mä siis voin olla onnellinen, että lähdin ajoissa.jaska:
öööö - olitkohan sinäkään oikeassa möötessä - ei se V10:n vatsan pussailu minusta kauhean taistelutahtoa nostattavaa ollut......RK-62:
Ett silleen!!!!!!!!