Mä ehdotan Vaasaa - kukaan Foorumilainen ei taida asua siellä päinkään...?Kaktus:
Moon sitä mieltä että seuraava möötte pitäis olla Korsossa!!
Ett silleen!!!!!!!!!1
Mä ehdotan Vaasaa - kukaan Foorumilainen ei taida asua siellä päinkään...?Kaktus:
Moon sitä mieltä että seuraava möötte pitäis olla Korsossa!!
Vaanko keskiraskasta, RK pitää terästäytyä....Bobakki:
Mä olen havaitsevinani keskiraskasta vittuilua. doubtful Koojuna menee just sinne minne mä haluan, oon mä sen verran vaikutusvaltanen tyyppi täällä Suomen Chicagossa.
Korsoon? Sehän on loistava idea, mihin niistä räkälöistä kokoonnutaan?
Ehdotan räkälän sijasta makkaranpaistoa nuotiolla. Jokin leirintäalue olisi tällöin sopiva.Bobakki:
Mä olen havaitsevinani keskiraskasta vittuilua. doubtful Koojuna menee just sinne minne mä haluan, oon mä sen verran vaikutusvaltanen tyyppi täällä Suomen Chicagossa.
Jeps, nuotio saataneen kätevästi asuntovaunusta....?RK-62:
Ehdotan räkälän sijasta makkaranpaistoa nuotiolla. Jokin leirintäalue olisi tällöin sopiva.Bobakki:
Sä olet aikaasi jäljessä. Lahti on pullamössöpojille.jaska:
Vaanko keskiraskasta, RK pitää terästäytyä....Bobakki:
Suomen Chigacon, Lahdessako sä asut, mitä ihmettä sitten Keravalla teit...
Se kokoontumis räkälä on se mikä sijaitsee, kun tulet asemalta, kävelet 50m oikealle, 37.2m vasemmalle,risteyksen yli, sitten 10m suoraan 17 m suoraan, radan ali ja sit se on siinä oikealla.....ok?
Ett silleen!!!!!!!!!1
Korsossa noilla ohjeilla pääsee terveysasemalle..jaska:
Se kokoontumis räkälä on se mikä sijaitsee, kun tulet asemalta, kävelet 50m oikealle, 37.2m vasemmalle,risteyksen yli, sitten 10m suoraan 17 m suoraan, radan ali ja sit se on siinä oikealla.....ok?
Ett silleen!!!!!!!!!1
Asuntovaunun jääkapista löytynee ainankin polttopuut, jos alustava työ on tehty huolella.jaska:
Jeps, nuotio saataneen kätevästi asuntovaunusta....?RK-62:
Ett silleen!!!!!!!!!
Ja sinä samana päivänä asianajajani ottaa teihin yhteyttä.VJR:
Lupaan kirjoittaa vielä jonain päivänä kattavan raportin viikonlopun tapahtumista, jossa paljastan arkaluontoisimmatkin yksityiskohdat (kuten sen, mikä oli rättisitikkahippien keskinopeus ku ne ajoi paikasta A paikkaan B)
Niin, joten homma toimii ja peitto heiluu....Frank
[QBAsuntovaunun jääkapista löytynee ainankin polttopuut, jos alustava työ on tehty huolella.[/QB]
Onko tämä uhkailua? eek!VJR:
Lupaan kirjoittaa vielä jonain päivänä kattavan raportin viikonlopun tapahtumista, jossa paljastan arkaluontoisimmatkin yksityiskohdat
Minusta on aivan selkeästi - perustetaanko ryhmäkanne VJR:ää vastaan....?Jmt:
Onko tämä uhkailua? eek!VJR:
Lupaan kirjoittaa vielä jonain päivänä kattavan raportin viikonlopun tapahtumista, jossa paljastan arkaluontoisimmatkin yksityiskohdat
...joskin tuo aidan alittaminen hieman epäilyttää...Kaktus:
Korsossa noilla ohjeilla pääsee terveysasemalle..jaska:
Ett silleen!!!!!!!!!1
Voit odottaa vierailijoita ... pian...AJaN:
Hukkui saatana kotiavain johonkin kyseisen päivän aikana.
Kuka tunnustaa?
Tsöp. Katsoin mä siihen taustapeiliin muutenkin, mutta kun eräillä (ihan nimiä mainitsematta) on niin iso pää että täyttää koko peilin ja ylikin jää vielä. Sitä paitsi, enhän mä nyt kauniita naisihmisiä TUIJOTTAA kehtais doubtfulJacques:
Mielestäni kaktus olisi voinut tulla ihan hyvin meidän kyytiin, minun ja jaskan väliin, paluumatkalla. Ainakin tämä olisi taannut sen että jaska ei olisi nukahtanut saati käynyt ostamassa syömistä ja bobakki olisi katsonut peileihin (ainakin siihen auton sisällä olevaan) aktiivisesti, kenties niin aktiivisesti, että Hyvinkää olisi jäänyt matkan varrelle, Keravasta puhumattakaan ja olisimme lopulta pysähtyneet vasta Suomenlahdessa. doubtful
Onks se tää Pokemon-avaimenperällinen?AJaN:
Hukkui saatana kotiavain johonkin kyseisen päivän aikana.
Kuka tunnustaa?