markoj
Guest
Ja täällä.
No niin ollaan!!!!!!Frank:
No te nyt olette mitä olette.
No johan minä sen sanoin, KURPPA!jaska:
No niin ollaan!!!!!!Frank:
Ett silleen!!!!!!!!1
tuota väitettä on niin vaikea kyseenalaistaa, etten tahdo edes yrittää sitä.Frank:
No yritä nyt kuitenkin...arnold:
tuota väitettä on niin vaikea kyseenalaistaa, etten tahdo edes yrittää sitä.Frank:
Ei voida.RK-62:
Tää on kyllä aika hyvä tämä kuva. Silmät ristissä voidaan tulkita hyvinkin monella tavalla.
No totta-tuo voidaan tulkita vain yhdellä tavalla - V10:llä oli silmät ristissä...v10:
Ei voida.RK-62:
Tää on kyllä aika hyvä tämä kuva. Silmät ristissä voidaan tulkita hyvinkin monella tavalla.
Joo ja vain ja ainoastaan siksi, koska yritin katsoa telkkaria ja sivulle yhtä aikaa.jaska:
No totta-tuo voidaan tulkita vain yhdellä tavalla - V10:llä oli silmät ristissä...v10:
Ei voida.RK-62:
Ett silleen!!!!!!!!!
todellakin - eihän kukaan mitään muuta väittänytkään - mutta herää vain kysymys miksi halusit sivullesi katsoa - ketä siinä vieressä oli....?v10:
Joo ja vain ja ainoastaan siksi, koska yritin katsoa telkkaria ja sivulle yhtä aikaa.jaska:
Ei voida.RK-62:
Ett silleen!!!!!!!!!
jaska:
todellakin - eihän kukaan mitään muuta väittänytkään - mutta herää vain kysymys miksi halusit sivullesi katsoa - ketä siinä vieressä oli....?v10:
Ei voida.RK-62:
Ett silleen!!!!!!!!!
Ett silleen!!!!!!!
niinpä niin winkKaktus:
p
olen saanut vain hymyjä vastaukseksi kysymeykseeni, ketä siinä vieressä istu....?RK-62:
niinpä niin winkKaktus:
p
Timoteushan se siinä..!jaska:
olen saanut vain hymyjä vastaukseksi kysymeykseeni, ketä siinä vieressä istu....?RK-62:
niinpä niin winkKaktus:
p
Ett silleen!!!!!!!!!1
juu ja joku muu toisella puolella winkKaktus:
niinpä niin winkKaktus:
p
Ett silleen!!!!!!!!!1
Mitä V10 tuijotti Silmät ristissä Timoteusta - OHO....Kaktus:
niinpä niin winkKaktus:
p
Ett silleen!!!!!!!!!1