F1-Forumin oma paita

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Mynttinen:
Tää on hyvä.. teksti keskelle (?) ja tuo Kaktuksen hieno auto hihaan?
Eiku vähän tolleen sivussa on paremman näköinen. Se on jotenkin törpön näköinen jos se on keskellä (kuten se valkoinen ehdotus). Ja formula hihaan juu!
Jääkö selkä paljaaksi nyt?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Jos edessä on pelkkä teksti ja jos se on tuossa vasemman rinan päällä, niin parhaiten näkyy www. mikä ei liene tuossa se keskeisin pointti. Muutenkin se näyttää vinolta, jos noin iso teksti on toisella laidalla.

Jos teksti on keskellä, niin f1-forum näkyy aina - myös silloin, kun paidan päällä on jokin avoin takki tms.

Kyllä tuo Kaktuksen formula voisi olla siinä edessä - tai selässä!

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Formula pienemmäksi, teksti keskelle?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Huvittavaa seurata kun jokainen tuo oman mielipiteensä tähän tuosta paidan ulkonäöstä, tätä vatvomista voi varmaan jatkaa seuraavan puoli vuotta?

Ehdotan että Antti kerää 2-5 mallia ja niistä pidetään äänestys jotka otetaan mukaan, tai jotain. :p

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Tuossa kolmannessa olikin tarkoitus laittaa kuva+teksti aivan keskelle, hätäisesti tehty kuva. Muutkin saavat esittää ehdotuksensa. Parhaimman kuvan saa tekemällä jonkinlaisen mallikuvan (T-paitojen kuvia löytyy esim. google -> kuvat). Sitten voidaan äänestää.

Ace17

Acenteella
Mielestäni äffät pitäisi kirjoittaa isolla. Ainakin itse pidän kuvan kirjoitusasua hienompana.
Pienestä asiastahan tässä on kyse, mutta keskustellaan ja väännetään nyt, niin saadaan mahdollisimman mieluisa paita.

edit:
Tai no sanotaan nyt niin, että kyseessä todellakin on aika pieni yksityiskohta, joten minulle se on sinänsä sama, kirjoitetaanko osoite kokonaan pienellä vai ei.
Mutta jotenkin vaan tuo isoilla alkukirjaimilla kirjoitettu osoite antaa sellaisen mielikuvan, että kyseessä ei ole ihan mikä tahansa sivusto, vaan se on jotain astetta parempaa ja sillä on nimi, F1-Forum.
Noh tämä oli minun mielipiteeni ja ehkä hieman huvittava sellainen... Jatketaanpa suunnittelua. wink

<small>[ 21-05-2003, 17:27: Message edited by: Ace17 ]</small>

jukkis

Well-known member
Kaikki vähän erilaiset ratkaisut ovat aina jees, tyyliin jonkin painaminen hihaan (myös niska, tai lähinnä siis kauluksen alla takana, on hyvä paikka). Mutta jos ne lisäävät hintaa merkittävästi, olen ainakin minä valmis tyytymään yksinkertaistettuun malliin.

Muuten tuo vaikuttaakin ihan pätevältä. Jos www.F1-Forum.net tuntuu liian pitkältä, niin entäpä jos teksin rivittäisi esim.
www.
F1-Forum
.net
jolloin F1-Forum voisi lukea vaikka isommalla. Tuon voisi sitten lätkäistä vaikka hihaankin, tai jotain.

osteri

ZX-10R
Sijainti
SLN
Miksi tuossa pitää lukea www.f1-forum.net, eikö pelkkä F1-Forum.net riittäisi? Voisi olla jopa parempi. Kuvat ovat olleet hyviä! Olen mukana jos tilaus saadaan aikaan.

Kaktus

Well-known member

Vois miettii, että onko tuo www tosiaan pakollinen..

Kaktus

Well-known member
Mutta ei tuo teksti tällaisenakaan minusta lainkaan paha ole:

Cage

Well-known member
Sijainti
Pori
Kaktus sen sanoi... KAIKKI nykyään ymmärtävät, missä sijaitsee tai mikä on "blaablaa.NET"...
Joku sitä sanoi, että täällä on muutakin kuin vormula-asiaa niin sen pitäisi tulla esille...
Tässä meille slogan, josta käy ilmi Foorumin luonne:
Asiallista ja asiatonta keskustelua moottoriurheilusta ja vähän muustakin.

Ei tarvitse ottaa kuin puolivakavissaan :p

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Sloganin suhteen kannattaa olla tarkkana, sillä se voi vaikuttaa monien mm. minun hankintapäätökseen vain negatiivisesti.

Cage

Well-known member
Sijainti
Pori
toinen ehdotus: "Näyttää hitaalta"
Sehän on nykyään hokema jokaiseen asiaan.. jopa tähän paitaan... :D

<small>[ 22-05-2003, 12:02: Message edited by: Cage ]</small>

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Tekstistä: kursivoitu Impact-fontti on perusteltu logon takia. Kirjaimet tulisivat olemaan hieman erillään toisistaan, kuten yläkulmassa. www-osan voi toki jättää pois, mutta toisaalta www.F1-Forum.net:issä F1-Forum on sopivasti juuri keskellä.

Kuvaa pitää vielä miettiä.

Hyvä slogan voi "pelottaa" muita pois, kaikki kun eivät ole perillä ubb-puolen sisäpiirijutuista.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Antti, onnistuuko tänne jonnekin saada ihan Poll-noista paidoista.

Ehdotan nimittäin että laitetaan joku takaraja noille paitaehdotuksille, jonka jälkeen perustetaan kysely voittajasta. jos takarajaa ei aseteta ni tää vaan venyy ja venyy. Tavote on kuitenkin saada t-paita, jolloin sitä tarvittais kesällä!

Itse kannatan ehdotusta, jossa on tuo kaktuksen kuva, alla teksti www.F1-Forum.net ja selässä teksti "Näyttää hitaalta"

Kerrotko Antti tuon tekstin fontin, niin teen tuommoisen paidan viikonloppuna ja laitan ehdotukseni esille!
Ett silleen!!!!!!!1