F1-Forumin oma paita

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Kortteen Topi:
Aion ostaa yhden paidan mikäli hinta on alle 20€.
Mä pistän paremmaksi ja aion ostaa vähintään kaksi paitaa jos hinta on alle 20 €..

Ennen paitojen teettämistä kannattaa varmaan pitää jokin kysely kuinka moni aikoo paitoja ostaa, että tietää miten paljon niitä kannattaa tilata?

Ace17

Acenteella
Kaktukselta loistava ehdotus!

Periaatteessahan meillä on nyt hienon paidan resepti valmiina. Vaihtoehtoina musta ja valkoinen tuolla Kaktuksen tekemällä kuvalla ja sitten kuvan yläpuolelle www.f1-forum.net. Ei paita välttämättä muuta kaipaakaan. Saattaapi jopa mennä pilalle, jos väkisin väännetään jokin törppö lause selkään.

Ja tosiaankin jos paitoja on sekä mustia että valkoisia, niin moni saattaa ratkaista hankalan värivalinnan ottamalla molemmat. :)

<small>[ 20-05-2003, 19:26: Message edited by: Ace17 ]</small>

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Ace:lta muuten hyvä ehdotus, mutta teksti kuvan alle!
Ett silleen!!!!!!!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Jep samaa mieltä! Tuon tyylinen kaktuksen tekemä kuva ja foorumin osoite alle, ei se muuta kaipaa!

Ace17

Acenteella
Lähinnä sen takia osoite yläpuolelle, että se olisi näkyvämmin esillä.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Kyllä se sieltä alhaaltakin näkyy ja on tyylikäämpi!
Ett silleen!!!!!!

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ace17:
Lähinnä sen takia osoite yläpuolelle, että se olisi näkyvämmin esillä.
Juu laitetaan ylle, koska jos se teksti on alaosassa se jää mahdollisen kaljamahan takia näkymättömiin. :eek: *Krmh...siis jos kuva+teksti tulee eteen(kin)...?*

Jos tosiaan on kaksivärisenä niin sitten vissiin pitäisi ostaakin kaksi...XXL:iä tietty.

Hyvä idea on myös se, että siinä lukee vain www.f1-forum.net ja Kaktuksen piirtämä "logo". (joka voisi muuten sitten esiintyä muodossa tai toisessa myös näillä sivustoilla...)

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Dominic:
Formulanomi:
Uskomatonta, että livechatissä on pystytty ideoimaan tämmöinen helmi...eikun t-paitajutska.
Mitäs niin erikoisen uskomatonta siinä nyt on? Ollaanko me muka niin tampio sakkia siellä ettei saatais mitään aikaa, häh, mitä? :
Olen pahoillani. Olen ehkä tehnyt turhan hätäisiä johtopäätöksiä sättimisen lokien (SL) perusteella. eek!

Ette ole tampioita, ettekä tumpeloitakaan - ainakaan siis silleen kollektiivisesti.

Mynttinen

Suhteellisen saamaton
Sijainti
Discovery Channel
Lupaudun ostamaan 5 paitaa alle 20 egen jos se on musta ja ilman mitään kuvia .
Muissa tapauksissa kannatan ideaa paidan verran.

Kuvattomuudesta sen verran että nyt on tosi HIP kaikki simppelit tekstit (tyyliin Duudsonien TYHMÄ!!!, mielisairaus-paidat ja pelkät saittiosoitteet)
Eiköhän täältäkin jotain ikimuistoista riimiä tuohon löytyis.. Niin ja tämähän oli vain mun mielipide..

Kaktus

Well-known member
Oli miten oli, jos teille kelpaa nyt tuon kuva, niin postaan sen tänne isommassa resoluutiossa..
..venatkaa vaan vähän.. wink

<small>[ 21-05-2003, 08:41: Message edited by: Kaktus ]</small>

Kaktus

Well-known member
http://www.formul-art.com/stuff/logo3.jpg

Kuvan ei kuitenkaan tarvitsisi olla niin hallitseva siinä, vaan sen osoitteen (joka on selvästi parempi kuvan alla), eli voisi harkita laittaa kuvan pienempänä, sillä se ei pelkkinä ääriviivoina ole edes niin ihmeellinen vaatiakseen suurta tilaa.

Mihin tahansa ratkaisuun sitten päädytäänkin tuon kuvan/kuvattomuuden ja muun suhteen, niin mä aion ostaa montakin kappaletta sitä lopputulosta.... paitsi jos niihin tulee jokin aivan typerä slogan... doubtful

<small>[ 21-05-2003, 09:03: Message edited by: Kaktus ]</small>

Captain Howdy

Well-known member
Kaktus!

Jos hallitset vektorigrafiikkaohjelmia (esim . Freehand, Illustrator, CorelDraw jne), niin kannattaisi piirtää kuva sellaisella, koska silloin ei tarvitse välittää resoluutioasioista (kuvahan on viivapiirros, joten ns. turhia pikseleitä on kohtuuttoman paljon). Paidan valmistaja voi myös tarvittaessa "lihottaa" viivoja, jos ne eivät valmistusteknisistä syistä erotu tarpeeeksi tms. Tämä tietenkin riippuu täysin painatustekniikasta. Seripainossa (tai silkki- ) nämä asiat pitää ottaa huomioon.

Kaktus

Well-known member
CorelDraw:n hallitsen kyllä, mutta mulla ei ole kuitenkaan käytössä tällä hetkellä yhtäkään noista.. Mitä tuon kuvan suhteen tulee, niin en tiedä miten sen painaminen tulee tapahtumaan ja onnistumaan, kun se kerta on tuollainen.. osa ääriviivoista on tosi himmeitä .. pitäisi joltain tietävämmältä kysyä ..

Captain Howdy

Well-known member
Kaktus:
CorelDraw:n hallitsen kyllä, mutta mulla ei ole kuitenkaan käytössä tällä hetkellä yhtäkään noista.. Mitä tuon kuvan suhteen tulee, niin en tiedä miten sen painaminen tulee tapahtumaan ja onnistumaan, kun se kerta on tuollainen.. osa ääriviivoista on tosi himmeitä .. pitäisi joltain tietävämmältä kysyä ..
Kyllä se onnistuu, jos se tehdään siirtokuvamenetelmällä (tai jollain vastaavalla), mutta em. serimenetelmällä nuo ohuimmat viivat tahtovat kadota.