F1-Forumin saunablogi 2

• Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Jätkä lähteny jonnekin pöndelle.
Ei käy asiaa kiistäminen. Hienoa, rauhallista ja niin maaseutua tämä. Isännät ajelevat isoilla John Deere'illä tuossa kulmilla aamuvarhaisesta lähtien. Tukkikourat ja kaikki. Ei Raumakaan toki mikään City ole, mutta on täällä kuitennii varsin erilaista.

Niin. Sauna alkaa olla kuuma. Joten...

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kiirastorstain sauna oli nautinnollinen kokemus. Jospa olisi ollut vielä vasta, niin... :thumbup:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Iltasaunan kruunuksi kävin kierimässä alasti lumihangessa. Eräs sukuni haaroista on asuttanut tätä nientä noin 1700-luvun puolivälin kulmilta alkaen. Siksi täällä kylven lumessa. Itse olen hieman eri sukuhaaraa, mutta samaa porukkaa kuitennii. Hyvin etäisiä sirpaleserkkuja olen muinaisten täkäläisten kanssa. Mutta hyvä niin.

Tämän mökin mulle vuokrannut henkilö on kuin onkin yllättäen mulle hieman suorempaa sukulinjaa kun tämän paikan muinaiset suku-asukkaani. Ullavasta lähtöisin, kuten esi-äitinikin. Mitä ilmeisemmät suorat sukulinjat mökkiukolla ja mulla. Varsin mielenkiintoista.

Vesku

Maatalousneuvos
Sähkölöylyt nautittu.
Josko kohtapuoleen alkaisi innostua menemään metsämökin puulöylyihin.

Örfil

Guest
Netin "hae lokaatio kuvan perusteella" ehdottavat kuvauspaikaksi Nilsiää.

Ei taida ihan vielä toimia tuo systeemi.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Saunoin tänään kotona sitten joulukuisen joulusaunan. Joulun jälkeen saamani vamma vasemmassa jalassa esti saunonnan joulusta pääsiäiseen.

Nyt taas kelpaa olla ja sanunotella. Kiiraskeskiviikkona aloitin taas saunonnan. On se. Sauna.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Käyty, mallia savu-.
Ensimmäistä kertaa tuli käytyä pelkästään savusaunassa, siis ilman normaalia saunaa siinä sivussa. Aika rankka ja totaalinen kokemus. Nyt on ihan naatti.