F1-Forumin saunablogi 2

  • Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Tässä.
Käyty. Koko tunteroinen oli käytössä, joten hyvin ehti käydä vilvoittelemassa taloyhtiön pihakeinussa. Aiheutimme pahennusta A) A-rapun pariskunnassa, joka paheksuen parvekeelta toljotti ja B) lokissa, joka rääkyen teki syöksyjä lakuaistemme välittömään läheisyyteen, vaikkei mokomalla ollut havaittavissa pesuetta lähimaillakaan.
B-rapussa ei mitään hämminkiä?
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4972
Sijainti
Parc Fermé
Sauna ja vit.. vihta = Oujeaaaahh!! Menee rattoisasti tunteroinen.

:thumbup: Ja sitten jotain nestemäistä.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Ei mulla muuta, oli vain pakko vilkaista, kun burb oli saunassa..ei mitään pervoilua, ihan vaan huoli, pääseekö ulos.

Jatkakaa!
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Eilen tuli käytyä taloyhtiön saunassa. Poika meni ensin ja tuli kovalla vauhdilla takaisin ja sanoi että siellä on hirmuisen kuuma. Minä tietysti että pitäähän saunassa kuuma olla. Mutta kun menin itse niin heti jäi kahvassa kuuma pihka käteen kiinni, muoviämpäri oli alalauteilla, sen kun nosti niin lötskähti soikioksi. Mittarilukema 140 astetta eli ihan tapissa. Istuimme pojan kanssa hetken alalauteilla ja heitimme vähän löylyä, pikaiset peseytymiset ja katsomaan kiukaan säätöjä. Oli lukittu, mutta läpi näki että täysille oli säädetty.

Kun en ole kunnon some-sukupolvea niin eihän minulla ollut puhelinta saunassa. Kotiin kun pääsin soitin talkkarille. Äijä siihen että "suattaapi olla että lipsahti täysille". Neuvoi sitten miten säätölautaan pääsee käsiksi ja kävin säätämässä pienelle. Virtaa ei saanut katkaistua. Onneksi ei palanut koko rakennus. Ei ollut mukavimpia saunakokemuksia, nyt mökille.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16906
Vaikka kuumista löylyistä tykkään niin 140c on jo huhhuh! Taitaa olla että huomenna tulee sitten saunottua.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Kaupinojan saunan onnistuivat polttamaan taannoin, vaikka ei ollut mittarissa kuin 170.
Sittemmin uuteen saunaan on tullut lämmönrajoitin.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4972
Sijainti
Parc Fermé
Eilen tuli käytyä taloyhtiön saunassa. Poika meni ensin ja tuli kovalla vauhdilla takaisin ja sanoi että siellä on hirmuisen kuuma. Minä tietysti että pitäähän saunassa kuuma olla. Mutta kun menin itse niin heti jäi kahvassa kuuma pihka käteen kiinni, muoviämpäri oli alalauteilla, sen kun nosti niin lötskähti soikioksi. Mittarilukema 140 astetta eli ihan tapissa. Istuimme pojan kanssa hetken alalauteilla ja heitimme vähän löylyä, pikaiset peseytymiset ja katsomaan kiukaan säätöjä. Oli lukittu, mutta läpi näki että täysille oli säädetty.
Mä oon usein kironnut sitä että sähkösaunalla saa max 80 asteen löylyjä mutta nyt oli kyllä ilmeisesti vähän tehokkaampi sähkömotti?

Ois kyllä mielenkiintoista kokeilla montako minuuttia pystyy istumaan 140 asteen löylyssä...
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Taidanpas kipaista S-marketista kaksi tökkiä olutta. Tai jopa kolme. Huomenna on kuitenkin töitä, niin ei pidä kovasti nyt rilluttelemaan alkaa. Onneksi työt alkavat vasta noin puolepäivän kulmilla.
 
Ylös