*pakenee*Par tuntia tuli saunoteltua iltapäivällä Tampereella.
Minähän se olin.Nahka paloi kun yleisessä saunassa löylyä heitti lihava mielipuoli. Kaikki muut kyyristelivät alalauteella mutta tämä vaan nautiskeli luomastaan infernosta silmät kiinni ja heitti lisää. Kuriin pitäisi tuollaiset saada.
Siis suosittelet saunontamista sateisen sään sunnuntaina? Siisus!Sunnuntai-iltapäivän saunahetki sateisella säällä. Suosittelen! :ahem:
Suksi sinäkin siitä sinne sähkösaunaasi 'saunontamaan'. Sana?Siis suosittelet saunontamista sateisen sään sunnuntaina? Siisus!
Siuh!
Taannoin Raatin uimahallin saunaan astuessani tajusin välittömästi tehneeni virheen. Kiukaan puoleinen ihoni tuntui aloittavan kypsymisprosessin. Ylälauteilla istui 5-6 lihavaa mielipuolta keskustellen rennosti niitä näitä samalla löylyä heitellen. En kehdannut ihan heti juosta ulos, mutta ei siihen kauan mennyt. Kun myöhemmin varovasti tutkiskelin tilannetta, istui sama jengi paikoillaan paria looseria lukuunottamatta jotka olivat joutuneet siirtymään alalauteelle.Nahka paloi kun yleisessä saunassa löylyä heitti lihava mielipuoli. Kaikki muut kyyristelivät alalauteella mutta tämä vaan nautiskeli luomastaan infernosta silmät kiinni ja heitti lisää. Kuriin pitäisi tuollaiset saada.
Muutama viikko sitten ko. paikassa ei edes kivet kuivuneet kun niille nakkasi vettä.:thumbfh:Taannoin Raatin uimahallin saunaan astuessani tajusin välittömästi tehneeni virheen. Kiukaan puoleinen ihoni tuntui aloittavan kypsymisprosessin. Ylälauteilla istui 5-6 lihavaa mielipuolta keskustellen rennosti niitä näitä samalla löylyä heitellen. En kehdannut ihan heti juosta ulos, mutta ei siihen kauan mennyt. Kun myöhemmin varovasti tutkiskelin tilannetta, istui sama jengi paikoillaan paria looseria lukuunottamatta jotka olivat joutuneet siirtymään alalauteelle.
Sinä kun et lämpimästä tykkää, niin miten sä saunaan viittiit mennä?:doubtful:Uskallankohan mä mennä saunaan nyt? Entä jos joku tulee rapussa vastaan ja moikkaa?
Saunaan menen siksi, koska haluan saada joskus kuuman läväyksen kropalleni. Ja kyllä täytyy myöntää (vaikka muualla toisin olen kommentoinut) , että lämpökin on ulkona välillä hyvästä, sellainen 25 celciusta.Sinä kun et lämpimästä tykkää, niin miten sä saunaan viittiit mennä?:doubtful: