F1-Forumin saunablogi

Joni

Well-known member
Jos taas saunottelemaan. Turha sinisestä emoletistä haaveila näin aktiivisellä saunomisella tosin kun haalistuis turhan nopeeta.. Noh sile ei voi mittään.

Sue_me

Well-known member
Oma sauna on kyllä jotain luksusta, jota harvoin osaa arvostaa.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
On ollut oma sauna, ja ehkä joskus taas. Helpompihan se juu lämmittää juuri silloin kun itselle sopii, mutta kyllä nykyiseenkin aikatauluun aika hyvin on sopeutunut. Ihan joka lauantai tosin ei pääse, kun jotain muuta menoa.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Oma sauna (tai oma vuokra-asunnon) mahdollistaa saunanautinnot ihan mihin aikaan vain. Suosittelen.
Niin. Onhan mulla omassakotonassa taloyhtiöstä riippumaton sauna. Muilla osakkailla on yhteinen sauna. Mun nykyasunnossa oli aikoinaan asunut joku liikuntavammainen, ja hää oli rakennuttanut asuntoons' vaatehuoneeseen saunan. Sitä asuntoa nyt asun.

Molemmissa asunnon WC-tiloissa on pesuallas huomattavan matalalla, mutta eipä tuo haittaa. Lienee pyörätuolikorkeus? Kaikesta huolimatta vesi tulee ja menee. Ja sauna kuumuaa tarvittaessa.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Samoin, mutta homma on vielä kesken. Olen jäähdyttelemässä. Kuistilla.
Sama. Paitsi, että saunahomma on tältä illalta valmis. Jäähdyttelinkin jo. On se. Sauna ja kuisti.

Sukuni muinaiset jäsenet lienevät asuneet ja saunoneet tällä samalla niemellä, jossa nyt talvilomaa vietän. Ja varmaan edelleenkin kaukaisia serkkuja lie näillä kulmilla.

Vähän on samanlainen tunnelma, kun lokakuussa 2010 Kyyjärvellä. Mitä nyt siellä oli huomattavasti aavemaisempaa öisen syyssumun velloessa Nopolanjoen yllä, kun olin myös saunajäähyllä. Isoisoäitini on asunut sekä tällä "järvellä", että myös Kyyjärvellä.