F1-Forumin snooker-mööttet ja Dompparin kassit

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kyllähän Charlie on vaikuttanut aika tasaisen varmalta (meidän piireissä siis, kaikkihan on suhteellista) meidän aikaisemmissa jutuissa. Meillä sun kanssa on tullut aina jotain herpaantumisia minkä vuoksi tämä on ollut aina tässä. Viimeksi mulla oli vielä pari muuta ylimääräistä juttua mielessä pyörimässä ja fiilikseen vaikutti hän.

En tiedä että miten olette kehittyneet, mutta tuskin taaksepäin ainakaan joten lienen kovinkin pohjalla itse mutta ei haittaa!

edit: selkeästi henkinen pelin pelaaminen jo alkanut, ennakkosuosikin viittoja luovutellaan!

Niin ja kyllä nuo viikot ihan ok:lta vaikuttaa.
Näistä turnauksista täytyy sanoa se hyvä puoli, että kun edes jotain tällaista semi-virallista, niin keskittyminen ja halu voittaa on ihan eri sfääreissä kuin tavallisissa torstailätkyttelyissä.

Viimeksi Turussakin muistaakseni pelattii turnauksen jälkeen ainakin yksi ylimääräinen frame? Oisko mulla ainakin jäänyt jotain hampaankoloon. Fiilikset ja pelihalut oli siis ainakin kohdallaan.

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Näistä turnauksista täytyy sanoa se hyvä puoli, että kun edes jotain tällaista semi-virallista, niin keskittyminen ja halu voittaa on ihan eri sfääreissä kuin tavallisissa torstailätkyttelyissä.
Tuo on totta.

Erään kaverin kanssa aikoinaan pelattiin vähän enemmän poolia ja välillä ei tullut laskettua yhtään että kumpi on pelejä vienyt ja ei ollut oikein mitään väliä että miten menee. Jos edes laskee edes että mikä on freimeissä tilanne.

Turnausjuttu tuo sitten vielä tuosta tietty lisää "panosta".

Jos sattuu niin että syistä tai toisista ei olisi riittävästi porukkaa tulossa (miltä nyt ei onneksi näytä tilanne kuitenkaan olevan tällä hetkellä vaan osallistujia on forumilta tulossa sankoin joukoin) ja olisi kuitenkin jämillä innokkuutta pelata ja lisävahvistusta pelaajamäärään kaivattaisiin niin tuo kaverini saattaisi olla kohtalaisen lyhyellä varoitusajalla pääsemässä mukaan. Se on kyllä snookerissakin ehkä turhan hyvä että ei oikein sikäli täsmäisi plus että tämä kun olisi f1-forumin juttu niin ei siksikään oikein hyvä mutta siis tiedoksi vain että ei jäisi porukan puutteesta liiaksi kiinni.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Juu, pidetään toi mielessä! Mitä isompi turnaus, sitä kivempaa. Näin uskosin.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Lisäinformaatiota tulossa

PS. Vedin tänään tmoita turpaan 2-0.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Näillä näkymin pelipäiväksi ois muodostumassa 29.5, mitä tmoin kanssa eilen juteltiin.

Semmonen detaili tässä kuitenkin on, että kun mulla on toi koira, niin en voi viipyä yötä Helsingissä päin. Ellei sitten joku laupiassamarialainen suostu ottamaan Leevinkin yöksi, mun lisäksi.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Hei

Onko tähän mitään uutta.

Muutakun että Pöhkis haluaa tulla tarjoamaan mulle puolikkaan kaljan :D

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Hei

Onko tähän mitään uutta.

Muutakun että Pöhkis haluaa tulla tarjoamaan mulle puolikkaan kaljan :D
Ei vissii. Meitähän lähes 100% varmoja on jo Charlie, minä ja sinä. Wilpurikin vissii melko varma. Muiden osanottohalukkuuksia odotellessa.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Hei

Olikos se nyt sitten toi 29.5 kun sopeis porukoille?

Entäs se paikka? Pöytiä kuin sais eriittäin mieluusti olla ainakin kaks, ellei useampi. Millanes toi Metropooli oikein on. Olis siinä aikas liki, jos vaimo menee muksun kanssa tonne Peacockkiin huutaa Hevisaurusta :eek:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Hei

Olikos se nyt sitten toi 29.5 kun sopeis porukoille?

Entäs se paikka? Pöytiä kuin sais eriittäin mieluusti olla ainakin kaks, ellei useampi. Millanes toi Metropooli oikein on. Olis siinä aikas liki, jos vaimo menee muksun kanssa tonne Peacockkiin huutaa Hevisaurusta :eek:
Mun puolesta 29.5 on jo lämästy lukkoon. Yöksi tosiaan ei voikaan HKI:hin jäädä, joden jatkot täytyy järkevissä ajoissa lyödä lukkoon.

Pelipaikan ja pelijärjestelmän hoitanee hahmo Charlie, kuten aiemminkin?

Timo Toikki

Hepittäjä
Vittu tolla ole mitään tekemistä snookerin kanssa.

Teillä ei ole kavereita ja haluatte viettää vähän aikaa laumasieluina. Kepit lentää alkuillasta narikkaan.

Voittaja selviää maanantaina. Tai tiistai-aamuna.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Vittu tolla ole mitään tekemistä snookerin kanssa.

Teillä ei ole kavereita ja haluatte viettää vähän aikaa laumasieluina. Kepit lentää alkuillasta narikkaan.

Voittaja selviää maanantaina. Tai tiistai-aamuna.
Kyllä säkin sinne voit tulla.

Vai meetkö kattelee Lintsille Hevisaurusta :D

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Davis pisti tiukan matsin jälkeen selkeästi lämpöisenä käynyttä Mark Kingia turpiin 10-9 ja eteni kierrokselle 2. :thumbup:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Pakkohan se oli valvoa ja kattoa matsi loppuun.. Tuli kyllä tämä toikki mieleen monesti matsin aikana...jos jostain ihmeen syystä olisin suunnalla, niin mikäpä siinä olisi osallistuessa, vaikka pelannutkin vain kasipalloa.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Davis pisti tiukan matsin jälkeen selkeästi lämpöisenä käynyttä Mark Kingia turpiin 10-9 ja eteni kierrokselle 2. :thumbup:
Menikö näin :eek:.

En jaksanu loppuun asti katsoa, mutta aiemmin kyllä katselin, kun vanha herra näytti välillä, että kyllä se pussittaminen vielä onnistuu. (vaikka välillä tuli ihan järkky käpyjä) :D

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Pakkohan se oli valvoa ja kattoa matsi loppuun.. Tuli kyllä tämä toikki mieleen monesti matsin aikana...jos jostain ihmeen syystä olisin suunnalla, niin mikäpä siinä olisi osallistuessa, vaikka pelannutkin vain kasipalloa.
*ja katselee kalenterista tilaa*

:D