Millasias turnauksia ne viimeksi on ollut.
Eli paljonko väkeä/pelejä, eli mennekö päivässä, vai on onko oikein perjantai-sunnuntai turnee
2006, meitä oli pelaamassa Matxi, Charlie, wilpuri ja minä. Turussa pelattiin. Ensin runkosarja, jokainen jokaista vastaan kerran ja sitten normaali pudotuspeli, 1vs4 ja 2vs3. Runkosarjassa pelattii yhtä vastaan vaan se yksi frame. Pudotuspeleissä tais olla kans yhdestä framesta poikki. Finaali olikin sitten paras kolmesta, eli 2 voitettua framea vaadittiin pokaliin.
2007. Vantaalla oltiin minä, Charlie ja wilpuri. Rahja ei enää uskaltanut paikalle, kun sai Turun maalla niin pahasti turpiinsa.
2008. Oltiin tosiaan lakossa.
2009. Turussa, Minä, Wilpuri ja Charlie jälleen.
Näissä kolminpeleissä pelattiin muistaakseni vain jokainen vs jokainen x 2. Ei finaaleja yms. Pelkkä runkkis vain.
Silloin kun meitä oli neljä vuonna 2006, otettiin 2 pöytää mikä oli hyvä ratkaisu. Jos porukkaa tulee vähintään neljä, niin useamman pöydän ottaminen on fiksua, niin ei tarvi olla useampaa jantteria yhtäaikaisesti pelkästään odottelemassa pelivuoroa.
Touko-kesäkuu akselilla uskaltaisin tämän jo nyt heittää. Kevät on muutenkin niin hienoa aikaa. Ja pelipäivä on tod. näk. lauantai. Toki itse saattanen kisakaupunkiin saapua jo perjantaina ottamaan "alkulämpöjä".