F1-Forumin snooker-mööttet ja Dompparin kassit

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
SIIS TÄÄ VIESTI TULEE DOMPPARILTA, oli hylliksen kirjautuminen selaimessa. :|

Mulle sopii edelleen sekä Helsinki, että Turku.

Halukkaiden ilmoittautumiset ovat lähinnä olleet "vois sinne tulla"-tasoa, ettei varmuutta ole käte sinne sitten tulisi. Minä ja Matxi tultais Turusta, ja Jacques viralliseksi kiertopalkinnoksi, Charlie HKI:stä, mutta muista ei oo oikein tietoa?

Jos joku haluaa päällepäsmätä tätä projektia eteenpäin niin on vapaa niin toimimaan.

Mulle sopii vuodenvaihteen jälkeen periaatteessa mikä viikonloppu vaan. Järjestelykysymys.

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
JOS möötte päätetään järjestää Helsingissä/Vantaalla etc. niin kyllä minä sen järjestän. Mutta ongelmana on lähinnä se, että PK-seutu on niin pieni paikka, että en tiedä yhtään paikaa jossa olisi varattavissa 2-3 pöytää vierekkäin jotenkuten järkevään hintaan. Jos Turussa on tällainen paikka, niin olen omasta puolestani valmis lähtemään sinne.

PK-seudulla koluamiani paikkoja ovat Chaplin, Ritz, Merlin ja Tali.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Charlie sanoi:
JOS möötte päätetään järjestää Helsingissä/Vantaalla etc. niin kyllä minä sen järjestän. Mutta ongelmana on lähinnä se, että PK-seutu on niin pieni paikka, että en tiedä yhtään paikaa jossa olisi varattavissa 2-3 pöytää vierekkäin jotenkuten järkevään hintaan. Jos Turussa on tällainen paikka, niin olen omasta puolestani valmis lähtemään sinne.

PK-seudulla koluamiani paikkoja ovat Chaplin, Ritz, Merlin ja Tali.
Turussa ei ole käytännössä kuin yksi ainoa järkevä sali. Sieltä kuulemma VOI varata etukäteen pöytiä mikäli on tulossa porukkaa suurempi määrä. Esimerkiksi just se 6 henkilöä. Jolloin pelattais kolmella pöydällä (tai vaihtoehtoisesti kahdella, niin että yks pari huilaa).

Mua vaan ei hirveästi kiinnosta tuo tilaisuuksien järjestäminen - varsinkaan tapauksessa jossa joutuu tekemään etukäteen varauksia.

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Mulle ei ole ongelma tuo etukäteen varaaminen. Jos käydään hieman noita tietämiäni paikkoja läpi:

1) Chaplin, muuten hyvä ja viikonloppuisin hinnaltaan suorastaan loistava, mutta kaikki kolme pöytää aivan eri huoneissa, joten turnausfiilis jää puuttumaan.

2) Ritz, stadin kallein paikka ja varausmahdollisuuksista ei hajuakaan. Voin toki kysellä.

3) Merlin, sijaitsee Vantaalla mikä ei liene sinänsä ongelma. Varauskin voi onnistua, mutta pitäisi tietää ajankohta hyvissä ajoin. Kesällä oli aukeamisaikaongelma, mutta ei nyt talvella. Tämä vaihtoehto voisi onnistua, kuusi pöytää löytyy vierekkäin.

4) Tali, nykyään vain kaksi pöytää joita ei voi varata. Savuton ja muuten optimaalinen ja edullinen paikka, mutta eipä voi järjestää enää etukäteen.

Edit: Tali mainittu. :tongue:

Viimeksi muokattu:

Kaktus

Well-known member
Mitä helvettiä te nyt siinä houritte kuupot :jaska:

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Nyt nimiä alle ketkä ovat kiinnostuneet PELAAMISESTA kyseisessä möötessä. Rupean kyselemään eri paikoista miten homma onnistuu.

Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Eli mä oon tulossa, kun vaan saadaan päivämäärä lyötyä lukkoon. Joulun aikana en pääse, enkä helmikuun eka vk-loppu kun on firman pikkujoulut.

Kaikki muut ajat passailee.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Pitää suhteuttaa tohon pokerijuttuun. Ei viitti koko aikaa rampata Hesassa.

Niin ja onhan mulla ja Estetalle toi toinenkin möötte!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
sit on viel se karting mööttekin..

mutta niin, kuten jo aiemmin mainitsin, pokeriin voin osallistua hinta-varauksella, kartingiin varmuudella, mutta snookeriin vain katsojana, koska sitä en osaa lain.

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Noh, peräti yksi on ilmaissut kiinnostuksensa pelaamiseen, joten täytyy järjestää homma privaatisti. Kiitos osanotostanne! ;)