F1-Forumin snooker-mööttet ja Dompparin kassit

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jacques sanoi:
Toki möötte pystyyn vaan!

Osa voi pelailla ja osa voi harrastaa sillä aikaa muita möötterituaaleja kuten esim. möötestä pois jäävien hahmojen ja jaskan dissaamista.
puhuu hahmo, kenet on kesken mööten lukittu parvekkeelle, jotta hänestä päästäisiin eroon!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Matxi sanoi:
Riippuu täysin ajankohdasta ehtiikö/pääseekö mukaan.
A. Matte mukaan
B. Mööttejen pitäisi mennä tärkeysjärjestyksessä kaiken muun edelle. :ahem:

Jacques

Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
puhuu hahmo, kenet on kesken mööten lukittu parvekkeelle, jotta hänestä päästäisiin eroon!
puhuu hahmo joka tämän jälkeen lukittiin omalle parvekkeelleen. :D

Estate

Well-known member
Mä voin tulla mukaan mihin vaan, kunhan mua ei päästetä lyömään palloja pois pöydältä. Lukitakin saa, mutta seuraksi on lukkojen taa sitten saatava joku!

Jacques

Sijainti
Helsinki
S.A sanoi:
Mä voin tulla mukaan mihin vaan, kunhan mua ei päästetä lyömään palloja pois pöydältä. Lukitakin saa, mutta seuraksi on lukkojen taa sitten saatava joku!
Big Brother törpöt-edition :ahem:

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Mikäs tämän mööten tilanne on juuri tällä hetkellä?

(Allekirjoittanut menee tarkastamaan Ritzin 8.10.)

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
Jaha. Enpä ollut tämmöisistä suunnitelmista lainkaan tietoinen, mutta lupaan olla tulematta paikalle. Saavat sitten nekin möötteillä rauhassa, jotka ovat joutuneet jättämään moiset tapaamiset väliin vain yhden ilkeän kusipään takia.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Otto Hokkanen sanoi:
Jaha. Enpä ollut tämmöisistä suunnitelmista lainkaan tietoinen, mutta lupaan olla tulematta paikalle. Saavat sitten nekin möötteillä rauhassa, jotka ovat joutuneet jättämään moiset tapaamiset väliin vain yhden ilkeän kusipään takia.
Voithan toki saapua paikalle nimimerkillä Jakopään Hihna ;)

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Otto Hokkanen sanoi:
:D

Joo. Moon valmis tulemaan pelailemaan Helsinkiin MELKEIN mikä viikonloppu vaan. Siis tulisin PE. LA pelailua, ilta sitte vaikka vähän juominkimerkeissä ja SU takas turkkuseen. Kallista huvia kurvailla ja junailla, mutta eiköhän se sen arvoista ole

menopaluu junassa, snooker-maksut + juomingit ja syömingit = kallis vk-loppu.,

Mut eikai näitä ole tarkoitus niin usein pitääkään, ettenkö ton vois kukkarosta raottaa vielä tän vuoden puolella.

Eli Charlie tietysti halukas tulemaan.

Matxi? Wilpuri?

Tietty ois kiva jos vastaavasti moinen tapahtuma järjestettäis vaikkapa ens vuoden puolella turkkusessa. Mä pystyn majottamaan miehistöä.

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Jos Turkuun päädytään, niin kyyti kyllä järjestyy ettei tarvitse valtiollisella kyydillä mennä. :alppu:

Jacques

Sijainti
Helsinki
kuten sanoin aiemmin, niin minä voin kyllä tulla möötteen noin yleensä ja katselemaan peliä, mutta snookeria en itse pelaa.

Jos toi ny pidetään turussa, niin minä voisin tulla sitten Charlien kyydillä.

Ainoa mahdollinen este olisi firman pikkujoulut, joiden ajankohtaa ei ole vielä päätetty (jos siis tuo menee marras-joulukuun vaihteen tienoille). Mutta muutoin olen messissä.

Estate

Well-known member
Vähän samoilla linjoilla kuin Jacques, paitsi, ettei mulla ole mitään firman pikkujouluja.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Vähän samoilla linjoilla kuin S.A, paitsi ettei mulla ole mitään pikkujouluja.