F1-Forumin snooker-mööttet ja Dompparin kassit

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Eli olis meitä sitten melkosen varmasti ainakin kolme tulossa.

Charlie selvittänee, mistä päin PK-seutua löytyy sali, jossa ois useampi pöytä? Jos meitä se neljä tulee, ni kaks pöytää ois kiva yllätys.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Tuossa jonkinlainen lista Helsingin tarjonnasta:
http://www.playsnooker.org/

Yllättävän heikkoa jopa verrattuna Turkuun. Täällä löytyy kaksi paikkaa, missä on paljon pöytiä ja sitten 1-2 pienempää parin pöydän paikkaa.

Mut Turku onkin Snookerin Mekka Suomessa.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
No jopas on :eek:..

Mä luulin että tuolla pääkaupunkiseudulla olis useampikin paikka, mistä löytyy pöytiä tyyliin 6-12 kipaletta.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Eli olis meitä sitten melkosen varmasti ainakin kolme tulossa.

Charlie selvittänee, mistä päin PK-seutua löytyy sali, jossa ois useampi pöytä? Jos meitä se neljä tulee, ni kaks pöytää ois kiva yllätys.
Mites se ihan keskustassa Mannerheiminkadulla oleva paikka? Chaplin tjsp? Onks se vielä pystyssä, vai eikö sovellu tuohon teidän tarkoitukseen?

Edit: siis tämä

Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Täältä löytyy näemmä useampi pk-seudun paikka. Siitä vaan valitsemaan. :) Jos Talissa pelaatte, voin ainakin tulla katsomaan, koska on melkein mun naapurissa.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Täältä löytyy näemmä useampi pk-seudun paikka. Siitä vaan valitsemaan. :) Jos Talissa pelaatte, voin ainakin tulla katsomaan, koska on melkein mun naapurissa.
Katoppa pari viestiä ylemmäs, kun olin saman linkin postannut! T: FO110K

Chaplinista:
Ihan ok hinnat mutta.... välineet hukassa tai rikki, verat perunapeltoa, imuroidaan kerran vuodessa. Ei tosiaan mikään snookerpaikka.
:(

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Tuossa jonkinlainen lista Helsingin tarjonnasta:
http://www.playsnooker.org/

Yllättävän heikkoa jopa verrattuna Turkuun. Täällä löytyy kaksi paikkaa, missä on paljon pöytiä ja sitten 1-2 pienempää parin pöydän paikkaa.

Mut Turku onkin Snookerin Mekka Suomessa.
Olen käynyt noista kaikissa ja suurimmasta osasta löytyy vanhoja kokemuksia tästä topikista. Baribal on noista uusin ja siellä olen pelannut vain kerran. Sivulta puuttuu mm. Myyrmäen ja Flamingon keilahallit joissa olen myös pelannut. Ongelmana useimmissa paikoissa on se, että eivät ota varauksia vastaan. Myyrmäki on tästä poikkeus.

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Olen käynyt noista kaikissa ja suurimmasta osasta löytyy vanhoja kokemuksia tästä topikista. Baribal on noista uusin ja siellä olen pelannut vain kerran. Sivulta puuttuu mm. Myyrmäen ja Flamingon keilahallit joissa olen myös pelannut. Ongelmana useimmissa paikoissa on se, että eivät ota varauksia vastaan. Myyrmäki on tästä poikkeus.
Muistelin että Myyrmäessä oli kaksi pöytää mutta paikan www-sivusto sanoo että yksi pöytä. Miten se meni, ovatko myyneet toisen polttopuiksi vai onko siellä ikinä yhtä enempää ollutkaan?

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Muistelin että Myyrmäessä oli kaksi pöytää mutta paikan www-sivusto sanoo että yksi pöytä. Miten se meni, ovatko myyneet toisen polttopuiksi vai onko siellä ikinä yhtä enempää ollutkaan?
Yksi pöytä on ollut aina kun olen siellä käynyt viimeisen viiden vuoden aikana.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Nostetaas, ettei unohdu.

Noista toukokuun viikonlopuista kuitenkin ilmeisesti molemmat taitaa sopia kaikille innostuneille, vaiko?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ei ainakaan hirveästi vinkunaa ole tullut, eli ilmeisesti sopinee, mutta jos ei, niin Charlie ja minä pelataan viime kädessä skabat vaikka kaksistaan!

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Meinaat, että sullakin olis mahdollisuus voittaa vai :D:D
Henk.koht rankkaan Charlien kuitenkin ykköseksi forumin Snooker-championshipiin osallistuneista hahmoista. Wilpuri tulee aivan iholla perässä, sitten minä ja Matias pohjimmaisena.

Eli kyllä siinä hattu pyöris päässä Charlien käsittelyn aikana meikäläisellä sellaisella frekvenssilla, ETTÄ!

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Henk.koht rankkaan Charlien kuitenkin ykköseksi forumin Snooker-championshipiin osallistuneista hahmoista. Wilpuri tulee aivan iholla perässä, sitten minä ja Matias pohjimmaisena.

Eli kyllä siinä hattu pyöris päässä Charlien käsittelyn aikana meikäläisellä sellaisella frekvenssilla, ETTÄ!
Yllätetään ne. Meillä on vielä aikaa treenata. Kunnon seiftipeliä kato, niin ne alkaa yrittää väkisin palloa pussiin, ja siitä alkaa hermoilu :thumbup:

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Kyllähän Charlie on vaikuttanut aika tasaisen varmalta (meidän piireissä siis, kaikkihan on suhteellista) meidän aikaisemmissa jutuissa. Meillä sun kanssa on tullut aina jotain herpaantumisia minkä vuoksi tämä on ollut aina tässä. Viimeksi mulla oli vielä pari muuta ylimääräistä juttua mielessä pyörimässä ja fiilikseen vaikutti hän.

En tiedä että miten olette kehittyneet, mutta tuskin taaksepäin ainakaan joten lienen kovinkin pohjalla itse mutta ei haittaa!

edit: selkeästi henkinen pelin pelaaminen jo alkanut, ennakkosuosikin viittoja luovutellaan!

Niin ja kyllä nuo viikot ihan ok:lta vaikuttaa.

Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Yllätetään ne. Meillä on vielä aikaa treenata. Kunnon seiftipeliä kato, niin ne alkaa yrittää väkisin palloa pussiin, ja siitä alkaa hermoilu :thumbup:
Siinä voi alkaa Wilpurinkin kisakunto takkuilla, kun ensimmäinen meitä jompaa kumpaa vastaan pelattu frame ylittää neljän tunnin rajapyykin ja kaikki pallot on vielä pöydällä!