Mites se ihan keskustassa Mannerheiminkadulla oleva paikka? Chaplin tjsp? Onks se vielä pystyssä, vai eikö sovellu tuohon teidän tarkoitukseen?Eli olis meitä sitten melkosen varmasti ainakin kolme tulossa.
Charlie selvittänee, mistä päin PK-seutua löytyy sali, jossa ois useampi pöytä? Jos meitä se neljä tulee, ni kaks pöytää ois kiva yllätys.
Katoppa pari viestiä ylemmäs, kun olin saman linkin postannut! T: FO110KTäältä löytyy näemmä useampi pk-seudun paikka. Siitä vaan valitsemaan. Jos Talissa pelaatte, voin ainakin tulla katsomaan, koska on melkein mun naapurissa.
Ihan ok hinnat mutta.... välineet hukassa tai rikki, verat perunapeltoa, imuroidaan kerran vuodessa. Ei tosiaan mikään snookerpaikka.
Olen käynyt noista kaikissa ja suurimmasta osasta löytyy vanhoja kokemuksia tästä topikista. Baribal on noista uusin ja siellä olen pelannut vain kerran. Sivulta puuttuu mm. Myyrmäen ja Flamingon keilahallit joissa olen myös pelannut. Ongelmana useimmissa paikoissa on se, että eivät ota varauksia vastaan. Myyrmäki on tästä poikkeus.Tuossa jonkinlainen lista Helsingin tarjonnasta:
http://www.playsnooker.org/
Yllättävän heikkoa jopa verrattuna Turkuun. Täällä löytyy kaksi paikkaa, missä on paljon pöytiä ja sitten 1-2 pienempää parin pöydän paikkaa.
Mut Turku onkin Snookerin Mekka Suomessa.
Muistelin että Myyrmäessä oli kaksi pöytää mutta paikan www-sivusto sanoo että yksi pöytä. Miten se meni, ovatko myyneet toisen polttopuiksi vai onko siellä ikinä yhtä enempää ollutkaan?Olen käynyt noista kaikissa ja suurimmasta osasta löytyy vanhoja kokemuksia tästä topikista. Baribal on noista uusin ja siellä olen pelannut vain kerran. Sivulta puuttuu mm. Myyrmäen ja Flamingon keilahallit joissa olen myös pelannut. Ongelmana useimmissa paikoissa on se, että eivät ota varauksia vastaan. Myyrmäki on tästä poikkeus.
Yksi pöytä on ollut aina kun olen siellä käynyt viimeisen viiden vuoden aikana.Muistelin että Myyrmäessä oli kaksi pöytää mutta paikan www-sivusto sanoo että yksi pöytä. Miten se meni, ovatko myyneet toisen polttopuiksi vai onko siellä ikinä yhtä enempää ollutkaan?
Ok, niin se vain muisti pettää :jaska:Yksi pöytä on ollut aina kun olen siellä käynyt viimeisen viiden vuoden aikana.
Meinaat, että sullakin olis mahdollisuus voittaa vaiEi ainakaan hirveästi vinkunaa ole tullut, eli ilmeisesti sopinee, mutta jos ei, niin Charlie ja minä pelataan viime kädessä skabat vaikka kaksistaan!
Henk.koht rankkaan Charlien kuitenkin ykköseksi forumin Snooker-championshipiin osallistuneista hahmoista. Wilpuri tulee aivan iholla perässä, sitten minä ja Matias pohjimmaisena.Meinaat, että sullakin olis mahdollisuus voittaa vai
Mitä mieltä hahmo Wil "slow play, but talks much" puri on mun rankkailuista?*vinkuu*
Mitä mieltä hahmo Wil "slow play, but talks much" puri on mun rankkailuista?
Yllätetään ne. Meillä on vielä aikaa treenata. Kunnon seiftipeliä kato, niin ne alkaa yrittää väkisin palloa pussiin, ja siitä alkaa hermoilu :thumbup:Henk.koht rankkaan Charlien kuitenkin ykköseksi forumin Snooker-championshipiin osallistuneista hahmoista. Wilpuri tulee aivan iholla perässä, sitten minä ja Matias pohjimmaisena.
Eli kyllä siinä hattu pyöris päässä Charlien käsittelyn aikana meikäläisellä sellaisella frekvenssilla, ETTÄ!
Siinä voi alkaa Wilpurinkin kisakunto takkuilla, kun ensimmäinen meitä jompaa kumpaa vastaan pelattu frame ylittää neljän tunnin rajapyykin ja kaikki pallot on vielä pöydällä!Yllätetään ne. Meillä on vielä aikaa treenata. Kunnon seiftipeliä kato, niin ne alkaa yrittää väkisin palloa pussiin, ja siitä alkaa hermoilu :thumbup: