Joo. Meijän vika, ettei Joni löytäny taaskaan paikallePerinteisen kevätmööten murhaajat!
Joo. Meijän vika, ettei Joni löytäny taaskaan paikallePerinteisen kevätmööten murhaajat!
Haukotuttaako vai oksettaako:frank:
No saatana! :frank:En ole koskaan osallistunut perinteiseen kevätmöötteen, koska mulla on ollut parempaa tekemistä. Silti tunnen kalvavaa syyllisyyttä perinteisen kevätmööten kuohinnasta eunukin tilaan, koska mulla oli pienen pieni mahdollisuus käydä juomassa snookerjanttereiden kilpailussa kevätkaljaa. En sitä mahdollisuutta toki käyttänyt, koska mulla oli parempaa tekemistä.
Vittu mä sanon.
Tulospaperia ei Leevi toivottavasti syönyt.Charlie 4-0 195-67 (16)
Tmoi 3-1 157-103 (15)
Dominic 2-2 123-128 (9)
Jacques 1-3 106-187 (7)
Kouvo 0-4 72-170 (8)
Charlie finaaliin, muut juo kaljaa (ja pelaaaaaaa)
Pelasit siinä harjoituspelissä varsin hyvin, ihan eri tasolla kuin siinä runkosarjapelissä. Edes satunnaista treeniä vaan niin ainakin pronssi on ihan ulottuvilla ensi vuonna. :thumbup:Pitää kyllä katsoa ensi vuonna uudestaan. Jos sitä olisi parempi sitten.
Se harjoituspeli oli kyllä jotain parhautta..sinun peli ei taas kauhean hienolta siinä näyttänyt, mutta mutta...no tähtikartan osuessa kohdilleen, niin samanmoista tulosta voisi tulla oikeissakin otteluissa (ja parempiakin kannaltani). En tiedä missä tuota oikein harjoittelisi. Joskus vuosikausia sitten kuulemma täällä oli snooker-pöytä, mutta tilalle tuli alaikäisten rokin rämpytys-paikka. Pahasta moinen.Pelasit siinä harjoituspelissä varsin hyvin, ihan eri tasolla kuin siinä runkosarjapelissä. Edes satunnaista treeniä vaan niin ainakin pronssi on ihan ulottuvilla ensi vuonna. :thumbup:
En jaksanut jäädä katselemaan mitalipelejä vaan marttyyrivetäydyin, ja lähdin junalla Helsinkiin erään naiskaveriporukan bileisiin ja vietin mukavan loppuillan. :ahem:
Josta minä en muista mitään, vaikka mukamas ensimmäisenä siellä olin. Lie saunakin oli kylmä.Ihan toista se oli olla homopaljussa!
[b]Pelaajat Tulos Voittaja Maxbreak[/b]
tmoi - Charlie 27 - 34 Charlie 16 Charlie
Dominic - Jacques 44 - 12 Dominic 8 Dominic
tmoi - Dominic 57 - 23 tmoi 15 tmoi
Kouvotsvoni - Jacques 44 - 48 Jacques 9 Kouvo
tmoi - Jacques 38 - 26 tmoi 10 tmoi
Charlie - Kouvotsvoni 48 - 1 Charlie 16 Charlie
tmoi - Kouvotsvoni 37 - 20 tmoi 10 tmoi
Dominic - Charlie 19 - 52 Charlie 13 Charlie
Kouvotsvoni - Dominic 7 - 37 Dominic 8 Dominic
Charlie - Jacques 61 - 20 Charlie 12 Charlie
[b]S Pelaaja Pelit Pisteet[/b]
1. Charlie 4-0 195 - 67
2. tmoi 3-1 157 - 103
3. Dominic 2-2 123 - 128
4. Jacques 1-3 106 - 187
5. Kouvotsvoni 0-4 72 - 170
[b]Pelaajat Tulos Voittaja[/b]
Jacques - Kouvotsvoni 27 - 36 Kouvotsvoni
Dominic - tmoi 44 - 31 Dominic
tmoi - Dominic 38 - 49 Dominic
Dominic - tmoi - -
Kouvotsvoni - tmoi 4 - 40 tmoi
tmoi - Kouvotsvoni 30 - 3 tmoi
Kouvotsvoni - tmoi - -
Dominic - Charlie 12 - 43 Charlie
Charlie - Dominic 44 - 21 Charlie
Dominic - Charlie - -
Mestari : Charlie
Hopeaa : Dominic
Pronssia : tmoi
4. sija : Kouvotsvoni
5. sija : Jacques
Oikeassa silmässä on pientä näkökyvyn heikkenemistä, odotan että krapula sen verran laskee...Pronssipelin ensimmäisen erän tulos on väärinpäin.
Missä Dompparin oma sympaattinen ja taistelutahtoa nostattava turnausraportti viipyy?