Ok. No sit varmaan Charlie ja burb maksoivat. Eli tmoi ja cmoney puuttuu?Maksoin käteisellä.
Joo. Tajusin vasta, kun tulin vessasta teiein poistumisen jälkeen, että maksamatta perskel jäi.Ok. No sit varmaan Charlie ja burb maksoivat. Eli tmoi ja cmoney puuttuu?
Klassikko.Joo. Tajusin vasta, kun tulin vessasta teiein poistumisen jälkeen, että maksamatta perskel jäi.
Hienoa oli tutustua ja saada "uutta verta" karkeloihin. Ja pataan meinas tulla ihan heti ensimmäisessä ottelussa. Meikäläiselle siis. Tilanne alkoi jo huolestuttamaan burbin johtaessa 18-0Olin hienosti viides!
+ leppoista porukkaa
+ aika meni kuin siivilä
+ taisin voittaa yhden pelin, eli vissiin framen
+ en kerännyt pisteitä pelkästään muiden virheiden takia, vaan osasinpa ihan itsekin
- kenkä hajosi
Laittelen tänn noita tuloksia jossain vaiheessa tarkemmin, jahka saan nuo kokiksen tuhrimat paperit irti tuolta kansiosta.
Pitäis lähteä joku kertaa sohimaan kepillä. Jos ei pärjää, niin voihan sillä miekkailla väliajalla.
Sitten Charlie-pelissä käytössäni oli jo kolmas keppi...
Kyllä joo. Varsinkin kun alussa oli hieman tahmeaa tuo pelin kulku, niin ei mennyt ihan siihen, "tunti/peli" tempoon. Eikä pöytien välille ehtinyt tulla mitään isoja eroja, niin ei joutunut kukaan mitään pidempään odotelemaan.Kymmenen pallon systeemi oli hyvä, saatiin pelattua noinkin monta ottelua.
Toni Ursin keksi kotiverstaassaan biljardiliidun, jota ylistävät maailman parhaat pelaajat
Jyväskyläläisessä omakotitalossa syntyi mullistava snookerliitu. Juuri tällaisista vientikeksinnöistä Suomi näkee päiväunia.
keksinnöt
22.1.2018 klo 11:26
Tuiki tavallisen jyväskyläläisen omakotitalon kotiverstaalla syntyi viime vuonna yllättävä keksintö.
Toni Ursin kehitti päivätöidensä ohessa mullistavan snookerliidun, josta puhuvat kaikki huippuammattilaisista harrastajiin.
Snooker on isolla pöydällä pelattava biljardipeli, jonka mahtialueita ovat Britannia ja Kiina. Mutta lajin vuosikymmeniin tärkein innovaatio tulikin Suomesta, jossa iso osa kansasta ei tunne koko peliä.
......
Perinteisesti biljardiliidut valmistetaan kalsiumkarbonaatista, johon sekoitetaan lisäaineita. Omasta reseptistään keksijä ei suostu paljastamaan mitään.
– Se on vähän erilainen kuin muut. Mitään muuta en voi sanoa, etteivät kilpailijat pääse kärryille.
Patenttia Ursin ei halua keksinnölleen hakea. Jos hakemus menisi läpi, hän joutuisi julkistamaan tarkan valmistustavan.
– Kiinalaiset muuttaisivat siitä gramman tai kaksi, ja se olisi paperilla eri tuote. Eikä minulla olisi mahdollisuutta valvoa kopiointia. Se olisi kuin heittäisi reseptin saman tien kilpailijoiden pöydälle, Ursin sanoo.
......
Olen joo, kasipalloa teini-iässä paikallisella nuorisotalolla. Varmaan jollain väärinkäsityksien kuorruttamilla oman kylän säännöillä.Onko burb aiemmin tökkinyt palloa?
Aika sama. Killinä vedettiin unkalla (ungdomsgården) kasi-palloa Hangon säännöillä varmaan. Silloin tuli paljonkin ja kävin välillä paikallisella Kesoililla hävimässä viikkorahat isoille äijille Kaisaa pelaten Honkkeli-säännöillä (otetaan kortti ja pitäisi pussittaa sen lukema). Se oli sellaista tökkimistä missä 'nakit' oli melkein tärkeintä. Snookkeri-neitsyt olen vielä, mutta pitäisihän tuotakin kokeilla.Olen joo, kasipalloa teini-iässä paikallisella nuorisotalolla. Varmaan jollain väärinkäsityksien kuorruttamilla oman kylän säännöillä.
Snookeria yhtenä päivänä joskus parikymppisenä, kaverin kanssa vähän testattiin lajia yhden iltapäivän-illan aikana, ja päihdyttiin kovin.