No onko Kartingkisojen jatkot? Kai näistä jotkut tarkat säännöt on olemassa?
Lisää sääntöjä!
No onko Kartingkisojen jatkot? Kai näistä jotkut tarkat säännöt on olemassa?
Lisää sääntöjä!
Nuoko ne jutut olivat, josta et saanut kuittia lain'?
En voi osallistua; mitalissa on yhdyssanavirhe.
En voi osallistua; mitalissa on yhdyssanavirhe.
Pyrde, ihan vanhaan malliin siellä on ryypiskelty ja saa ryypiskellä jatkossakin.
Charlie varmaan tuossa tarkoitti lähinnä sitä että peliaikataulu on tiukka ja ne jotka pelaa eivät voi örveltää missä sattuu. Sen sijaan jos ei pelaa, niin sitten saa örveltää niin paljon kuin ehtii. Pöytien äärellä tai missä vaan.
Jatkothan mä olen jo järjestämässä ja halukkaat saa siihen osallistua.
Ainakin omasta puolestani katsojat, ryypiskelevät tai eivät, ovat lämpimästi tervetulleita.
TS: Elä nyt peruile mitään, hyvät kekkerit ne on!![]()
Esim. muutamille ennestään tuttu Metropool Helsingissä on sen verran ahdas paikka, ettei siellä voi juuri ylimääräisiä henkilöitä pyöriä
Hmm tuleekohan sinne enemmän kuin mitaleja riittäisi...
Kuulostaa jäykältä ja tosikkomaiselta tapahtumalta tämä vähän :doubtful:
Mietinpä tässä vain olisiko sittenkin parempi antaa snooker-ammattilaisten pelata keskenään ja mennä itse vaikkapa pitkälle pyörälenkille ko. päivänä. :thumbfh:
Kuulostaa jäykältä ja tosikkomaiselta tapahtumalta tämä vähän :doubtful:
Mietinpä tässä vain olisiko sittenkin parempi antaa snooker-ammattilaisten pelata keskenään ja mennä itse vaikkapa pitkälle pyörälenkille ko. päivänä. :thumbfh:
Edit: Ja itsehän olin aikeissa tulla vain pelaamaan ilman tippaakaan alkoholia, mutta en siitä selväpäisyydestä huolimatta jäykistelisi tollai ettei paikalle voisi tulla kukaan hengailemaan vaikka ei olisikaan kiinnostunut snookerista..