F1-Forumin snooker-mööttet ja Dompparin kassit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dominic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Varasin juuri yhden pöydän klo 12-18. En varaa toista pöytää ennenkuin varmistuu tuleeko paikalle vähintään neljä pelaajaa. Toisekseen, joku muu on jo ehtinyt varata toisen pöydän klo 12-14, joten varaus onnistuu siihen vasta klo 14 eteenpäin. Tämäkään ei ole mikään ongelma, turnaus voidaan aloittaa yhdelläkin pöydällä vaikka pelaajia olisi enemmän.

Tehdään otteluohjelma niin, että turnaus päättyy joka tapauksessa klo 18 mennessä.

Luin ensin että yks otti tiukkaan kaikilta. Mutta tukkaanhan se oli.

Vähän harmi toi päivämäärä kun päivää aiemmin on karthörhöottelu jonne lienen menossa. Mutta jospa seuraavalla kerralla snookerissakin mukana, ettei ne jää pelkiksi "kotipeleiksi" kotinurkilla.

Luin ensin että yks otti tiukkaan kaikilta. Mutta tukkaanhan se oli.

Vähän harmi toi päivämäärä kun päivää aiemmin on karthörhöottelu jonne lienen menossa. Mutta jospa seuraavalla kerralla snookerissakin mukana, ettei ne jää pelkiksi "kotipeleiksi" kotinurkilla.

Jos tää oli ilmoittautuminen niin mä oon sit kans mukana. Ja tavoitteena voittaa Cmoney.

Jos tää oli ilmoittautuminen niin mä oon sit kans mukana. Ja tavoitteena voittaa Cmoney.
Siis en tälläkertaa. Mutta katsotaan kummalla parempi kilometrivauhti Kuopiossa :) Oot kyl paremmassa juoksukunnossa kuin minä... :dunno:

Noin kahden viikon päästä pärähtää, tosin näillä näkymin varsin pienellä ns. ydinporukalla.

Vantaalla ei ole koskaan järjestetty yli kolmen (3) pelaajan turnausta, eli tässä sivutaan ennätystä. Melkein jännittää tuleeko uusi ennätys. Wilpuri voisi vaikka tehdä yllätyspaluun, mene ja tiedä.

Wilpuri saapuu ilmoittamatta paikalle ja vie kaikki pystit neniemme edestä. Täysin harjoittelematta, vasemmalla kädellä.

Tuossa kun on MM-snookeria tullut seurattua niin tuli opittua ainakin yksi sääntönyanssi lisää mistä en ennen ole ollut aivan varma.

Nimittäin liittyen noihin vapaapallotilanteisiin. Säännöissä sanotaan, että vapaapallo tulee, jos yksikään kohdepallo ei näy niin, että se kokonaan leikattavissa molemmille puolille. Tuollahan oli sellainen tilanne nyt, että lähimmät kaksi punaista ei näkynyt leikattavaksi molemmille puolille, mutta näiden punaisten takana oli punainen, joka oli leikattavissa molemmille puolille, mutta edessä olevat punaiset blokkasivat sen "näkyvyyden".

Hull tuossa selittikin, että jos nämä edessä olevat punaiset poiistetaan, niin se takana ollut olisi ollut leikattavissa, joten vapaapalli jäi saamati.

Tiedoksi kaikille!

Koska on Snooker-möötte Oulussa, jota myös nimimerkki RK-62 läsnäolollaan tunnustaa? Noh, miten on? Haloo? Onko täällä ketään?

Varsin laadukas pelipaikka teillä, kun tipiksi annetaan liimaa.