Oisko sul mahkui hakee meikäläistä täältä ja palauttaa samoille sijoilleen?
Kyllähän tuota vähän voisi käydä jo koittamassa.
Ootsä niinku etänä?
Oisko sul mahkui hakee meikäläistä täältä ja palauttaa samoille sijoilleen?
Kyllähän tuota vähän voisi käydä jo koittamassa.
Ootsä niinku etänä?
Kiinnostuneille tiedoksi, että tämän vuoden turnaus pelataan Helsingissä (pelipaikka tarkentuu vielä myöhemmin) lauantaina 26.5. Ilmoittautua voi tähän topikkiin.
Runkosarja:
Pelaajat Tulos Voittaja Maxbreak
tmoi - Charlie 27 - 34 Charlie 16 Charlie
Dominic - Jacques 44 - 12 Dominic 8 Dominic
tmoi - Dominic 57 - 23 tmoi 15 tmoi
Kouvotsvoni - Jacques 44 - 48 Jacques 9 Kouvo
tmoi - Jacques 38 - 26 tmoi 10 tmoi
Charlie - Kouvotsvoni 48 - 1 Charlie 16 Charlie
tmoi - Kouvotsvoni 37 - 20 tmoi 10 tmoi
Dominic - Charlie 19 - 52 Charlie 13 Charlie
Kouvotsvoni - Dominic 7 - 37 Dominic 8 Dominic
Charlie - Jacques 61 - 20 Charlie 12 Charlie
S Pelaaja Pelit Pisteet
1. Charlie 4-0 195 - 67
2. tmoi 3-1 157 - 103
3. Dominic 2-2 123 - 128
4. Jacques 1-3 106 - 187
5. Kouvotsvoni 0-4 72 - 170
Välierä (pronssiin):
Pelaajat Tulos Voittaja
Jacques - Kouvotsvoni 27 - 36 Kouvotsvoni
Välierä (finaaliin):
Pelaajat Tulos Voittaja
Dominic - tmoi 44 - 31 Dominic
tmoi - Dominic 38 - 49 Dominic
Dominic - tmoi - -
Pronssipeli:
Pelaajat Tulos Voittaja
Kouvotsvoni - tmoi 4 - 40 tmoi
tmoi - Kouvotsvoni 30 - 3 tmoi
Kouvotsvoni - tmoi - -
Finaali:
Pelaajat Tulos Voittaja
Dominic - Charlie 12 - 43 Charlie
Charlie - Dominic 44 - 21 Charlie
Dominic - Charlie - -
2011 F1-Forum snooker-turnaus lopputulokset:
Mestari : Charlie
Hopeaa : Dominic
Pronssia : tmoi
4. sija : Kouvotsvoni
5. sija : Jacques
Vaikuttais hiukan siltä, että kundien kannattais järkätä noi skabat kertomatta siitä mitään Charlielle.
Eikun voittaja tarjoaa loppuillan![]()
Siinä voi kyllä äkkiä moninkertainenkin mestarikin tehdä sarjan aivan käsittämättömän huonoja lyöntejä![]()
Mehän emme pelatessa nauti alkoholia lain :frank:
Muuta kun kalibroidaksemme lyöntikättä ja ehkä seuraksi :alppu:
Välivuosi kasvatti mut henkisesti voittajaksi, sitä ennen turnauksia dominoi Wilpuri, tuo F1-forumin Martin Gould. :wink:
Hieno tulosyhteenveto Dompparilta, vuosina 2007 ja 2009 oli kyllä hieman laimeat turnaukset kun jouduttiin pelaamaan osanottajien vähyyden takia runkosarjamaisesti ilman pudotuspelejä.
Olen mukana! En aio harjoitella ennen turnausta ollenkaan ja toivon, että joku muukin rookie osallistuu, etten jää ihan heittopussiksi.
Edit: Niin ja Suomeen tulen edellisenä iltana ja minulla ei liene silloin mitään syytä olla selvinpäin.
En pääse paikalle, ku sillon on mun synttärit ja Euroviisujen finaali :frank: toki olen myös melko kaukana kyseisenä päivänä.
Sillon ois myös mun amerikkalaisen eksäni häät, mut on myös kutsuttu, mutta toki snooker-mööttet menis sen edelle!
En pääse paikalle, ku sillon on mun synttärit ja Euroviisujen finaali :frank: toki olen myös melko kaukana kyseisenä päivänä.
Sillon ois myös mun amerikkalaisen eksäni häät, mut on myös kutsuttu, mutta toki snooker-mööttet menis sen edelle!
Jooh, noh, mä olin lähinnä korvike siinä. Tuli raivottua niin paljon kyseisen henkilön kanssa, että mun elinikä lyheni parilla vuodella.SULLA ON AMERIKASSAKIN EXÄ?!!?!+1+
Itseasiassahan näitten piti olla ylläripylläri synttäribileet sulle, jossa olis ollu suora VIP yhteys Euroviisuihin, 5m2 screeniltä + kahdella apuruudulta, joissa videoneuvottelu yhteys suoraan kisapaikalle backstagelle ja selostamoon ym ym (oma kamera olis kiertäny minne käskee).
Bileethän olis alkanu jo kello 12, alltimesupersurraund Eurovision Song Contest hyper karaokella, joka olis lähetetty livenä Bakuun.
Meinattiin vaan, että oltais naamioitu nää sun suomalaisen exän snookerturnaukseksi ja saatu sut kutsumatta paikalle, niin olis ollu isompi ylläri :frank:
Kunnon rage pitää kärpäset loitolla.