Charlie
Elämän jakojäännös
Onhan tämä nyt ala-arvoista jos ei näitä kinkereitä saada pystyyn. Ajan joka tapauksessa tuona päivänä Turkuun ja treenaan vaikka yksin jos ette saa porukkaa kasaan. Jacquesille on myös kyyti jos lähtee mukaan.
Onhan tämä nyt ala-arvoista jos ei näitä kinkereitä saada pystyyn. Ajan joka tapauksessa tuona päivänä Turkuun ja treenaan vaikka yksin jos ette saa porukkaa kasaan. Jacquesille on myös kyyti jos lähtee mukaan.
Sanokaas tarkempaa aikataulua, että tiedän meniskö koko päivä "hukkaan" (treenien kannalta) jos lähden?
Itse olen jo alustavasti sopinut kyydityksistä, joten tulisin mielelläni arvostelemaan teidän pelitaitojanne.
Pelit kasaan nyt jumaliste!
Sanokaas tarkempaa aikataulua, että tiedän meniskö koko päivä "hukkaan" (treenien kannalta) jos lähden?
Ja kai tää joku Jacgues nyt kans tulee kun monta tuntiakin pelaillaan?
Halooo... Onko jälki-ilmottautuneita??? Pois jääntejä???
Lauantaina kello 12 kajahtaa...
Ihan ymmärrettävääkin kyllä, kun pitkä matka ja pienet karkelot :dunno:Kyllä mä jätän tämän väliin, ei voi mitään.
Ihan ymmärrettävääkin kyllä, kun pitkä matka ja pienet karkelot :dunno:
Mukava että Charlie silti tulee, vaikkei sitten varmaan niin mukava "taistella" voitosta häntä vastaan
Ja samalla acenteella lähden tmoitakin haastamaan \o/
Bussilla tulen :thumbup:Suthan juotetaan heti ensmäitteeks pelikuntoon, koska eka kerran kun pelattiin, olit autolla.:frank:
2 promillea on alaraja yleensä noissa karkeloissa![]()
Suthan juotetaan heti ensmäitteeks pelikuntoon, koska eka kerran kun pelattiin, olit autolla.:frank:
2 promillea on alaraja yleensä noissa karkeloissa![]()
Kysymys lieneekin, kuka on ylipäätään tullut forumille muun syyn kuin kännisekoiluiden takia?
Tää tarkoittanee, että tarjoot yhden lonkun. Thanks.Suthan juotetaan heti ensmäitteeks pelikuntoon, koska eka kerran kun pelattiin, olit autolla.:frank:
Tää tarkoittanee, että tarjoot yhden lonkun. Thanks.