Albert Oil
Hippi ja juntti
*heterouden korostamiseksi yvaa Troylle*
No niin. Parempi jos olis sanonut suoraan että 107% on se sääntö kun lähestytään. 'korostus korostus'*heterouden korostamiseksi yvaa Troylle*
Sitähän se nyt muun muassa tarkoittaa. Tavallansa harmi itsellekin, sillä olisi voinut olla kivaa, mutta kun ei kykene. Veltolla mulkulla ei voi nussia. Koitettu on ja ei kiihottanut.Tarkoittaako tuo Troyn viesti, ettei se tule tuuppaamaan mua perperiin?:frown:
Jos et arvostele, olet munaton mies.Parhaillaan mutustelemani Kinder-suklaamuna menisi muuten heittämällä kärkeen mutta koska sisältään löytyvä yllätys oli taitoluistelijatar Minni Hiiri niin miehisyyteni kärsi tässä nyt kyllä hieman.
Taidan jättää arvostelematta tyystin.
Ihan hyvin.Mitenkäs muna voi?
Hitto, kerkisit ensin. :mad_old:Mitenkäs muna voi?
Mahdotonta sanoa. Horot voivat olla hienoja ylläreitä, ja sitten horohorot aivan kummallisia.Yhdessä pääsiäismunassa oli pienen muovisen hahmon ohessa paperi, jossa esiteltiin yhtenä munakkaana hahmo Horohoro. Onkohan hyvä?
Se on se rullalautailija. Mulla on töissä työpöydällä saman sarjan Manta-hahmo.Yhdessä pääsiäismunassa oli pienen muovisen hahmon ohessa paperi, jossa esiteltiin yhtenä munakkaana hahmo Horohoro. Onkohan hyvä?
Jonkinlainen sporttimallin Opeli?Se on se rullalautailija. Mulla on töissä työpöydällä saman sarjan Manta-hahmo.
Sinä ja palkinnoksi saat vuoden kananmunat eli yhteensä 1000 kiloa kananmunia jotka voit noutaa burbilta.Kuka voitti muniksen?