Mä luulen, että persusten historiallisen suuren voiton takia tuon ennusteen parametrit saattavat olla pielessä.Ei luoja
PS voittaa vaalit ylen ennusteen mukaan :eek!:
Älä ny. Jyrki tuli housuihinsa, kun näki ennusteen:nope: :nope: :nope: :nope: :nope: :nope: :nope:
Tuossa lasketaan ilmeisesti annettuja ääniä ja niiden perusteella skaalataan isojen vaalipiirien äänten osuutta oikealle tasolle eli ei välttämättä PS:n kannatus vaikuta. Se, että Soini on Uudellamaalla tavallaan takaa sen, että PS saa paljon ääniä laskelman edetessä. Uusimaa on se tärkein vaalipiiri ja isot vaalipiirit lasketaan viimeisinä.Mä luulen, että persusten historiallisen suuren voiton takia tuon ennusteen parametrit saattavat olla pielessä.
Mutta hyvin mahdollista, että pitää paikkaansa.
No ollaanpas sitä taas. Siis tyhmäksi saa haukkua, mutta arvostella ei saa. :nope:Kannattaisikohan sun vähän rauhoittua, ettei vaalibanjo pamahda?
En nyt ihan ymmärtänyt, mutta olenko siis minä haukkunut jotakuta? Taitavat olla ihan muut tahot jotka ovat sanansäilää käyttäneet.No ollaanpas sitä taas. Siis tyhmäksi saa haukkua, mutta arvostella ei saa. :nope:
Ethän sinä ole haukkunut. Siis Toxiccihan vain arvosteli, mutta PeSuja haukuttiin tyhmäksi.En nyt ihan ymmärtänyt, mutta olenko siis minä haukkunut jotakuta? Taitavat olla ihan muut tahot jotka ovat sanansäilää käyttäneet.
Ja eiköhän ne muutkin vielä...Soini alkoi liennytellä kantojaan...
Rivien välistä (vaikka niitä ei tossa olekaan) voi lukea, että somalit äänestivät persuksia.Kun Halla-ahosta on näköjään tulossa ääniharava, voitaneen vetää johtopäätös, että Persut saavat kiittää vaalivoitostaan somaleja.
Okei. Mä ymmärsin että tuolla haukuttiin kepua ja kokkareita jo rosvoiksi ja paskanpuhujiksi, mutta ymmärsin väärin.Ethän sinä ole haukkunut. Siis Toxiccihan vain arvosteli, mutta PeSuja haukuttiin tyhmäksi.
Missä?Ethän sinä ole haukkunut. Siis Toxiccihan vain arvosteli, mutta PeSuja haukuttiin tyhmäksi.