F1-Forumin virallinen Möötte|Miitinki|Tapaaminen Tampereella 22.5.2004!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jacques
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
FO110K sanoi:
sitä se euro teettää :mad_old:
mut jos hakee yvää/halpaa majotusta, niin kokeilkaapa tuommoista kuin hotelli kauppi,
n. 1.2km rautatieasemalle (GSC siinä ihan lähellä), mutta hinta kohdillaan mielestäni ollut...
www.hotelli-kauppi.fi

1hh 54€/yö
2hh 64€/yö
(vkl hintoja)
Hmm.. no tuo ei ois kyllä paha ollenkaan.

muutama tuttu on ollu siellä yötä sillon kun työreissulla tääläovat olleet, ja kiitoksia saanut... mm. uima-allas löytyy ;)

FO110K sanoi:
muutama tuttu on ollu siellä yötä sillon kun työreissulla tääläovat olleet, ja kiitoksia saanut... mm. uima-allas löytyy ;)
oho.. sunnuntai-aamuna krapulauinnille. ;)

Hotelli Kauppihan olisikin ihan hyvä eikä kovin kaukana edes mööttepaikasta. Kyllähän tuollaisen matkan kävelee vaikka juovuksissa.

No,minähän venailen tässä viälä pari vuotta,ja pistän ranttaliksi vasta täysi-ikäisenä... Varautukaa siihen;) !

Yöpyminen kannattaisi mielestäni keskkittää. Itse en ehkä kuitenkaan ole yötä Treellä vaan kävelen kotiin (77km)

epeli sanoi:
No,minähän venailen tässä viälä pari vuotta,ja pistän ranttaliksi vasta täysi-ikäisenä... Varautukaa siihen;) !
Pääseehän tuonne toki päiväsaikaan alaikäisetkin. :)

Sammypiru sanoi:
Yöpyminen kannattaisi mielestäni keskkittää. Itse en ehkä kuitenkaan ole yötä Treellä vaan kävelen kotiin (77km)
Ehkä vois ottaa jonkun listan halukkaista hotelliyöpyjistä, ja joku vois sit pistää jonkun ryhmävarauksen. Sehän tekis tossa kaupin hotellissa 32 € nuppi jos on 2 hlön huoneet.

Jacques sanoi:
Ehkä vois ottaa jonkun listan halukkaista hotelliyöpyjistä, ja joku vois sit pistää jonkun ryhmävarauksen. Sehän tekis tossa kaupin hotellissa 32 € nuppi jos on 2 hlön huoneet.
Muistakaa pyytää miehissä parisängyllä:rolleyes:

Miksi tämä ei ole stigu? :rolleyes:

Mikäs hotelli olikaan Hämeenkatu 1:ssä ? (kait) Olin vissiin viimeksi siinä.

On hyvinkin mahdollista, että tulen kävelykepin ja napatyrän kanssa kiusaamaan teitä pentuja - kun on jäänyt pari kisaa välistä.

Formulanomi sanoi:
Miksi tämä ei ole stigu? :rolleyes:

Mikäs hotelli olikaan Hämeenkatu 1:ssä ? (kait) Olin vissiin viimeksi siinä.

On hyvinkin mahdollista, että tulen kävelykepin ja napatyrän kanssa kiusaamaan teitä pentuja - kun on jäänyt pari kisaa välistä.
Se on nykyään Scandic Tampere.

FO110K sanoi:
Oli Scandic Tampere, koko talo on juuri nyt tyhjennetty joksikin aikaa koska se hotellin talo peruskorjataan täysin ja naapuritontile kasvaa uus ehompi...
Hienoa, että nettisivut on kuitenkin jätetty varausmahdollisuuksineen.

juu, mut onhan tossa ilmoitus sivulla että se on suljettu kevääseen -05 asti...

En taida päästä paikalle, joten Thyella voi pitää hauskaa munkin puolesta. :thumbup: