F1-forumin ylläpitoon liittyvät asiat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moderaattorit
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vieläkin toimiminen tökkii. Itse seuraan menoa "Uudet viestit" namikasta. Sen kautta jos käy jonkun jonosen lopun lukemassa ei meinaa päästä palaamaan takaisin.

Järkyttävästi huutava ja automaattisesti aktivoituva Fonectan mainos alkaa jo olla rasittava. Hyi.

Yritän saada vaihdettua isot mainokset pienempiin.

Minulla ei mitään Fonectan mainosta näy, mutta minulla onkin Adblock käytössä.

Sen voimasta hommaan kohta itsekin Adblockerin.. :wall:

Yritän saada vaihdettua isot mainokset pienempiin.

Ei niinkään se koko haittaa näin kotikoneella selattuna, vaan se automaaginen aktivoituminen jos hiiri vähääkään väärään paikkaan eksyy.

No voi pylly. Klo 8 aamulla tapahtunut palvelimen automaattipäivitys hiljensi koneen.
Näissä tilanteissa minulle kannattaa laittaa sähköpostia suoraan antti.vaananen (ät) kolumbus.fi niin huomaan mennä resetoimaan koneen.

No voi pylly. Klo 8 aamulla tapahtunut palvelimen automaattipäivitys hiljensi koneen.
Näissä tilanteissa minulle kannattaa laittaa sähköpostia suoraan antti.vaananen (ät) kolumbus.fi niin huomaan mennä resetoimaan koneen.

Tarviikko apua? :wink:

No, sillä on sentään nimimerkkinsä tallella, että...

Milläs tämän sivuston saa mobiililla takaisin siihen mobiiliversioon, kun vaihdoin sen kerran kokonaiseen forumiin ja nyt en löydä mitään nappia millä sen saisi takaisin siihen mobiiliversioon.

Milläs tämän sivuston saa mobiililla takaisin siihen mobiiliversioon, kun vaihdoin sen kerran kokonaiseen forumiin ja nyt en löydä mitään nappia millä sen saisi takaisin siihen mobiiliversioon.

Aivan vasemmasta alakulmasta pitäisi löytyä vetolaatikko, jossa lukee aina sillä hetkellä käytössä oleva teema, tässä tapauksessa F1-Forum_new. Sieltä valtsemalla löytyy Default mobile -teema.

Sen voimasta hommaan kohta itsekin Adblockerin.. :wall:

Ei niinkään se koko haittaa näin kotikoneella selattuna, vaan se automaaginen aktivoituminen jos hiiri vähääkään väärään paikkaan eksyy.
Saiskos tuohon jotain tolkkua. On tosi pirullista, että kyseinen mainos aktivoituu automaattisesti.

Minä en ole käyttänyt, enkä mielellään käyttäisi adblockeria tai vastaavia. Näiden vapaaehtoisesti pyöritettävien saittien elinehto on mainokset, mutta ei niiden tarvitsisi olla normikäyttöä rasittavia. (kun sivu ladataan uudelleen ja jos hiiri vähänkin liikahtaa "alueella" johan lävähtää "Sen voimasta..." kaiuttimista.

Saiskos tuohon jotain tolkkua. On tosi pirullista, että kyseinen mainos aktivoituu automaattisesti.

Minä en ole käyttänyt, enkä mielellään käyttäisi adblockeria tai vastaavia. Näiden vapaaehtoisesti pyöritettävien saittien elinehto on mainokset, mutta ei niiden tarvitsisi olla normikäyttöä rasittavia. (kun sivu ladataan uudelleen ja jos hiiri vähänkin liikahtaa "alueella" johan lävähtää "Sen voimasta..." kaiuttimista.

Komppaan tätä. Todella veemäinen. Etenkin jos sattuu samalla kuuntelemaan vaikkapa muzakkia ja sitten lävähtää tuo karmeus siihen.

Itte päädyin blokkaamaan Adoben flash-kikareen F1-Forumista kokonaan pois, kun mitään ei asian suhteen tapahtunut. Meneehän tää näinkin, paitti että nuo yläreunan (nyt harmaa laatikko vain) mainos valtaa edelleen 50% selaimen näkyvästä pinta-alasta.

Tosi hyvä on.

Komppaan tätä. Todella veemäinen. Etenkin jos sattuu samalla kuuntelemaan vaikkapa muzakkia ja sitten lävähtää tuo karmeus siihen.

Jos vielä kuuntelee kuulokkeilla musiikkia samalta tietokoneelta jolla selaa tätä foorumia voivat korvat olla kovilla.

Nyt on sitten AdBlock kaikissa mahdollisissa selaimissa. Tuo mainos on sen luokan syöpä etten enää moisia katsele. Ja ennen kaikkea kuuntele. Tämä taas sitten vaikuttanee Forumin tuloihin, kun blokanneet kävijät eivät enää näy laskennassa mainostajalle päin.

Minulla ei ole mitään ongelmaa mainoksien suhteen, ne kun auttavat ylläpitämään hyödyllisiä ja viihdyttäviä sivustoja, mutta jossain se raja vastaan tulee.