SJ
F1 asijan tuntia
- Liittynyt
- 6.9.2011
- Viestit
- 5645
Mikä tuossa Mercedesin sivuponttoonikonseptissa on mielenkiintoista minulle, niin se että olen aina kuvitellut koko ponttoonin etuosan olevan osa pakollista törmäysrakennetta. Mersun ratkaisu kuitenkin paljastaa sen, että se (pakollinen) törmäysrakenne onkin vain tuollainen ohut kaistale oletetun ponttoonin yläreunassa. Ehkä käy vielä niin, että seuraavalle kaudelle sääntöjä rukataan turvallisuuden nimissä siihen suuntaan, että ponttooni on pakko venyttää määrättyyn pisteeseen asti eikä tällaisilla vanhan ajan purkkaratkaisuilla voida kiertää asiaa.
Tarkennetaan vielä, että Mercedesin autossa ponttoonin edessä oleva ns. siiveke on siis säännöissä määrätty sivutörmäysrakenne.
Tarkennetaan vielä, että Mercedesin autossa ponttoonin edessä oleva ns. siiveke on siis säännöissä määrätty sivutörmäysrakenne.