F1-keskustelu

pmv

Well-known member
Sijainti
Perä-Pohjola
Otetaanpa kantaa tälläkin osastolla.
Vähän pelottaa, että tälle foorumille käy kuin varikolle aikoinaan.
En osaa sanoa, miksi niin käy, mutta samanlainen fiilis on. Keskustelut loppuu lyheen eikä mielenkiintoisia otsikoitakaan tule. Itse olen omasta mielestä yrittänyt jonkin verran kirjoitella ja ottaa kantaa, jonkin verran ärsyttämälläkin. Parhaat kirjoitukset tulee juuri silloin kun on pikkasen vihanen (writing in anger voisi olla vertaus Jean Alesin driving in anger-fiilikseen.).
Siltikin keskustelut rupeaa kiertämään kehää, jos niitä edes syntyy.
Hiukan masentaa, kun väkevätkään mielipiteet eivät herätä innostusta.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Niinpä. Taitaa olla ajan ilmiö. Jo Varikon laskukauden aikaan ihmettelin sitä, miten ryöpsähtelevää kiinnostus ja keskustelu oli. Kisaviikonloppuna parin päivän aikana jutut keskittyivät F1:een ja sen jälkeen - viimeistään maanantaina - alkoi p**kanjauhaminen. Täällä juttujen osastointi pelastaa kuitenkin F1 -jutut omalle osastolleen ja nämä meidän muut jutut ovat sitten hieman "pohjemmalla".

Olisiko syynä "asiapitoisen" keskustelun vähäisyyteen kirjoittajien asiatietojen vähyys - tai arkuus paljastaa omaa tietämättömyyttään. Ainakaan minun vahvuuksiini ei kuulu teknisten tai taktisten kuvioiden pohdiskelu asiatasolla. Siksi puuhastelen pilkkujen kanssa vapaalla osastolla. wink

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
<Eihjyväei>
Voi olla helevetin vaikea pitää joku pahasti loukattu poissa täältä häiriköimästä
Oletkohan itse liian tosikko, jos loukkaannut f1-forumin keskusteluista ? Hmmm...kuinkakohan monta "pahasti loukattua" keskustelijaa forumissa on ollut viime vuosien aikana. Ainakaan sellaisia, jotka eivät olisi itse sortuneet provosointiin tai muuhun hölmöilyyn.

Ryhdistäydy ja ota oma nikkisi käyttöön, ehkä sinut sen jälkeen voisi ottaa tosissaan.
---
Pmv:n&Pohjanakan huolestuminen on osittain aiheellista. Jotenkin f1-keskustelut eivät innosta yhtä paljon kuin aikanaan. Omakin kiinnostukseni keskusteluun/väittelyyn on hiukan kadoksissa. En ole varma mistä se johtuu.

Ilmeisesti väittelyn kohteet ovat liian samankaltaisia/samoja, jolloinka tulee toistettua monesti aikaisemminkin kirjoitettuja argumentteja yhä uudelleen. Ehkä se, että osa jättää lukematta tai ei muuten vain ymmärrä tai halua ymmärtää toisten perusteluja harmittaa vielä enemmän.

Olisi aika tylsää jos kaikki olisivat viimeisen päälle esim. teknisiä asioita tuntevia insinöörityyppejä. Omasta mielestäni on hyvä, että porukalla on erilaisia vahvuuksia.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
pmv:llä ja pohjanakalla on totuuden siementä mielipiteissään. Ongelmahan on, että käytännössä kaikki asiat on täällä jo käsitelty - uusia asioita ei niin kauheasti tule, varsinkin kuin porukka on melko pitkälti samaa. Eniten olisin huolestunut siitä, että uusia "vakio"kasvoja ei enää ilmesty. Minusta on mainiota, että porukasta löytyy insinööri tietämystä ja valmiutta väitellä siitä - väittely on hauskaa, mutta vapaan porukan (minä mukaan lukien) olisi lopetettava otsikoiden tuhoaminen tyhmillä kommenteilla - minä näkisin sen olevan yksi suurimmista ongelmista tällä hetkellä....
Ett silleen!!!!!!!

<eihjyväei>

Guest
Formulanomi:
<Eihjyväei>
Voi olla helevetin vaikea pitää joku pahasti loukattu poissa täältä häiriköimästä
Oletkohan itse liian tosikko, jos loukkaannut f1-forumin keskusteluista ? Ryhdistäydy ja ota oma nikkisi käyttöön, ehkä sinut sen jälkeen voisi ottaa tosissaan.
---
Ajattele pari minuuttia ennekuin kommentoit. Tarkoitin tulevia "moderaattorin kanssa ei olla eri mieltä"- tilanteita, en kanssafoorumilaisten välisiä keskusteluja.

Foorumin tilasta kertoo jotain sekin, että mielipiteenvaihto menee heti alkuunsa 'sisäpiiri- parempien-foorumilaisten' toimesta 'nikki-oma nikki- torailuksi, johon en aio lähteä mukaan. Alkaa suoraan sanoen kaipaamaan raikkaampaa ilmaa jopa tällainen taustalla(jotain kertoo sekin että tätä on niin vaikea käsittää?) viihtynyt.

(Huokaus)

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
<eihjyväei>:
Formulanomi:
<Eihjyväei>
Oletkohan itse liian tosikko, jos loukkaannut f1-forumin keskusteluista ? Ryhdistäydy ja ota oma nikkisi käyttöön, ehkä sinut sen jälkeen voisi ottaa tosissaan.
---
Ajattele pari minuuttia ennekuin kommentoit. Tarkoitin tulevia "moderaattorin kanssa ei olla eri mieltä"- tilanteita, en kanssafoorumilaisten välisiä keskusteluja.

(Huokaus)
Vaikea kuvitella, että joku moderaattoreista voisi loukata jotakuta pahasti yrittäessään noudattaa kirjattuja sääntöjä.

Jos rikkoo sääntöjä ANSAITSEE rangaistuksen ja se rangaistus on hyväksyttävä loukkaantumatta. Mikäli joku moderaattoreista toimisi väärin, asia voidaan takuulla sopia. Ei noi moderaattorit mitään monstereita ole. doubtful

Foorumin tilasta kertoo jotain sekin, että mielipiteenvaihto menee heti alkuunsa 'sisäpiiri- parempien-foorumilaisten' toimesta 'nikki-oma nikki- torailuksi, johon en aio lähteä mukaan. Alkaa suoraan sanoen kaipaamaan raikkaampaa ilmaa jopa tällainen taustalla(jotain kertoo sekin että tätä on niin vaikea käsittää?) viihtynyt.
Nikin rekisteröintiä tai olemassa olevan nikin käyttöä suosittelin ihan muista syistä kuin "keskustelijoiden paremmuus". Mistään torailusta ei sitäpaitsi ole kyse.

Jos säännöt tuntuvat ylivoimaisilta noudattaa ei kannata rekisteröityä. Toisaalta siinä tapauksessa tuntuu aika kornilta myös se, että kannat huolta foorumin säännöistä ja moderoinnin oikeudenmukaisuudesta.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ihme kahinaa taas ihan selvästä asiasta. Tää on Antin mesta, jonne hän laatii säännöt katsomansa joukon kanssa. Ja kuuntelee vielä meitä "tavallisiakin". Hyvä!

Mutta noista säännöistä. Eiköhän tilanne ole se niin kuin vähän joka asiassa: niitä noi säännöt harmittaa, v-uttaa, joille ne on tulleet rajoituksina. Ja niitä ne ei harmita, joilla ei ole tarvetta provoon, v-uiluun, herjauksiin ym ala-arvoisiin kommunikointimenetelmiin. Aika simppeliä wink

Miksi muuten nikittömiä tää niin harmittaa? Net kun ei tänne edes kirjoittele, niin ei luulis noin paljoa harmittavan wink wink Eli miksi siis 'taustalla oleva' suivaantuu tuolla tavoin säännöistä, jotka eivät häntä edes koske wink