F1-nimmarit

Hevimies

Hippaheikkien kuningas
Liittynyt
13.6.2005
Viestit
986
Sijainti
Savonlinna
Pakko kysyä. Kerro. :D
Pitkä tarina lyhyesti: Ralf halusi välttämättä ostaa erään juuri julkistetun, erittäin vaikeasti saatavilla olevan tuotteen ja hän saisi sellaisen mikäli toimittaisi minulle Häkkisen nimmarin. DC:n nimmari tuli sitten ihan bonuksena. Ralfin nimmaria en edes pyytänyt, joten mahtoi olla aikamoinen huippukohta uralla toimia juoksupoikana jollekin suomalaiselle puupäälle :D
 
Viimeksi muokattu:

JPM #42

Well-known member
Liittynyt
19.12.2007
Viestit
58
Juan Pablo Montoya
Heikki Kovalainen
James Rossiter
 
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
Meikällä on Salon nimmari F1-ajoista Helsingistä vuodelta 2006 :thumbup:
 

Miss Piggy

Schufosa
Liittynyt
14.9.2006
Viestit
1827
Eipä oo mulla kenenkään nimmareita. En oiekin ihan tajua sitä nimmarijuttua, että mikä siinä on pointtina, mutta onhan se tietty ihan kiva harrastus niitäkin keräillä. Eikä mulla olis mitään sitä vastaan, että olis joskus ollut tialisuus vaikka juurikin Schumilta nimmari pyytää, mutta enempi kait se olis ollut hienoa, että olis ollut siihen mahdollisuus, kuin se itse nimmari.

Takavuosina joskus festareilla pyydettiin kaverin kanssa Sash!:lta nimmarit kyllä. :eek: Scooterilta ois pyydetty kans, mutta tais jätkät olla kaljottelemassa, eikä olleet nimmareita jakamassa. Joten se siitä. Mutta, ehkä jonain päivänä mun nimmarivarastoni sitten alkaa karttumaan. Tai sitten ei.:eek:
 

Sini Massa

Felipe Massa
Liittynyt
15.3.2008
Viestit
169
Sijainti
Salo
Ensi viikolla olen Massan ja Rob Smedleyn nimmareiden iloinen omistaja :cool: (ovat muuten elämäni ensimmäiset nimmarit o_O )
 

Karvis

Active member
Liittynyt
28.3.2008
Viestit
38
Ei ole formulakuskien nimmareita kertynyt, mutta sen sijaan löytyy Tommi Mäkisen omakätinen nimmari Subaru ralliauton pienoismallin pakkauksesta. Kyseinen pienoismalli on Mäkisen 2002 saksan rallissa käyttämästä autosta, joita on muuten tehty 1500:n kappaleen numeroitu erä, tais olla 2005 jyskälässä kun Tommi siihen nimensä raapaisi.

Samalla rallireissulla Mika Salo käveli nortti huulessa vastaan, ois varmaan saanu nimmarin mutten kehdannu alkaa hihasta nykimään:dunno:
 
Ylös