F1-nimmarit

Enrique

Well-known member
Liittynyt
18.12.2002
Viestit
1913
Salon nimmari löytyy, samoin JJ:n ja mcNishin. McNsihiltä pyysin kuvaan missä se on Coulthardin kanssa vierekkäin jonkun karting kisan jälkeen. isäni näki Keken Monacon maratonilla ollessan ja pyysi häneltä nimmarin.
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
JJ ja Salo. Ja Cilin colin mcRae, mutta se ei taida kilpailla ykkösillä. No neljällä pyörällä kuitenkin.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
JOC:
JJ ja Salo. Ja Cilin colin mcRae, mutta se ei taida kilpailla ykkösillä. No neljällä pyörällä kuitenkin.
Tosin kilin kolin sanoi just että se ois tarpeeksi nopea f-1:een.
 

Hënkka

Guest
Mika Häkkinen. Hankittu Kouvolan Prisman kassajonossa pari vuotta sitten.
 

williams

Well-known member
Liittynyt
12.6.2003
Viestit
168
Jep Häkkisen nimmarilla varustettu lippa lätsä löytyy.. :D ..
No mutta kerroppas mitä se Häkkinen sieltä Kouvolan Prismasta osti.. wink
 

Andy1

Well-known member
Liittynyt
10.1.2001
Viestit
238
Sijainti
Vantaa, Finland
Mulla on kolme J. Villeneuven signeeraamaa/omistamaa kirjaa, jotka ovat sangen suuret aarteet. Sitten on Greg Mooren signeerama -96-vuoden Indy-kisalippu, joka on myös suuri aarre. Jossain lehdessä, joka on hukassa, on JJ:n nimmari. Muista ei ole välttämättä väliäkään.

Villeneuven olen treffannut kahdesti ja tullut kutsutuksi hänen bussiinsa saamaan dediceissöniä kirjaan.
 
Liittynyt
19.9.2003
Viestit
122
Minulla onkin Teemu Selänteen oikea nimikirjoitus. Teemuhan ajaa myös rallia,eli melkein formuloita.

Mutta jos totta puhutaan,niin nimmareistahan ei ikinä tiedä että kuka ne on kirjoittanut,tai jos tietää niin vain nimmarin saaja, jota taas voi uskoa/tai ei tarvitse uskoa.Minä olen skeptinen,enkä usko että kellään teistä on aitoa julkkiksen nimmaria :p
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Leo Kinnusen ja JJ Lehdon nimmarit.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
vormula sanoi:
Jaahas jätkällä ei ole räikkösen nimmaria :D

Ei minullakaan...en itse asiassa edes ymmärrä mikä niissä joitain ihmisiä kiehtoo :confused: :confused: :confused:
Niimpä. Mikä v***u niissä kiehtoo? Olen kai liian juntti ymmärtämään signeerausten päälle. Sama kuin omistaisi kuskin vanhan ajokengän nauhan. Tai ei edes sama.
 

Dev

Well-known member
Liittynyt
28.2.2007
Viestit
4020
En omista muiden kuin Mika Salon nimmarin. Faija sen sijaan omistaa Keke Ruusbärin nimmarin, saanut joskus 80-luvun alussa.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Device sanoi:
Faija sen sijaan omistaa Keke Ruusbärin nimmarin

saanut joskus 80-luvun alussa.
Liittyvätkö nämä toisiinsa? :doubtful:
 

Hevimies

Hippaheikkien kuningas
Liittynyt
13.6.2005
Viestit
986
Sijainti
Savonlinna
Häkkisen ja Coulthardin nimmarit on vuodelta 1998. Ne haki minulle Ralf Schumacher. Älkää kysykö, liian pitkä tarina.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Nimmareita ei oo tullut itse haettua kun en ole koskaan kisaa käynyt katsomassa. Sen sijaan ukilta löytyy Keke Ruuspärin käyntikortti (oon kertonut tän jossain) ja sitten on Sebastian Lindholmin signeeraama juliste jossain (tää ei liittynyt kai mitenkään formulaan).
 

Moss

melkein mestari
Liittynyt
27.1.2008
Viestit
1546
Hevimies sanoi:
Häkkisen ja Coulthardin nimmarit on vuodelta 1998. Ne haki minulle Ralf Schumacher. Älkää kysykö, liian pitkä tarina.
Tunnistitko Ralfin vai huusitko vain, että "Tuos juippi parin formulakuskin nimmarit!" ?
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Zaikom sanoi:
Niimpä. Mikä v***u niissä kiehtoo? Olen kai liian juntti ymmärtämään signeerausten päälle. Sama kuin omistaisi kuskin vanhan ajokengän nauhan. Tai ei edes sama.
Itse ymmärrän kyllä että kiva ylpeillä kaverille kun joskus sellaisen saa. En kuitenkaan ymmärrä että pitää kerätä jokaiselta "julkkikselta" joka tulee vastaan.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Lancer sanoi:
Itse ymmärrän kyllä että kiva ylpeillä kaverille kun joskus sellaisen saa. En kuitenkaan ymmärrä että pitää kerätä jokaiselta "julkkikselta" joka tulee vastaan.
Sinänsä keräily on ihan ymmärrettävä harraste, mutta se ihmetyttää kun urheilijat ja julkkikset asettuvat nimmareineen keräilykohteiksi. Ei niitäkään varmaan kaikkia kiinnosta, mutta mulkun maine tulee jos ei nimmareita anna...
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Mulla taitaa olla vaan Pedro Hietasen nimmari. Ja se ei kai ole ajanut vielä metriäkään F1-kaaralla. :alppu:
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Zaikom sanoi:
Sinänsä keräily on ihan ymmärrettävä harraste, mutta se ihmetyttää kun urheilijat ja julkkikset asettuvat nimmareineen keräilykohteiksi. Ei niitäkään varmaan kaikkia kiinnosta, mutta mulkun maine tulee jos ei nimmareita anna...
Enkös mä tätä tarkoittanut...? :doubtful:
 
Ylös