Tosin kilin kolin sanoi just että se ois tarpeeksi nopea f-1:een.JOC:
JJ ja Salo. Ja Cilin colin mcRae, mutta se ei taida kilpailla ykkösillä. No neljällä pyörällä kuitenkin.
Niimpä. Mikä v***u niissä kiehtoo? Olen kai liian juntti ymmärtämään signeerausten päälle. Sama kuin omistaisi kuskin vanhan ajokengän nauhan. Tai ei edes sama.vormula sanoi:Jaahas jätkällä ei ole räikkösen nimmaria
Ei minullakaan...en itse asiassa edes ymmärrä mikä niissä joitain ihmisiä kiehtoo
Liittyvätkö nämä toisiinsa? :doubtful:Device sanoi:Faija sen sijaan omistaa Keke Ruusbärin nimmarin
saanut joskus 80-luvun alussa.
Tunnistitko Ralfin vai huusitko vain, että "Tuos juippi parin formulakuskin nimmarit!" ?Hevimies sanoi:Häkkisen ja Coulthardin nimmarit on vuodelta 1998. Ne haki minulle Ralf Schumacher. Älkää kysykö, liian pitkä tarina.
Itse ymmärrän kyllä että kiva ylpeillä kaverille kun joskus sellaisen saa. En kuitenkaan ymmärrä että pitää kerätä jokaiselta "julkkikselta" joka tulee vastaan.Zaikom sanoi:Niimpä. Mikä v***u niissä kiehtoo? Olen kai liian juntti ymmärtämään signeerausten päälle. Sama kuin omistaisi kuskin vanhan ajokengän nauhan. Tai ei edes sama.
Sinänsä keräily on ihan ymmärrettävä harraste, mutta se ihmetyttää kun urheilijat ja julkkikset asettuvat nimmareineen keräilykohteiksi. Ei niitäkään varmaan kaikkia kiinnosta, mutta mulkun maine tulee jos ei nimmareita anna...Lancer sanoi:Itse ymmärrän kyllä että kiva ylpeillä kaverille kun joskus sellaisen saa. En kuitenkaan ymmärrä että pitää kerätä jokaiselta "julkkikselta" joka tulee vastaan.
Cmoney sanoi:Liittyvätkö nämä toisiinsa? :doubtful:
Enkös mä tätä tarkoittanut...? :doubtful:Zaikom sanoi:Sinänsä keräily on ihan ymmärrettävä harraste, mutta se ihmetyttää kun urheilijat ja julkkikset asettuvat nimmareineen keräilykohteiksi. Ei niitäkään varmaan kaikkia kiinnosta, mutta mulkun maine tulee jos ei nimmareita anna...