F1-nimmarit

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4514
Sijainti
Kokkola
Onko teillä kenenkään nykyisen tai entisen F1-kuskin nimmaria? Minulta löytyy nämä:

HH Frentzen (0)
Nick Heidfeld(0)
Jarno Trulli(0)
Fernando Alonso
JP Montoya
Ralf Schumacher
Jenson Button
Jos Verstappen
Cristiano da Matta

Entiset F1-kuskit:

Pedro de la Rosa
Mika Salo
Alex Zanardi
Allan McNish
JJ Lehto

O- kirjaimella merkittyjen nimmarit minulla on mukavasti omistuskirjoituksen kera! Kaikki nimmarit ovat tulleet postissa ( :D ) paitsi JJ:n, Salon ja McNishin olen tavannut livenä Mika Salo Circuitilla Alahärmässä. Kaikki nimmarit ovat aitoja. Olen tarkastellut nimmareita valoa vasten ja siitä olen päätellyt kaiken nimmareiden olevan aitoja, koska valoa vasten teksti kiiltää. Printatut (eli ei aidot) nimmarit eivät tietenkään kiillä vaikka niitä miten katsoo.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Kyllähän se pitäisi hokata muutenkin että onko nimmari korttiin painettu vai ei. Mutta taasen mikään ei todista sitä että kuka sen on kirjoittanut siihen.

Ja ei, en kerää nimmareita.
 

vormula

Well-known member
Liittynyt
15.8.2003
Viestit
359
Jaahas jätkällä ei ole räikkösen nimmaria :D

Ei minullakaan...en itse asiassa edes ymmärrä mikä niissä joitain ihmisiä kiehtoo :confused: :confused: :confused:
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Mulla on pari Häkkisen ja pari JJn nimmaria. Paras oli se kun sain yks talvi kortin Floridasta, jossa luki vaan et "Terveiset lämpimästä" ja JJn nimmari eek!

Faija sen oli kyllä lähettänyt kun oli hokannut pelaavansa tennistä JJn kanssa vierekkäsillä kentillä. Ensin olin kyllä ihmeissäni... :confused:
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Häkkisen nimmari itsehaettuna, lukuisien muiden postitse saatuna enemmän tai vähemmän ehtoina versioina. Pupo puuttuu yrityksistä huolimatta.
Sympaattisin asiaan liittyvä tapaus oli aikanaan, kun siskoni kirjoitti Simtekille -94 vuoden alussa ja pyysi kuskien nimmareita. Vastauksena tuli henkilökohtainen koneella kirjoitettu kirje itseltään Nick Wirthiltä (no joo, mistäpä sen tietää kuka sen oikeasti kirjoitti mutta uskotaan nyt näin) ja kasoittain Simtek-rojua sekä tietysti Ratzenbergerin ja Brabhamin aidot nimmarit korteissa. Imolassa ensinmainittu muuttui liikuttavaksi muistotavaraksi.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Minulla taas on 6-vuotias poika josta tulee vielä jotain :)

Tai sitten ei frown
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Oltiin Barcelonan kisassa oikein joukolla.. kahdella autolla, harmi vaan että olin väärässä autossa, koska toisessa autossa ollut kummisetäni sai Jackie Stewartin nimmarin.. Kuinkas monella teistä on sellainen? :)

Mielestäni nimmareissa ei ole mitään itua ellei ole ollut henkilökohtaisesti paikalla kun niitä on kirjoitettu.

<small>[ 09-09-2003, 12:46: Message edited by: oldez ]</small>
 

belated

Well-known member
Liittynyt
25.1.2002
Viestit
1843
Sijainti
Αθήνα
Mulla on Schumin, Ronaldon ja Roberto Carlosin nimmari samassa servetissä. Monte Carlossa jatkoilla pyysin. Hauskaa oli ja tosiaankin toi nimmarijuttu oli sitten illan kohokohta. :rolleyes:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
heh, Häkkisen nimmari löytyy, haettu pari vkoa sitten, bongasin Mikan ja Erjan olevan Espalla syömässä ja jumppasin paikalle wink noh, Mikahan sanoi pyyntöön "tottakai!", mut Erja mulkas kyl pahemman kerran :D
samoin Salon ja Vileln nimmarit on olemassa...
 

Ferrari 4ever

Well-known member
Liittynyt
12.8.2001
Viestit
2669
Sijainti
Saarimaa
M.Webberin nimmari löytyy vuodelta 2002 (Minardilla tuolloin tietenkin). Sain sen ihan henkilökohtaisesti SPA:sta, Webberin keskeytyksen jälkeen. Muita nimmareita ei löydy.
 

300 SLR

Well-known member
Liittynyt
15.8.2000
Viestit
316
Sijainti
Oulu
Häkän nimmari vuodelta -90. Omistuskirjoituksella VM:n julisteessa (sen enklannin F3 mestaruus juliste)
 

Finn75

Well-known member
Liittynyt
12.12.2001
Viestit
620
Sijainti
Jyväskylä
FO110K:
heh, Häkkisen nimmari löytyy, haettu pari vkoa sitten, bongasin Mikan ja Erjan olevan Espalla syömässä ja jumppasin paikalle wink noh, Mikahan sanoi pyyntöön "tottakai!", mut Erja mulkas kyl pahemman kerran :D
samoin Salon ja Vileln nimmarit on olemassa...
Taidat olla "nätti poika" jos Erja tuli mustasukkaiseksi... wink
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4514
Sijainti
Kokkola
Matxi:
Kyllähän se pitäisi hokata muutenkin että onko nimmari korttiin painettu vai ei. Mutta taasen mikään ei todista sitä että kuka sen on kirjoittanut siihen.

Ja ei, en kerää nimmareita.
Äijä taitaa olla kateellinen :D No, periaatteessa voihan se niinkin olla. Toisaalta, nimmarin väärentäminen on rikos. Ja uskon kuskien kirjoittaneen nimmarit siten että niillä on joskus ollu kasa kortteja nenän edessä ja sitten on ne signeerannut.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
K.Yrjola:
Mika Häkkisen nimmari löytyy kyllä joo. Ja sitten ton Albert Oilin.
Sittenhän me ollaan melkein tasoissa .

Löytyy myös JJ haettuna muutaman vuoden takaa Mänttä-rallista, sekä ostettu Salon kuva nimellä varustettuna.
 

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12872
Sijainti
Ladon takaa
Erityisemmin en ole noita jahdannut, mutta Salon, JJ:n ja Eddie Jordanin nimmarit on tullut pyydettyä.
 

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12872
Sijainti
Ladon takaa
PRKL näitä tuplaviestejä frown

<small>[ 10-09-2003, 12:39: Message edited by: arnold ]</small>
 

oltzu

Todella hidas
Liittynyt
21.3.2002
Viestit
2170
Sijainti
Oulu
Maailman parhaan kuskin, eli Mika Häkkisen nimmari löytyy.
 
Ylös