Ferrari 4ever
Well-known member
Edellinen kausi oli olosuhteista huolimatta osoitus siitä, että intohimo on miltei kokonaan vaihtunut arkiseen muovisuuteen. Formuloista on tehty tuote arkisille TV-katsojille ja klovneille, jotka eivät ymmärrä mitään lajin perinteistä tai historiasta.
Michael Schumacherin poistuminen oli kova kolaus mutta Räikkönen on nopea kuljettaja ja ei oma tylsistyminen ole nykyisestä sukupolvesta kiinni. Alonso on räväkkä persoona ja Hamilton kykeni tulokaskaudellaan ällistyttäviin suorituksiin.
Ongelma syntyy kun uusia ratoja halutaan väkisin luoda banaanivaltioihin vanhojen moottoripyhättöjen kustannuksella. Uudet radat ovat pitkien suorien ja tiukkojen neulansilmien kombinaatioita, koska se on järjestäjien mielestä ainoa keino luoda ohituspaikkoja nykyisille autoille. Missä haastavuus?
Kilometrien mittaiset turva-alueet johtavat siihen, että kuljettajan tehdessä virheen hän voi palata radalle hetkessä ilman pienintäkään ongelmaa.
Jos ovat radat tylsiä niin ihmiset vievät niistäkin voiton. Kiinalaiset katselijat näkevät vain värieroja ohi paahtavissa autoissa. Shanghaissa sain osakseni lähinnä murhaavia mulkauksia kun juhlin Ferrarin voittoa muiden istuessa hiljaa kuin kirkossa. Tuskin Dubaissa on sen kummempi tunnelma.
90-luvulla Monzassa ihmiset polttivat soihtuja ja lauloivat kuin Serie A:n futismatseissa parhaimmillaan. Mutta nyt Italiassakin jengi on kyllästynyt nykyiseen (Raha ratkaisee, pahimpana esimerkkinä Mclaren-skandaali.) menoon vaikka Ferrarin voitto toisikin vielä tunteet hetkellisesti pintaan.
Tuleva kausi on varmaankin omalta osaltani viimeinen, jos ei ihmeitä tapahdu. Tattista vaan Bernie ja kumppanit [/vuodatus ohi]
Michael Schumacherin poistuminen oli kova kolaus mutta Räikkönen on nopea kuljettaja ja ei oma tylsistyminen ole nykyisestä sukupolvesta kiinni. Alonso on räväkkä persoona ja Hamilton kykeni tulokaskaudellaan ällistyttäviin suorituksiin.
Ongelma syntyy kun uusia ratoja halutaan väkisin luoda banaanivaltioihin vanhojen moottoripyhättöjen kustannuksella. Uudet radat ovat pitkien suorien ja tiukkojen neulansilmien kombinaatioita, koska se on järjestäjien mielestä ainoa keino luoda ohituspaikkoja nykyisille autoille. Missä haastavuus?
Kilometrien mittaiset turva-alueet johtavat siihen, että kuljettajan tehdessä virheen hän voi palata radalle hetkessä ilman pienintäkään ongelmaa.
Jos ovat radat tylsiä niin ihmiset vievät niistäkin voiton. Kiinalaiset katselijat näkevät vain värieroja ohi paahtavissa autoissa. Shanghaissa sain osakseni lähinnä murhaavia mulkauksia kun juhlin Ferrarin voittoa muiden istuessa hiljaa kuin kirkossa. Tuskin Dubaissa on sen kummempi tunnelma.
90-luvulla Monzassa ihmiset polttivat soihtuja ja lauloivat kuin Serie A:n futismatseissa parhaimmillaan. Mutta nyt Italiassakin jengi on kyllästynyt nykyiseen (Raha ratkaisee, pahimpana esimerkkinä Mclaren-skandaali.) menoon vaikka Ferrarin voitto toisikin vielä tunteet hetkellisesti pintaan.
Tuleva kausi on varmaankin omalta osaltani viimeinen, jos ei ihmeitä tapahdu. Tattista vaan Bernie ja kumppanit [/vuodatus ohi]
Viimeksi muokattu: