Tämän topicin aloittajalla olivat omat, hyvät pointtinsa, mutta täytyy silti tunnustaa, että yllätyin hiukan, sillä ajankohta tämän kaltaiselle purkaukselle on hieman outo:
Viime vuoden ehdoton mestariehdokas oli tulokaskauttaan ajava lahjakkuus. Omat karkeat virheet palauttivat kuitenkin lajin hallinnan Suomeen toiselle, tietenkin omasta mielestäni, sarjan parhaalle kuljettajalle. Hyvänä vastuksena tulivat myös Bemarit ja rääväsuu-Alonso, joka ajoi jo sisäisissä kriiseissä painivan McLarenin suurempaan kriisiin.
Joten kaudesta 2007 voi vain sanoa, että ratatapahtumia, ja sen ulkopuolisia tapahtumia hallitsivat pitkälti tunteet. Saimme ironisen sotataistelun McLarenin vakoilujupakan myötä. Me saimme käsittämätöntä viihdettä viimeisessä kilpailussa. Me saimme itseasiassa erittäin hyvää viihdettä, tai ne saivat, joilla täällä kotona oli Mtv3 MAX. Ykköset ovat olleet nousujohteessa sen jälkeen, kun tasaisuus ykköstallien välillä on taattua.
Oi nuo kaksituhattaluvun alkupuolen kilpailut, kun näimme velikultien Barrichellon ja Schumacherin ajavan samaan aikaan maaliviivan yli! Joka aiheutti semmoista kutinaa Ykkösten päättäjien alakerroissa, että sääntömuutoksia alettiin rukkaamaan hälyyttävin keinoin.
Mä olen siis sitä mieltä, että Ykkösillä menee aika hyvin, niin kauan, kuin meillä on vähintään kaksi tasavertaista tallia ja ratoja, joilla voi ohittaa. Siksi ei ole oikeastaan niin väliä, kuinka kaukana ne turvavallit ovat, sillä turvavallien horisontaalinen sijainti antaa näille nykypäivän David Coulthardeille uskallusta koittaa kanttikiven paikkaa.
Mitä tulee ulkomaanratoihin... tiettyä rahanahneutta Bernien suunnalta. En tiedä, mitä hän ajattelee. Meillä on puolityhjä, kuuma ja tylsä Malesia. En oikeastaan siedä Bahrainiakaan, toki jotkut voivat pitää sitä eksoottisena hiekkalaatikkona, mutta minä en. Nojoo, nojaa.
Kunhan radat suunnitellaan hankaliksi mutta ohituskelpoisiksi, niin sinne vaan.
Minä rakastan nousta aamuyöstä katselemaan kilpailuja. Ensimmäinen gp on AINA aloitettava aamuyön gp:llä.
Jestas, etten taida löytää tästäkään postauksesta ainuttakaan järkevää kohtaa, vain löpinää. Mielestäni Ykköset eivät ole muovia. Ehkä ylikansainvälistyneet.
Mikä toisaalta tarjoaa meille vain paremmat puitteet rakastamani lajin seuraamiseen.