F1-Uutisia 2020

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5103
Persettä saa heiluttaa niin paljon kuin itse haluaa, se on nykypäivää eikä siinä ole mitään provosoivaa.
Mä en jaksa jeesustella tämän Nikita-jutun tiimoilta enempää. Kyllä mäkin ikävöin kuskien välisiä tappeluita, draamaa ja vähäpukeisia grid girlejä. Ne ajat vaan ovat menneitä. Mazepinin tissivideossakin oli alunperin kyse siitä tai ainakin annettiin ymmärtää ettei tää chiksi halunnut että häntä kopeloidaan.
Koko ajanhan minä olen sanonut, että tässä keissisä on kyse puhtaasti siitä, että ammattisuuttujat haluavat antaa ymmärtää kaikenlaista, mitä ei ole kuitenkaan tapahtunut. Loput papukaijat sitten toistelevat ja suuttuvat siinä mukana vaikkeivät edes ole nähneet itse videota.

Nikitan kopeloima nainen näytti kevyesti keskaria, ei reagoinut mitenkään muuten. Kuten sanoin, niin hän oli varmasti Nikitan pano, ihan normaalia päivärutiinia.
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5103
No niin. Viimeinkin joku kehtaa uutisoida myös faktoja pelkän paskapuheen ja klikkihuoraamisen sijaan.

Eli fakta on se, ettei Mazepin edes itse postannut videota vaan sen teki juuri tämä tissinsä puristelluksi saanut nainen, koska se oli hänen mielestään hyvä vitsi. Eli nyt voivat revoltit ja muut vitun idiootit mielellään vetää itsensä jojoon, ettei tässä tarvitse itse suuttua tekopyhästä peräkammarinpoikien itkemisestä.

The woman tagged in the video that was uploaded posted a message to Instagram shortly after Haas issued a statement to say it was "nothing serious at all".
"I posted this video on his story as an internal joke," she wrote. "I am truly sorry. I can give you my word he's a really good person and he would never do anything to hurt me or humiliate me."
https://www.motorsport.com/f1/news/f1-issues-statement-over-mazepin-incident/4924504/
 

Revolt

Lead Singer
Liittynyt
19.1.2007
Viestit
3395
Kyllä huomaa, millaisen arvomaailman ja taustan omaavia ihmisiä täällä kirjoittelee.

Ei mitään naisvihamielistä siinä, että lataa someen koko maailman nähtäväksi videon, jossa kourii naista? (Ja tässä ei nyt edelleenkään ole enää kyse siitä, oliko kyse seksuaalisesta häirinnästä vai ei). Se on täydellisen tuomittavaa käytöstä henkilöltä, joka on globaalin urheilulajin edustaja ja jota seuraa suuri määrä ihmisiä, joista suuri osa varmasti nuoria ja lapsia.

En kerta kaikkiaan ymmärrä, kuinka syvällä perseessä voi ihmisellä olla pää, ettei näe tuollaisen toiminnan tuomittavuutta nimenomaan siitä näkökulmasta millaista mallia se antaa lapsille. Somessa suurin osa ihmisistä ei todellakaan perehdy julkaisujen taustoihin vaan katsoo niitä vain pinnallisesti. Julkisuuden henkilö on aina jonkinlainen roolimalli, sille ei vain itse voi mitään ja sen kanssa on kyettävä elämään. Urheilija mm. edustaa seuraa/tallia/tiimiä ja sen sponsoreita. Yleensä näistä kärsii seuraukset, mutta esim. Mazepinin tapauksessa seurauksia ei juuri ole, koska raha puhuu, surullista kyllä.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5690
Mitenhän ison tukun rahaa tuo nainen nettosi isä Mazepinilta tuosta lausunnosta. :p
 

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Liittynyt
22.4.2006
Viestit
2070
Haas voisi laittan Sophia Flörschin tai jonkun muun rattinaisen ensi vuonna ajamaan jonkun perjantaiharjoituksen Mazepinin autolla. Voisi korvat vähän punoittaa Nikitalla 😄
 

Bunder

Well-known member
Liittynyt
21.2.2017
Viestit
835
Julkisuuden henkilö on aina jonkinlainen roolimalli, sille ei vain itse voi mitään ja sen kanssa on kyettävä elämään. Urheilija mm. edustaa seuraa/tallia/tiimiä ja sen sponsoreita. Yleensä näistä kärsii seuraukset, mutta esim. Mazepinin tapauksessa seurauksia ei juuri ole, koska raha puhuu, surullista kyllä.
Ei tämä maailma mielestäni tarvitse yhtään tekopyhää ja feikkiä julkisuudenhenkilöä. Jos Mazepin yhtäkkiä muuttuisi joksikin hymypojaksi ja unelmavävyksi sponoreiden pyynnöstä, niin olisi tuokin aika mautonta. Mazepin on vielä nuori henkilö joka vastaa rehellisesti teoistaan, eikä voida tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan, eli muuttuuko käytös ns. hyvään suuntaan vai onko vielä nelikymppisenäkin räiskyvä persoona.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4564
No kohuhan nousee ihan varmasti oli mistä maasta tahansa, mutta aivan varmasti saa extra kovaa rummutusta, koska on venäläinen.
Okkei. Sittenhän on huono juttu syntyä venäläiseksi, jos noin on.:unsure:
 

Revolt

Lead Singer
Liittynyt
19.1.2007
Viestit
3395
Vitunmoinen haloo saatu jostakin tissin puristamisesta, kertoo toki kaiken nykymaailmasta ja somen paskuudesta.
Tässäpä kiteytyy hyvin miten suomalainen sivistymätön ja arvomaailmaltaan rikkinäinen junttimies reagoi kun ei ymmärrä. Edelleenkään kyse ei ole vain jostain tissin puristamisesta, mutta jos et tuon monimuotoisemmin kykene asiaa ymmärtämään, niin ei voi mitään.
 

Revolt

Lead Singer
Liittynyt
19.1.2007
Viestit
3395
Ei tämä maailma mielestäni tarvitse yhtään tekopyhää ja feikkiä julkisuudenhenkilöä. Jos Mazepin yhtäkkiä muuttuisi joksikin hymypojaksi ja unelmavävyksi sponoreiden pyynnöstä, niin olisi tuokin aika mautonta. Mazepin on vielä nuori henkilö joka vastaa rehellisesti teoistaan, eikä voida tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan, eli muuttuuko käytös ns. hyvään suuntaan vai onko vielä nelikymppisenäkin räiskyvä persoona.
Jaahas, eli edes jonkinlainen arviointikyky & käytöstavat = tekopyhyys & feikki. Ja jos nyt Mazepinista jotain tiedetään, niin se, ettei todellakaan vastaa rehellisesti teoistaan. Raha voitelee pois kaikki todelliset vastuunkannot ja seuraukset. Tällaisia nämä oligarkkien ja muiden miljardöörien lapset monesti ovat: tekevät mitä lystäävät koska tietävät, ettei heille oikeastaan koskaan tule mitään todellisia seurauksia. Riittää kun julkaisee jonkun PR-toimiston lähettämän lässytystiedotteen ja ei muuta kuin kohti uusia seikkailuja.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8332
Sijainti
Vantaa
Jokainen nuorempi sukupolvi tekee jotain, mitä vanhemmat voivat vain kauhistella. Nikitan sukupolven tytöt heiluttavat persettä provokatiiviseen tyyliin, osa ihan alusvaatteisillaan, ja itse postailevat sellaisia videoita nettiin. Nyt nämä somevideot ovat meidän aikamme kauhistus, koska meillä ei ollut pentuina kamerapuhelimia eikä instagrammeja.
Edelleen ei. Monta tuon tyylistä videota näet miljoonaa Insta-käyttäjää kohden. Ylimielinen minä saan tehdä mitä huvittaa -asenne paistaa pojusta. Mulkeron oloinen.
 

Freak

Well-known member
Liittynyt
13.4.2012
Viestit
2476
Sijainti
Botniaringin ja Kemoran välimaastossa
Kyllä. Ylimielinen mulkku eikä syntyperällä ole mitään tekemistä sen kanssa. Ei schumikaan ollut noin mulkku tullessaan, vaikka ikäviä peliliikkeitä pikkuformuloissa radalla tekikin. Irvine oli ylimielisen oloinen aluksi, mutta ei enää loppuaikoina aikuistumisen jälkeen. Verstappen on myös kasvanut ulos lapsen kengistään. Ehkä mazepin sitten joskus myös aikuistuu. Kunhan ei ehtisi mitään ikävää aiheuttaa radalla toilailuillaan.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4564
Jost Capito Williamsin toimariksi.

Lähde: F1 instatili
 
Viimeksi muokattu:

SergioCresto

Well-known member
Liittynyt
28.2.2012
Viestit
467
Tästä tulikin mieleen toinen Williamsiin liittynyt uutinen, josta ei ole taidettu paljoa mediassa mainita.
Williams ei ole enää pörssissä.

Elikkäs syyskuun lopussa reilu kuukausi Dorilton-kaupan jälkeen Williams Grand Prix Holdings, joka omisti F1 kilpatallia pyörittävän Williams Grand Prix Engineeringin, tiedotti hallituksensa päättäneen ehdottaa osakkaille, että yhtiön kauppa pörssissä lopetetaan ja yhtiö ajetaan vapaaehtoiseen selvitystilaan, jossa yhtiön varat likvidoidaan, jaetaan osakkaille ja lakkautetaan koko firma. 27.10. tiedotettiin yhtiön yleiskokouksen hyväksyneen hallituksen em. ehdotuksen ja seuraavana päivänä yhtiö oli vedetty pörssistä. Pesänselvittäjät saivat alustavan varainjaon valmiiksi tuosta kuukausi myöhemmin 27.11. ja osuudet on ilmeisesti menneet maksuun toinen joulukuuta.

Jost Capito Williamsin toimariksi.
Ja Jost Capito on varmasti osalle forumisteista tuttu nimi aiemmilta vuosilta volkkarin WRC-tallin johtajana.
 
Ylös