Samaa mieltä. Tulos ei siittä muutu. Tosin jauhetaanhan täällä vieläki sennan ja prostin kolareista niin varmaan tästäkin luetaan vielä 30 vuoden päästä.Samat mokinfokinit täällä jaksaa nassuttaa viime kaudesta. Koittakaa nyt jo päästä yli.
Kyllä sitten eläkkeellä on komea jauhaa tästä kunnolla, jos palsta vielä silloin pystyssä.Samaa mieltä. Tulos ei siittä muutu. Tosin jauhetaanhan täällä vieläki sennan ja prostin kolareista niin varmaan tästäkin luetaan vielä 30 vuoden päästä.
Paljon yli 50v sulla on eläkkeeseen?Samaa mieltä. Tulos ei siittä muutu. Tosin jauhetaanhan täällä vieläki sennan ja prostin kolareista niin varmaan tästäkin luetaan vielä 30 vuoden päästä.
33 vuotta olisPaljon yli 50v sulla on eläkkeeseen?
On hauska sitten muistella 30 vuoden kuluttua tämän palstan käyttäjien keskinäisiä väittelyitä Masin tuomarointi linjasta 2021 loppukauden kisoissa ja myöskin viime kauden Hamiltonin ja Verstappenin rajuista yhteenotoista Silverstonessa,Monzassa,Jeddahissa.Kyllä sitten eläkkeellä on komea jauhaa tästä kunnolla, jos palsta vielä silloin pystyssä.
Meni väärälle nimimerkille toi heitto.33 vuotta olis
Jos minulle oli tarkoitettu niin 29v laskettuun eläkeikään, varhennettuun muistaakseni 26v. Elleivät nyt hilaa kumpaakin ylöspäin.Meni väärälle nimimerkille toi heitto.
The teams and the FIA are worried about fuel delivery. The main pump from the catchtank into the high-pressure pump is a standard part built by Marelli since this year. During the tests, some teams had problems with the electronics, which were cast in a resin box next to the pump. Cracks developed. This allowed petrol to penetrate and destroy the electronics. Allegedly, this was the reason why hardly any race distances were covered during the tests. After qualifying, some teams asked the FIA to check the pumps. The request was granted, of course. Nothing would be more embarrassing than a mass death because of this part.
Såå Såå. Italiasta tulee paljon erittäin laadukkaita kilpaosia. Mainitsen tässä vain muutamia tunnettuja merkkejä: brembo, weber, Momo, dellorto, sparco. Magneti marelli oli monen tiimin valinta moottorin ohjausjärjestelmäksi ajalla ennen sen vakiointi. Oli alansa huippua silloin ja varmaan on edelleenkin yhdessä bosch motorsportin kanssa.FIalla on ainakin huumorintajua kun pistää italialaisia osia autoon. Vai haetaanko tällä lisää draamaa kisaan kun kuskien ratit vilkkuu kuin amerikkalainen joulukuusi?
Onko?Tuollaiset lahjusepäilyt ovat lähinnä lapsellista höpinää. Siis todella noloa vailla todisteita.
Kyllä sen tietää, jos on vähänkään lajia seurannut. Sääntöjä noudattamalla olisi tultu turva-auton perässä maaliin. Muutoinkaan ei puhuttu mistään Silverstonesta vaan kauden ja kisan viimeisestä kierroksesta.Tuotahan me emme voi ikinä varmaksi tietää. Silverstonen tapahtumatkaan eivät menneet oikein sääntöjen mukaan. Siinä katsottiin tilanne läpi sormien johtuen kilpailijan kotimaan ja ajetun kisan ja faniyleisön mukaan. Jo yksistään tämän tilanteen hoitaminen toisin olis muuttanut kilpailun kulun kauden mittaan ja ehkä jopa muilta farsseilta oltaisiin vältytty kokonaan.
Tuota minä toitotin koko eilisen. Tsunoda oli pääsuoralla nopeampi vaikka Valella oli läppä auki.Red Bullin ohitusvauhti oli kyllä huikea. Hornerin tuumas, että johtuu hybridimoottorin käytöstä suoran lopussa.
Laatu vaan on todella epätasaista. Sen verran kokemusta itsku-autoista.Såå Såå. Italiasta tulee paljon erittäin laadukkaita kilpaosia. Mainitsen tässä vain muutamia tunnettuja merkkejä: brembo, weber, Momo, dellorto, sparco. Magneti marelli oli monen tiimin valinta moottorin ohjausjärjestelmäksi ajalla ennen sen vakiointi. Oli alansa huippua silloin ja varmaan on edelleenkin yhdessä bosch motorsportin kanssa.
Olikohan viimeksi muuten Itävallassa 2017 kun molemmat Mersut ovat keskeyttäneet tekniseen vikaan? Ihan äsken ei ainakaan moista ole tapahtunut.Osuispa nää maanantaikappaleet edes joskus Mersun Best fans-autoon.