ikuinen kakkonen
Foorumin konkari
Ei Mickin tavoitteena ole varmastikkaan olla seuraava Rubens Barrichello Ferrarilla auttamassa Leclerciä tulevaisuudessa vaan voittaa mestaruuksia, kuten isänsä aikoinaan!
Toiveita voi aina olla, mutta tähän astisten näyttöjen perusteella pikkushumi ei ole sen ihmeellisempi kuski kuin mitä Piquet jr oli.Ei Mickin tavoitteena ole varmastikkaan olla seuraava Rubens Barrichello Ferrarilla auttamassa Leclerciä tulevaisuudessa vaan voittaa mestaruuksia, kuten isänsä aikoinaan!
4km:n päässä 97 dB, jep jep. Aivan naurettava väite, mihin ihmeessä tuollainen perustuu.Tuleeko Miamin kisassa sittenkin viime hetken peruutus? Oikeuslaitos tekee asiasta päätöksen.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/perutaanko-uusi-f1-kisa-tapahtuman-jarjestaminen-oikeuden-puntarissa/8405490
Ei kai monikaan Mickiä hypetä. Ei olisi noissa kekkereissä ilman sukunimeään, sen nyt tunnustaa suurin osa.Magnussen tulee raapimaan kunnon jäljet Mick Schumacherin selkään tällä kaudella lopettaen tämän naurettavan yliarvostetun Mick Schumacher hypetyksen Ferrarille.
Mick yhä aivan liian virheherkkä.
Kyllä Mickki on sarjaan päässyt näyttöjensä ansiota, mutta tulokset ykkösissä onkin toissijainen juttu. Jostain luin että Mickki romutti autonsa useammin kuin Mazepin ja nyt ei pysy kylmiltään puikkoihin hypänneen Magnussenin kyydissä niin onhan nuo hänen juttunsa kärkitalleihin ja Ferrariin aivan höpöhöpöjuttuja. Tällä tahdilla hänestä tulee seuraava Palmer eikä mikään Ferrarikuski. Paljon täytyy touhun muuttua vielä.Mä en edelleenkään ymmärrä väitettä siitä, että 21-vuotias F2-mestari olisi ykkösissä vain sukunimensä ansiosta. Se, että ei ole ainakaan toistaiseksi antanut kummoisia näyttöjä ykkösten puolella on aivan toissijainen asia. Itse ajamalla hän paikkansa on tuolla ansainnut.
Juuh siis paikkansa on ansainnut tai näyttöpaikan ja varmasti tulee keskikastin takuuvarma jyrä kun aikaa menee, mutta puheet mestaruustason kuskista tai Ferrarista, Red Bullista tai Mercedeksestä saa unohtaa toistaiseksi.Mä en edelleenkään ymmärrä väitettä siitä, että 21-vuotias F2-mestari olisi ykkösissä vain sukunimensä ansiosta. Se, että ei ole ainakaan toistaiseksi antanut kummoisia näyttöjä ykkösten puolella on aivan toissijainen asia. Itse ajamalla hän paikkansa on tuolla ansainnut.
Eli fudut ja ryhtyy saksan tv:n asiantuntijaksi.Tällä tahdilla hänestä tulee seuraava Palmer eikä mikään Ferrarikuski. Paljon täytyy touhun muuttua vielä.
Tuskin riittää paukut tv:n asiantuntijaksi, kun autoa vain ajellut.Eli fudut ja ryhtyy saksan tv:n asiantuntijaksi.
ilman nimeään olisi todennäköisesti jäänyt samaan tyhjiöön mihin Callum Ilott, Oscar Piastri ja Nyck De Vries ovat jääneet.Mä en edelleenkään ymmärrä väitettä siitä, että 21-vuotias F2-mestari olisi ykkösissä vain sukunimensä ansiosta. Se, että ei ole ainakaan toistaiseksi antanut kummoisia näyttöjä ykkösten puolella on aivan toissijainen asia. Itse ajamalla hän paikkansa on tuolla ansainnut.
Jutussa mainitusta F1-insiderin alkuperäistä uutista ei löydy. Käytät lähteenä klikkiotsikoilla ratsatavaa sivustoa, joka toimii Virosta käsin.Carlos Sainzin jatkosopimus Ferrarin kanssa ei olekaan vielä varmaa. Carlos haluaisi kaksivuotisen sopimuksen, Ferrari taas mallia 1+1. Eli optiosta toiselle vuodelle kysymys.
Myös Mick Schumacher taustalla vaikuttaa.
https://sportti.com/uutinen.asp?CAT=1-1&ID=463094
Lol.Jutussa mainitusta F1-insiderin alkuperäistä uutista ei löydy. Käytät lähteenä klikkiotsikoilla ratsatavaa sivustoa, joka toimii Virosta käsin.
Otmar Szafnauerilta itseltään pitäisi kysyä että miten voi olla mahdollista että 2 tallia päätyvät täsmälleen samaan ratkaisuus (Mercedes/Racing Point ja kausi 2020)Haasin autosta tehty tutkintapyyntö FIA:lle kolmen tiimin toimesta. Auto muistuttaa liikaa Ferraria. Alkuperäinen uutinen löytyy Auto Motor und Sport -lehdestä.
https://sportti.com/uutinen.asp?CAT=1-1&ID=463104
Racing Pointilta sanottiin kylläkin ihan suoraan, että he käyttivät ultratarkkoja valokuvia ja 3D-kuvaustakin Mersun jäljentämiseen. FIA myös tämän jälkeen kielsi tällaisten menetelmien käytön "suunnittelutyössä".Otmar Szafnauerilta itseltään pitäisi kysyä että miten voi olla mahdollista että 2 tallia päätyvät täsmälleen samaan ratkaisuus (Mercedes/Racing Point ja kausi 2020)