Kagg
Well-known member
Näköjään kova vääntö täällä menossa, mutta tuo Piastri keissi. Eikös se mennyt niin, että Alpinella oli päivämäärä x mihin mennessä heidän olisi tullut sitouttaa Piastri Alpinelle tai johonkin talliin kilpakuljettajan pestiin? Näin ei tapahtunut ja tuon päivämäärä x jälkeen Piastri etsi taustajoukkojensa kanssa paikan McLarenilta. Tuon päivämäärä x jälkeen Alonso ilmoitti lähdöstään ja Alpinelle tuli hätä käteen ja yrittivät pitää oman juniorinsa joka oli jo vaihtanut maisemaa. Tätähän taidettiin puida oikeudessakin asti ja tulos kääntyi Piastrin puolelle.
Alpine tuossa kämmäsi ja sen jälkeen katkeroitui koko juniorituotantoaan kohtaan. Piastri on kuitenkin näyttönsä junnusarjoissa antanut ja tuolla tasolla ei monia ole tullut sisään (Leclerc ja Russell tulee nyt mieleen). Piastri on nyt McLarenilla ja ainakin itse odotan mieheltä kovaa tulosta. Norriksen tasolle tulisi kauden mittaan yltää.
Alpine nyt vain oli tässä hommassa myöhässä ja se on fakta. Itse kämmäsivät junnunsa muualle. Aika näyttää oliko tämä suuri virhe vai ei.
Alpine tuossa kämmäsi ja sen jälkeen katkeroitui koko juniorituotantoaan kohtaan. Piastri on kuitenkin näyttönsä junnusarjoissa antanut ja tuolla tasolla ei monia ole tullut sisään (Leclerc ja Russell tulee nyt mieleen). Piastri on nyt McLarenilla ja ainakin itse odotan mieheltä kovaa tulosta. Norriksen tasolle tulisi kauden mittaan yltää.
Alpine nyt vain oli tässä hommassa myöhässä ja se on fakta. Itse kämmäsivät junnunsa muualle. Aika näyttää oliko tämä suuri virhe vai ei.